Master i Marketing
ISG Business & Economics School
Nøgleinformation
Campus placering
Lisbon, Portugal
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Oct 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Hovedformålet med kandidatuddannelsen i Marketing er på den ene side at give en uddannelse, der er både avanceret og up-to-date i de videnskabelige områder af markedsføring, og på den anden side at motivere eleverne til at udføre forskning.
Kandidatuddannelsen i Marketing vil lære og træne de studerende til at sætte til at bruge den specifikke viden om disciplin, udnytte begreber, modeller og traditionelle teorier om markedsføring. Desuden vil det skabe opmærksomhed om nye udviklinger på områder specifikke for relationer virksomheder med deres kunder, og det offentlige, og fremme anvendelsen af nye teknologier inden for informations- og kommunikationsteknologi til at bidrage til forbedret virksomhedens resultater, i en international sammenhæng, gennem en integrativ rolle i de forskellige områder af forvaltningen.
Målsætninger
Mesterens dermed sikrer orientering og integration af teori og praksis til: Tilskynde alle dem, der arbejder og opererer på dette område til bestandigt aktualisere gennem en holdning af undersøgelse og eksperimenter; at udvikle kapacitet til at tage initiativ, men også være en holdspiller.
Kurset skærper kompetencer og forbereder de studerende på specifikke områder af markedsføring, så de kan udføre deres erhverv med succes og også opfordrer eleverne til at forfølge deres akademiske rejse gennem den 3. cyklus.
Adgang
Graduate grad indehavere, i Management, Marketing, reklame og Public Relations og andre områder, der gerne vil opnå færdigheder i markedsføringen.
Erfarne fagfolk, der ønsker at forbedre deres viden i markedsføring af serviceydelser, Industriel Marketing, International Marketing og Consumer Goods Marketing.
Anerkendelse & Omstruktureret Curriculum
Den læseplaner struktur og plan for Studier (Syllabus) af Master Degree i Marketing blev indregnet under anmeldelsen No. 11040/2011, offentliggjort i Diário da República, den officielle tidende, 2. serie, nr 96, dateret den 18. maj 2011.