MSc i brand- og marketingledelse
Berlin, Tyskland
VARIGHED
4 Semesters
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist *
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
EUR 14.000 / per year **
STUDIEFORMAT
På campus
* ansøgninger for akademisk år 2024-2025 er åbne fra begyndelsen af december til slutningen af juni
** Studieafgifter er omtrentlige og ændres hvert år
Introduktion
MSc i International Marketing & Brand Management er et fuldtidsprogram, der undervises på engelsk på vores campus i Berlin. Studierytmen giver også studerende mulighed for at arbejde deltid med 3 dages undervisning og 2 dage fri om ugen, det er den bedste mulighed.
Målet med denne specialisering er at give dig et overblik over innovationsmarkedsføring og de nødvendige værktøjer til at booste kreativiteten og omsætte dine ideer til produkter og tjenester. Med den nuværende udvikling af markederne og digitaliseringen af produktudbuddet skal virksomheder udvise innovation og reaktivitet, der står over for en konstant udfordring: at være foran konkurrenterne.
Denne specialisering har til formål at lære dig at styre alle faser af udviklingen af nye produkter og tjenester: strategi, udarbejdelse af innovationen gennem designtænkning, prototyping af innovationen, juridisk beskyttelse, lancering på markedet og opfølgning af kunden på fysiske og digitale platforme.
Karrieremuligheder
Studerende på uddannelsen kan få brancheerfaring ved at kombinere deres studier med et deltidsjob. At lave en professionel oplevelse under dine studier kan øge din beskæftigelsesegnethed og er en glimrende måde at udvikle hårde og bløde færdigheder, som er højt værdsat af arbejdsgivere.
Vores program er designet omkring en tidsplan, der omfatter tre dages fokuserede klasser og to dages fleksibilitet, hvilket giver dig tid til at udforske deltidsjobmuligheder. Hos ICN arrangerer vi regelmæssigt netværksmøder og karriereworkshops, der udstyrer dig med de væsentlige værktøjer til at sikre dig beskæftigelse enten under din akademiske rejse eller umiddelbart efter dens afslutning.
Dette program forbereder de studerende til at påtage sig følgende internationale roller på BtoC- eller BtoB-markederne:
- Global Brand Manager
- Produktchef
- Marketing Manager
- Brand- og marketingkonsulent / analytiker
Galleri
Læreplan
Her er en oversigt over modulerne:
- Forbrugerpsykologi og markedsundersøgelser
- Branding i de sociale mediers æra
- Tilbyder ledelse i den digitale æra
- Marketing Intelligence og Brand Analytics
- Strategisk brand management
- Aktuelle problemstillinger inden for branding og marketing
- Bæredygtige mærker og etik
- Brand design og kampagner
Arbejde/studie Rytme
Studerende på uddannelsen kan få brancheerfaring ved at kombinere deres studier med et deltidsjob. At lave en professionel oplevelse under dine studier kan øge din beskæftigelsesegnethed og er en glimrende måde at udvikle hårde og bløde færdigheder, som er højt værdsat af arbejdsgivere.
Vores program er designet omkring en tidsplan, der omfatter tre dages fokuserede klasser og to dages fleksibilitet, hvilket giver dig tid til at udforske deltidsjobmuligheder. Hos ICN arrangerer vi regelmæssigt netværksmøder og karriereworkshops, der udstyrer dig med de væsentlige værktøjer til at sikre dig beskæftigelse enten under din akademiske rejse eller umiddelbart efter dens afslutning.