
Kandidat in
Mester i business management INSA Business, Marketing & Communication School

Introduktion
Præsentation
Denne bredt funderet omfattende program omfatter moduler i den økonomiske analyse af ledelsesmæssige beslutninger, økonomisk styring og optimering af resultater, branding osv med henblik på at tilbyde en omfattende fundament for yderligere undersøgelse eller specialisering.
Målsætninger
- Udvikle strategiske lederevner og organisatoriske og operationelle evner.
- Opbygge et solidt fundament i Business Administration kernefag.
- Opnå generel og praktisk viden om virksomhedsledelse.
Target
a) Kandidater og fagfolk, der ønsker at udvide deres beskæftigelsesmuligheder horisont.
b) Erfarne fagfolk, der ønsker at påtage sig nye opgaver og ansvar.
c) Virksomheder, der søger uddannelse af personalet.
d) Kandidater i erhvervsuddannelse og videregående uddannelse i området business søger praktisk forberedelse at indgå i arbejdsstyrken.
Faglige muligheder
- Strategisk direktør
- administrerende direktør
- Administrativ manager
- Institutleder
Insa giver mulighed for at gøre en praktikplads i virksomheder i løbet af kurset.
Pensum
Modul 1 - Business Politik og Business Administration. Strategi.
Modul 2 - Strategier og politikker Marketing Management.
Modul 3 - Økonomisk Styring og optimering af resultater.
Modul 4 - Produktionsstyring, Operations, Logistik og kvalitetskontrol.
Modul 5 - Commercial Management: organisering af kommercielle netværk.
Modul 6 - ledelsesmæssige færdigheder: Coaching, Empowerment, Ledelse og Organisation.
Modul 7 - Økonomisk analyse af ledelsesmæssige beslutninger.
Modul 8 - Økonomistyring: ledelse, strategi og værdiskabelse.
Modul 9 - Company vurderinger: fusioner, indkøb, joint-venture.
Modul 10 - Globalisering og internationalisering af markeder. Analyse.
Modul 11 - Ledelsesmæssige etik og socialt Corporate Responsibility.
Modul 12 - Branding: Ledelsen af værdien af en Brand (knowhow).
Modul 13 - De sociale agenter: Union og Medarbejder hovedsæder. Samarbejde og løsning af konflikter på arbejdsmarkedet.
Modul 14 - Retligt og skattemæssige behandling af de ledelsesmæssige aktiviteter.
Modul 15 - Teknologisk innovation i virksomhederne. Forvaltning af global viden.
Modul 16 - Balance Scorecard: strategier design til ledelsen.
Modul 17 - Afsluttende Projekt: Strategisk Business Plan.
Assessment System
Evalueringen er baseret på løbende vurdering af hver blok af studier, gennem klasseundervisning og / eller undersøgelse. Den studerende skal have bestået hvert emne selvstændigt. Desuden skal den studerende have tjent mindst karakteren fastsat i forretningsplanen.
Have bestået evalueringerne og med et minimum fremmøde kræves, modtager den studerende et diplom i Masters i Business Management fra Insa Forretning, Marketing & Communication School.