Master i Management Media, Marketing online og Erhvervskommunikation
Chisinau, Moldavien
VARIGHED
2 Years
SPROG
Russisk, Rumænsk, Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
EUR 1.000 / per year *
STUDIEFORMAT
På campus
* Rumænske studerende: 500 EUR / pr. År; EU-studerende: 1000 EUR / år; Ikke-EU-studerende: 2000 EUR / år
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
- Kvalifikationsniveau: 7 ISCED-niveau
- Varighed: 2 år
- Antal studiepoeng: 120 ECTS, 4 semestre
- Tidligste startdato: oktober 2020
- Sprog: rumænsk, russisk, engelsk, fransk
- Undervisningsgebyr:
- EU-studerende: 1000 EUR / årligt
- Rumænske studerende: 500 EUR / årligt
- Ikke-EU-studerende: 2000 EUR / år
Programbeskrivelse
Når hver virksomhed har et websted og en 360-graders kommunikationsplan, er hver virksomhed en mediefirma. På Free International University of Moldova praktiserer studerende i Management Media, Marketing Online og Business Communications masterprogram anvendelsen af innovative digitale løsninger til strategiske kommunikationsproblemer i både traditionelle og nye medievirksomheder. Dette masterprogram er orienteret mod en kompleks uddannelse af specialister inden for det generelle studieområde 032 Journalistik og information . Studerende vil være nedsænket i holistiske studier af det overordnede mediemiljø og ledelsesstrategier med henblik på at anvende viden og færdigheder i mediedrift. Det giver en reel mulighed for kandidater fra sociale og humaniora fakulteter at tage et sikkert skridt hen imod passende faglig uddannelse, tilegne sig eller få mere viden og færdigheder, der er nødvendige for en fremtidig karriere inden for den multidimensionelle sfære af journalistik, medieprocesser og social kommunikation.
mål
Programmet sigter mod at udvikle fagfolk 'konceptuelle og analytiske evner til at anvende avancerede medier og ledelsesforskningsviden; at disciplinere mediefagfolk med lederskab og ledelse skarpsindighed; at dyrke mediefagfolk til at blive udøvende ledere i medieindustrien og lægge et fundament for dem, der er interesseret i yderligere avancerede studier inden for medier eller ledelse.
Karriereudsigter
De personer, der vælger dette kandidatuddannelse, har mulighed for at vælge fra en lang række erhverv og hævde sig som journalister, specialister i salgsfremmende strategier og public relations, billedskabere (billedskabere), billedeksperter / konsulenter, medieanalytikere i markedsundersøgelser , digital marketing manager, nyhedscaster eller speaker (DJ, tv-station), fotojournalist eller kameraman, impresario, mægler, forhandler, ledere af medieinstitutioner, projektledere, ledere af PR og reklamebureauer, skabere af reklame / offline reklame og online, presse officer i en offentlig eller privat institution osv.
Free International University of Moldova"}" />
© Free International University of Moldova
Internationale perspektiver
Bortset fra det internationalt orienterede læseplan, vil de studerende få chancen for at opleve fremmede kulturer og perspektiver gennem udvekslingsprogrammer med mere end 100 partneruniversiteter over hele verden. Betydelige internationale muligheder tilbydes også af arbejdsgrupper, der er dannet af internationale studerende, foredrag holdt af internationale PR-eksperter, internationale gæsteprofessorer samt af internationale sommerskoler og studieture.
Curriculum
Semester 1
- Mediekultur: Kommunikationsteori og praksis
- Massemedieøkonomi
- Media Management: teoretiske og pragmatiske tilgange
- Metodik og etik for forskning i mediekommunikation
- Marketing i traditionelle medier og online marketing
- Styring af audiovisuel produktionsproces
Semester 2
- Kommunikation og forhandling i erhvervslivet
- Media Projects Management
- Aktuelle forskningsproblemer i mediekommunikationen
- Skriftlige og mundtlige kommunikationsteknikker i erhvervslivet
- Hypertext / hypermedia i den digitale æra
- Udkast til materialer til nye medier
- Interaktive medier: Webproduktioner
- Offline multimedieproduktion
Semester 3
- TV-dokumentar: fra scenarie til film
- Markedsundersøgelser vedrørende lancering af nye digitale produkter
- Online brand og offline brand
- Event Management
- Forretningspræsentationer Art
- Salgsfremmende strategier i erhvervslivet
- Praktik
Semester 4
- Forskning og kandidateksamen udarbejdelse
Udtalelser
Free International University of Moldova"}" /> © Free International University of Moldova | ”Jeg er glad for at samarbejde med Institut for Internationale Forbindelser, Politiske Videnskaber og Journalistik. Jeg sætter pris på muligheden for at blive inviteret på ULIM til at dele min oplevelse med dets strålende studerende ”. (alt = "Timothy P. O'Connor, kommunikations- og pressemedarbejder, Amerikas Forenede Staters ambassade til Moldova) |