Keystone logo
IADE Master i branding og modedesign
IADE

Master i branding og modedesign

Lisbon, Portugal

2 Years

Portugisisk

Fuldtid

Anmod om ansøgningsfrist

Anmod om den tidligste startdato

Anmod om studieafgift

På campus

Stipendier

Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier

Introduktion

præsentation

Master's i branding og modedesign er født i tilknytning mellem IADE og UBI - University of Beira Interior, og drager fordel af, hvad begge institutioner bedst tilbyder de områder, der strukturerer og definerer programmet: fra IADE får de prestige af et solidt DNA og en anerkendt oplevelse inden for design og marketing; af UBI, den historiske hovedstad i en tekstilarv af anerkendt national værdi.

Denne kandidatgrad, som er ambitiøs og nyskabende siden starten, var designet til at reagere på en konkret og specialiseret måde på komplekse behov, der observeres både på markedet og i kommunikationen og promoveringen af mode.

Programmet foreslår at uddanne kvalificerede fagfolk og iværksættere, stimulere udviklingen af kritiske og informerede sind, der er i stand til at skabe eller fortolke tendenser inden for omfanget af Branding og Fashion Design uden at opgive en uundværlig følelse af socialt ansvar.

fordele

  • Unik profil af programmet på markedet, forstærket af den måde, det formulerer de teoretiske og designdimensioner af Branding og Fashion Design med sin direkte anvendelse i skabelsen af mærkeværdi.
  • Mulighed for at udvikle et brand og indsamlingsprojekt, fra undfangelse til forfremmelse, med reklame og præsentation.
  • Fremme af en iværksætterånd hos studerende med flere eksempler på projekter, der blev oprettet og med succes implementeret på markedet.
  • Opmuntring til deltagelse i konkurrencer, der er relevante for området med nationalt og internationalt omfang, hvor studerende ledsages i denne proces af undervisningsteamet.

fabrik

Fabriken er IADE særlige projektagentur. Dets vigtigste mission er at udnytte IADE omdømme og brand-anerkendelse. I denne enhed, hvor værdi og viden fremstilles, fremhæves forholdet mellem studerende, lærere, laboratorier og civilsamfundet klart.

Fabrikens projekter er i det væsentlige defineret i tre handlingslinjer: parallel produktion (udvikling af undervisningsprojekter); læseplanfremstilling (projekter inden for den akademiske kontekst og i samarbejde med civilsamfundspartnere) og fremtidsproduktion (forskning anvendt til udvikling af projekter designet og oprettet fra bunden af).

Tidsplan / varighed

Dag eller efter arbejde / 4 semestre

campus

Santos - Lissabon / UBI - Covilhã

Indlæggelser

Karrieremuligheder

Om skolen

Spørgsmål

Lignende kurser

  • MA luksusmærke strategi og forretning
    • London, Det Forenede Kongerige
  • MSc i brand- og marketingledelse
    • Berlin, Tyskland
  • MSc in Space and Brand Identity (Distance Learning)
    • Online Cyprus