PhDLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Free International University of Moldova Master i Management, Marketing og Logistik
Free International University of Moldova

Master i Management, Marketing og Logistik

Chisinau, Moldavien

2 Years

Engelsk, Rumænsk, Russisk

Fuldtid

Anmod om ansøgningsfrist

Anmod om den tidligste startdato

EUR 1.000 / per year *

På campus

* Rumænske studerende: 500 EUR / pr. År; EU-studerende: 1000 EUR / år; Ikke-EU-studerende: 2000 EUR / år

Stipendier

Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Læs mere

Introduktion

  • Kvalifikationsniveau: 7 ISCED-niveau
  • Varighed: 2 år
  • Antal studiepoeng: 120 ECTS, 4 semestre
  • Tidligste startdato: oktober 2020
  • Sprog: rumænsk, russisk, engelsk, fransk
  • Undervisningsgebyr:
  • EU-studerende: 1000 EUR / årligt
  • Rumænske studerende: 500 EUR / årligt
  • Ikke-EU-studerende: 2000 EUR / år
    • EU-studerende: 1000 EUR / årligt
    • Rumænske studerende: 500 EUR / årligt
    • Ikke-EU-studerende: 2000 EUR / år

Programbeskrivelse

Kandidatuddannelsen er rettet mod uddannelse af specialister inden for økonomiske videnskaber.

Kandidatuddannelsen i Management, Marketing og Logistics, med en varighed på to år (fire semestre) og akkumulering af 120 ECTS, er sammensat af grundlæggende kursussenheder koncentreret i det første semester til udvikling af videnfærdigheder. Andet semester inkluderer kursussenheder orienteret mod de politikker og strategier, der er specifikke for kandidatuddannelsen. Kursenhederne fra tredje semester er rettet mod implementering af den viden, der er baseret på studiet af de funktions- og gren specialiseringsmoduler. I løbet af det andet år er studerende i stand til at tilpasse deres studier gennem øget fleksibilitet og et valg af forskellige valgfag. Studerende bliver nødt til at deltage i en praktikplads for at omsætte deres læringserfaring til praksis, og de afslutter deres studier med en forskningsorienteret kandidatopgave.

Kompetencer og færdigheder

De vigtigste tekniske kompetencer vedrører evaluering, læring og udnyttelse af forskningsresultater i internationale organisationers økonomiske aktiviteter; identificering og udførelse af aktiviteter ved hjælp af innovative styringsmetoder og teknikker; Beslutningstagning i virksomheden under hensyntagen til virksomhedsværdier, økonomiske strategier og personalestyring osv.

Karriereudsigter

Kandidatuddannelsen giver studerende ekstraordinære karrieremuligheder for deres fremtidige karriere ved at svare på den stigende efterspørgsel efter unge kandidater med ledelsesevner i internationale virksomheder.

Kandidatuddannelsen i ledelse, marketing og logistik forbereder de unge til en karriere inden for iværksætteri og erhvervsliv og til at arbejde i virksomheder i forskellige organisatoriske strukturer, tværnationale virksomheder; økonomiske strukturer, forskningsinstitutioner, analyse- og ekspertisecentre inden for ledelse, marketing, logistik, forretning og innovation. Kandidaten fra kandidatuddannelsen vil være i stand til at arbejde som manager, brand manager, projektleder, marketing manager, produkt manager, mediekonsulent, PR manager, distribution manager, logistiker, marketing specialist, forsker osv.

Free International University of Moldova"}" />

© Free International University of Moldova

Internationale perspektiver

Bortset fra det internationalt orienterede læseplan, vil de studerende få chancen for at opleve fremmede kulturer og perspektiver gennem udvekslingsprogrammer med mere end 100 partneruniversiteter over hele verden. Betydelige internationale muligheder tilbydes også af arbejdsgrupper, der er dannet af internationale studerende, forelæsninger fra internationale gæsteprofessorer samt internationale studieture.

Curriculum

Semester 1

  • Økonomiledelse baseret på problemløsning (workshops)
  • Business Process Modeling
  • Metodologi og etik for forskning i økonomiske videnskaber
  • Strategisk ledelse og forretningsstrategi
  • Marketing Analytics
  • MSс Operations, Logistics og Supply Chain Management

Semester 2

  • Sammenlignende studier: Reglementering, politikker, reformer og tendenser inden for ledelse, marketing og logistik (workshops)
  • Afgørelsesteori
  • Regulering af erhvervsmiljø og kommerciel anvendelse i internationale kontrakter
  • Marketingstrategi og planlægning
  • Marketing Consultancy Project
  • Strategier for bæredygtig forretningslogistik
  • Supply Chain Strategy og Sustainability

Semester 3

  • Iværksætterfinansiering. Økonomisk analyse af ledelsesmæssige beslutninger
  • Innovationsstyring og udvikling af nyt produkt
  • Business to Business Marketing Management: Globalt perspektiv
  • Design og styring af integreret marketingkommunikation
  • Supply Network Design og global logistik
  • Supply Chain analyse og beslutningstagning
  • Praktik

Semester 4

  • Forskning og kandidateksamen udarbejdelse

Om skolen

Spørgsmål

Lignende kurser

  • Master i kommunikation, marketing og annoncering
    • Lisbon, Portugal
  • Master i digital markedsføring
    • Barcelona, Spanien
    • Online
  • Master in Marketing and Communication
    • Barcelona, Spanien
    • Online