center
Escola Universitària Salesiana de Sarrià blev født som et resultat af sælgernes erfaring inden for uddannelsesverdenen for at tilbyde specialiserede universitetsstudier inden for teknik.
Styrker
De vigtigste funktioner, der definerer os er:
- 50% af tiden gør praksis, mere end 1.000 timers praksis, laboratorier udstyret med de nyeste teknologier.
- Du lærer ved at udføre projekter, der arbejder som et team.
- Kvalifikationer med meget god indsættelse af arbejdskraft på markedet.
- Kandidaters tilfredshed. 93,3% ville gentage undersøgelser i samme center.
- Du vil udvikle dine faglige færdigheder med mere end 1.000 timers praktikophold i virksomheden.
- Vi holder af din personlige vækst.
- Vi ledsager dig fra første dag, indtil du kommer ind i arbejdslivet.
- Du vil være i stand til at kombinere dit arbejde med ingeniørstudier.
- Et stipendieprogram, der hjælper familier, der ikke har råd til det samlede antal af deres studier.
Mission og vision
- mission
Escola Universitària Salesiana de Sarrià ( EUSS ), der fremmes og overvåges af Rinaldi Foundation, er et undervisningscenter for videregående uddannelser, der tilbyder ingeniørstudier, helst inden for den industrielle gren.
Gennem undervisning, forskning og efteruddannelse EUSS den integrerede udvikling af unge og berigelsen af vores lands industrielle og kulturelle struktur og samarbejder således om opbygningen af en mere retfærdig og støttende verden.
Lærere, studerende og administrations- og servicepersonale udgør et akademisk samfund, der adopterer stilen af sameksistens og interpersonelle relationer, der er typisk for den salgsmæssige karisme.
- udsigt
Escola Universitària Salesiana de Sarrià ( EUSS ) sigter mod at opnå bred akademisk og social anerkendelse inden for det catalanske ingeniørfag inden for den industrielle gren ved at overføre viden og hjælpe med at udvikle de kompetencer og evner, der er forbundet med de forskellige specialiteter.
værdier
- Identitetsmiljø
1. Vi antager som grundlæggende værdier i vores skole frihed, retfærdighed, solidaritet, tolerance, fred og bæredygtighed.
2. Vi gør Don Boscos uddannelsessystem til vores eget, baseret på trinomial Estimation, Thought and Transcendence, og netværket af kvalitets personlige relationer, der skaber et miljø af nærhed, der favoriserer den integrerede vækst hos unge.
3. Vi ledsager elevernes træningsproces med konstant tilgængelighed, dialog og aktiv tilstedeværelse.
4. Vi fremmer dialogen mellem teknologi og humanisme og kultur og tro til universitetsdynamik.
- Undervisnings-læringssystemmiljø
5. Vi giver den studerende personlig opmærksomhed.
6. Vi fremmer ånden i initiativ og forskning.
7. Vi lægger særlig vægt på det mere praktiske aspekt af undervisningen.
8. Vi søger konstant efter de mest passende undervisningsmetoder til vores undervisning.
9. Vi tager særligt hensyn til kvaliteten og tilstrækkeligheden af vores faciliteter og tekniske udstyr.
10. Vi fremmer anvendelsen af informations- og kommunikationsteknologi inden for uddannelses- og teknologiområdet.
- Universitetsmiljø
11. Vi integrerer undervisning og forskning i den studerendes og lærernes udvikling.
12. Vi tilbyder samfundet resultaterne af vores arbejde, undersøgelse og forskning.
13. Vi samarbejder med virksomheder, sociale agenter og andre universitetscentre.
14. Vi vurderer og opdaterer systematisk vores universitetsprojekt systematisk.
15. Vi fremmer løbende uddannelse for alle medlemmer af det akademiske samfund og fremmer planer rettet mod samfundet og virksomheden.
- Vores modtagers miljø
16. Vi valgte en tæt, deltagende, gennemsigtig og kvalitetsstil i skolens ledelse og service.
17. Vi er opmærksomme på de egne og nye værdier i de unges verden.
18. Vi foreslår undersøgelsen som et ansvarligt arbejde med forberedelse til professionel praksis.
19. Vi opfordrer de studerendes aktive, ansvarlige og engagerede deltagelse i forskellige aktiviteter og associerende former inden for og uden for skolen.
20. Vi går ind for indsættelse af arbejdskraft og international mobilitet for vores studerende, og vi fremmer iværksætterånden.
21. Vi tilpasser vores uddannelsestilbud til mennesker, der befinder sig i arbejdslivet.
kvalitet
Som et strategisk element i sin uddannelsesmæssige sociale handling har Escola Universitària Salesiana de Sarrià vedtaget et internt kvalitetssikringssystem (SGIQ), der sikrer, at studerende og andre grupper i det akademiske samfund fuldt ud tilfredsstiller deres behov og forventninger.
Som et universitetscenter, der er inkluderet i registret over universiteter, centre og grader (RUCT), implementerer Escola Universitària Salesiana de Sarrià denne kvalitetspolitik i henhold til de retningslinjer og protokoller, der er designet af de forskellige offentlige myndigheder og især National Evaluation Agency and Certification (ANECA ), fra Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) og Salesian Institutions of Higher Education (IUS). Denne politik er planlagt og dokumenteret i den flerårige strategiske plan.
Ligestilling i EUSS
EUSS er opmærksom på universitetets betydning som aktiv agent i samfundets EUSS udtrykker sit tilsagn om at arbejde for at sikre fuld ligestilling mellem kvinder og mænd inden for og uden for universitetets miljø.