Keystone logo
Faculté des Lettres et Sciences Humaines - Université Catholique de Lille Kandidatgrad International Marketing, Forhandling, Kommunikation

Faculté des Lettres et Sciences Humaines - Université Catholique de Lille

Kandidatgrad International Marketing, Forhandling, Kommunikation

Lille, Frankrig

2 Years

Engelsk, French

Fuldtid

Anmod om ansøgningsfrist

Sep 2025

Anmod om studieafgift

På campus

Introduktion

Præsentation

Dette kursus sætter eleverne i stand til at udvikle følgende færdigheder: hvordan man udarbejder en kommunikations- og reklameplan for et produkt, hvordan man udtænker og implementerer en kommunikationsstrategi for en virksomhed, og hvordan man forhandler med udenlandske partnere, leverandører og kunder.

Kurset er særligt velegnet til studerende, der ønsker at øge deres viden om forretningskommunikationsteknikker, interkulturel kommunikation og international business. Undervisningen vil kombinere teori og praksis, og der vil blive lagt særlig vægt på casestudier.

Studerende vil undersøge de spørgsmål, der er på spil i en global politik for intern og ekstern kommunikation og blive fortrolige med de vigtigste teknikker i brug i dag. Der lægges vægt på de rammer, virksomheder skal arbejde i for deres kommunikation, annoncering, salg, PR og kampagnestrategier.

  • Akademisk kalender: Efterårssemester fra midten af ​​september til jul, forårssemesteret fra midten af ​​januar til midten af ​​maj (første år) eller midten af ​​januar til midten af ​​marts (andet år)
  • Undervisningstimer: 500 undervisningstimer om året
  • Undervisningssprog: Engelsk og fransk

Fordele

  • Forskere og fagfolk
  • Lange praktikophold hovedsageligt i udlandet
  • Projekter for virksomheder

Indlæggelser

Læreplan

Karrieremuligheder

Om skolen

Spørgsmål