
Kandidat in
Master i digital marketing og kundeoplevelse INSA Business, Marketing & Communication School

Introduktion
Præsentation
Det nuværende Internet er blevet et af de største værktøjer med hensyn til markedsføringseffekter. Det er vigtigt at kende de forskellige muligheder, som dette univers tilbyder til arbejdskommunikation med kunderne.

Mål
a) Kandidater, der ønsker at udvide deres arbejdsområde inden for den digitale verden.
b) Erfarne fagfolk og freelancere, der ønsker at opgradere eller udvide deres viden.
c) Virksomheder, der søger personalekompetence.
d) Kandidater i erhvervsmæssig mellemliggende eller højere grad inden for markedsføring, der søger specialuddannelse til at komme ind i arbejdsstyrken.
Professionelle muligheder
- Online Marketing Manager
- Ansvarlig for positionering af SEO og SEM
INSA tilbyder muligheden for praktikophold i virksomheder i løbet af perioden, hvor masterne leveres.
pensum
- Relationsmarkedsføring, direkte og interaktiv
- Marketing Intelligence
- Marketing og digital kommunikation
- Nye formater inden for marketing og kommunikation
- Miljø 2.0
Bedømmelsessystem
Programevalueringssystemet er baseret på kontinuerlig vurdering af hver af blokke gennem klassens deltagelse og / eller eksamen, så den studerende skal have bestået hvert enkelt emne uafhængigt.
Efter vellykket test og evaluering af programmet, så længe der er et minimum af deltagelse, får de studerende titlen Master i Marketing Digital & Social Media fra INSA Business, Marketing & Communication School.