Master i branding og modedesign
Lisbon, Portugal
VARIGHED
2 Years
SPROG
Portugisisk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
Anmod om studieafgift
STUDIEFORMAT
På campus
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
præsentation
Master's i branding og modedesign er født i tilknytning mellem IADE og UBI - University of Beira Interior, og drager fordel af, hvad begge institutioner bedst tilbyder de områder, der strukturerer og definerer programmet: fra IADE får de prestige af et solidt DNA og en anerkendt oplevelse inden for design og marketing; af UBI, den historiske hovedstad i en tekstilarv af anerkendt national værdi.
Denne kandidatgrad, som er ambitiøs og nyskabende siden starten, var designet til at reagere på en konkret og specialiseret måde på komplekse behov, der observeres både på markedet og i kommunikationen og promoveringen af mode.
Programmet foreslår at uddanne kvalificerede fagfolk og iværksættere, stimulere udviklingen af kritiske og informerede sind, der er i stand til at skabe eller fortolke tendenser inden for omfanget af Branding og Fashion Design uden at opgive en uundværlig følelse af socialt ansvar.
fordele
- Unik profil af programmet på markedet, forstærket af den måde, det formulerer de teoretiske og designdimensioner af Branding og Fashion Design med sin direkte anvendelse i skabelsen af mærkeværdi.
- Mulighed for at udvikle et brand og indsamlingsprojekt, fra undfangelse til forfremmelse, med reklame og præsentation.
- Fremme af en iværksætterånd hos studerende med flere eksempler på projekter, der blev oprettet og med succes implementeret på markedet.
- Opmuntring til deltagelse i konkurrencer, der er relevante for området med nationalt og internationalt omfang, hvor studerende ledsages i denne proces af undervisningsteamet.
fabrik
Fabriken er IADE særlige projektagentur. Dets vigtigste mission er at udnytte IADE omdømme og brand-anerkendelse. I denne enhed, hvor værdi og viden fremstilles, fremhæves forholdet mellem studerende, lærere, laboratorier og civilsamfundet klart.
Fabrikens projekter er i det væsentlige defineret i tre handlingslinjer: parallel produktion (udvikling af undervisningsprojekter); læseplanfremstilling (projekter inden for den akademiske kontekst og i samarbejde med civilsamfundspartnere) og fremtidsproduktion (forskning anvendt til udvikling af projekter designet og oprettet fra bunden af).
Tidsplan / varighed
Dag eller efter arbejde / 4 semestre
campus
Santos - Lissabon / UBI - Covilhã
Indlæggelser
Galleri
Karrieremuligheder
Ud af krydsfeltet mellem områderne marketing, modedesign og kommunikation er denne kandidatgrad designet til at forbedre professionelle muligheder inden for følgende områder:
- Oprettelse og ledelse af modemærker
- Modeproduktion
- Oprettelse af modekollektioner
- Produktsourcing til modekollektioner
- Kandidater i branding og modedesign vil også være forberedt på at begynde en undervisnings- eller universitetsforskningskarriere.