Master i audiovisuel kommunikation og multimedia
Lisbon, Portugal
VARIGHED
2 Years
SPROG
Portugisisk
TEMPO
Deltid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
Anmod om studieafgift
STUDIEFORMAT
Fjernundervisning, På campus
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
præsentation
I de professionelle kredse, der udgør det brede felt af kommunikation, ændres produktive processer i dag konstant. Grænserne mellem områder, funktioner og erhverv er flydende og dynamiske. Og markedet leder derfor efter fagfolk, der også er tilpasningsdygtige, dynamiske og alsidige. Den professionelle hybridprofil er bestemt højt værdsat.
Denne kandidatgrad imødekommer dette markedsbehov baseret på undervisning og erhvervelse af audiovisuelle og medieproduktionsevner, som er grundlæggende for fagfolk på forskellige områder - såsom marketing, organisationskommunikation, reklame, PR eller journalistik, blandt andet - spiller en differentierende og uundværlig rolle i et marked, der er så krævende og udfordrende som i dag.
fordele
- Innovativ og banebrydende træning, der artikulerer områderne kommunikation, teknologi og design.
- Det bidrager til uddannelse af kreative fagfolk, iværksættere, autonome og i stand til at designe, producere eller styre det mest forskellige audiovisuelle og multimedieindhold.
- Den studerende udvikler sin portefølje, som vil have projekter og elementer i audiovisuel kommunikation og multimediekommunikation, der kan være afgørende for hans adgang til jobmarkedet eller ved at udnytte sin karriere.
- Teknologiske moduler og undervisningsmetoder organiseret i projektbaseret læring, der kan stimulere elevernes kreativitet i læringsprocessen og i den efterfølgende anvendelse af den erhvervede viden.
fabrik
Fabriken er IADE særlige projektagentur. Dets vigtigste mission er at udnytte IADE omdømme og brand-anerkendelse. I denne enhed, hvor værdi og viden fremstilles, fremhæves forholdet mellem studerende, lærere, laboratorier og civilsamfundet klart.
Fabrikens projekter er i det væsentlige defineret i tre handlingslinjer: parallel produktion (udvikling af undervisningsprojekter); læseplanfremstilling (projekter inden for den akademiske kontekst og i samarbejde med civilsamfundspartnere) og fremtidsproduktion (forskning anvendt til udvikling af projekter designet og oprettet fra bunden af).
Tidsplan / varighed
Dag eller efter arbejde / 4 semestre
campus
Santos - Lissabon
Indlæggelser
Galleri
Karrieremuligheder
Denne kandidatgrad har til formål at uddanne specialiserede fagfolk til at arbejde på en anden måde inden for audiovisuelle og digital medieproduktion i:
- Kommunikationsbureauer
- PR-bureauer
- Kreative bureauer
Kandidater i audiovisuel kommunikation og multimedie vil udover at være parat til at starte en undervisnings- eller forskningskarriere være i stand til at udvikle arbejde som:
- Oprettelse af digitalt indhold
- Håndtering af multimedieindhold til online og offline platforme. Håndtering og udgivelse af webindhold
- Lyd- og billededitor
- Digital animator