Keystone logo
ESIC Business & Marketing School Master of Permanent Training in Luxury Tourism Marketing
ESIC Business & Marketing School

Master of Permanent Training in Luxury Tourism Marketing

Madrid, Spanien

12 Months

Spanish

Fuldtid

Request application deadline

Oct 2024

EUR 17.400

På campus

Introduktion

Specialiseret i luksusturisme marketing og kommunikation med en mastergrad i turisme marketing management.

MMT er et specialiseret program, der har til formål at træne dig i marketing og kommunikation i turistindustrien med særligt fokus på luksussegmentet. Du vil studere aktuelt indhold rettet mod dets praktiske anvendelse, enten i kommunikations- og marketingafdelingerne på luksushoteller eller i kommunikationsbureauer specialiseret i luksusturisme, autonome samfund, der ønsker at fremme denne type turisme, byer osv. Kandidatuddannelsen giver dig en dyb vision og en aktuel undersøgelse af luksusturismesegmentet og mærkets betydning. Programmet omfatter emner inden for marketing, kommunikation, eventorganisering, protokol og internationale public relations, digital markedsføring, sociale medier, bæredygtighed, gastronomi, sundhedsturisme, luksuskrydstogter og yachter, luksushoteldesign mv.

Når du er færdig med programmet, vil du være i stand til at opnå titlen Master of Lifelong Training in Luxury Tourism Marketing udstedt af ESIC University.

Hvorfor studere Luxury Tourism Marketing and Communication?

Luksusturismesegmentet er en af de hurtigst voksende sektorer, og hoteller og agenturer efterspørger marketing- og kommunikationsspecialister med en international vision, innovationsvilje og kreativ kapacitet.

Global vision

Programmet giver dig mulighed for fra begyndelsen at få et overblik over turistindustrien og især luksusturismesegmentet, analysere sektorens aktuelle udfordringer og evaluere specifikke strategier og trends for virksomheder, luksushoteller, agenturer specialiseret i ledelse og tilpasning af luksus rejser af alle typer, luksus turistkommunikationsbureauer, PR, events mv. Betydningen af bæredygtighed og nye innovationsprocesser studeres også, samt oplevelsesdesign, sundheds- og wellnessturisme, krydstogter, gastronomi og luksusmærkekøb.

Polyvalens

Der tillægges strategisk betydning for brandets fortræffelighed og dets fortælling: destinationer, hoteller, oplevelser mv. Kundekendskab og kommunikation i dag ville være umuligt uden at tage højde for alle de ændringer, der er sket på det digitale område og sociale medier, samt på foretrukne luksusdestinationer. Den digitale transformation, der er sket i nogle byer, og vigtigheden af at organisere begivenheder diskuteres også i dybden.

Globalt Scenario

Evnen til at tilpasse sig forandringer i et globalt scenarie og tilegnelsen af færdigheder og kompetencer, som enhver kommunikationsekspert burde have, analyseres.

Ideelle studerende

Indlæggelser

Stipendier og finansiering

Læreplan

Ranglister

Programresultat

Karrieremuligheder

Akkrediteringer

Hvorfor studere i ESIC Business & Marketing School ?</p>

Om skolen

Spørgsmål