
London, Det Forenede Kongerige
VARIGHED
1 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Oct 2025
STUDIEAFGIFTER
GBP 8.500 *
STUDIEFORMAT
På campus
* UK/EU: £8.500 Internationale: £12.000
Introduktion
Master i strategisk markedsføring og bæredygtighed er designet til at udstyre eleverne med den viden, de færdigheder og den kritiske forståelse, der er nødvendig for at udmærke sig i nutidens dynamiske og socialt bevidste forretningsmiljø. Dette program integrerer avancerede markedsføringsprincipper med bæredygtighed og etiske overvejelser og forbereder kandidater til at tage fat på nutidige udfordringer, mens de driver innovation og langsigtet værdi for organisationer, forbrugere og samfund.
Studerende vil udforske en række indbyrdes forbundne emner, herunder strategisk markedsføring, virksomhedernes sociale ansvar (CSR), datadrevet beslutningstagning, digital innovation, forbrugeradfærd og bæredygtig branding. Gennem en blanding af teoretisk viden, praktisk anvendelse og kritisk analyse giver programmet et velafrundet perspektiv på, hvordan virksomheder kan tilpasse marketingstrategier med etiske, sociale og miljømæssige mål.
Ved afslutningen af programmet vil kandidater være i stand til at udvikle og implementere innovative, data-informerede og socialt ansvarlige marketingstrategier, der stemmer overens med organisatoriske mål, samtidig med at de bidrager positivt til samfundet og miljøet. Dette program er ideelt til håbefulde marketingfolk, virksomhedsledere og bæredygtighedsfortalere, der ønsker at få en meningsfuld indflydelse i et konkurrencedygtigt og etisk bevidst forretningslandskab.
Læreplan
moduler
Kursusmodulerne for uddannelsen er anført nedenfor, og kulminerer i et individuelt stykke forskning om et aftalt emne efter eget valg, der er relevant for uddannelsen.
Strategisk markedsføring og CSR
Dette modul udforsker principperne for strategisk markedsføring og den voksende betydning af CSR i moderne forretningspraksis. Studerende vil få en omfattende forståelse af, hvordan organisationer udvikler og implementerer marketingstrategier for at opnå langsigtet succes, mens de er i overensstemmelse med etiske og bæredygtige værdier.
Datadrevet markedsføring og digital innovation
Dette modul vil give eleverne mulighed for at lære at analysere og udnytte data til at informere marketingstrategier, optimere kundeoplevelser og skabe målbare resultater. Modulet vil dække nøgleområder som digital analyse, kundesegmentering, marketingautomatisering og brugen af nye teknologier.
Forbrugerinformation
Dette modul har til formål at give dig de teknikker, strategier og teorier, som vil hjælpe dig med at forstå nutidige forbrugeres adfærd med fokus på både individer og grupper. Du vil også forstå, hvordan man bruger det digitale miljø til at generere intelligens om forbrugerne.
Bæredygtig markedsføring og etisk branding
Virksomheders sociale ansvar og praksis for miljø, social og ledelse er i stigende grad blevet prioriteter for mange organisationer, når de vurderer deres forpligtelser over for deres medarbejdere, kunder og verden. I dette modul vil du forstå, hvordan organisationer arbejder hen imod at opfylde disse CSR- og ESG-mål, mens et fokusområde er datarettigheder og databeskyttelse.
Avancerede Forskningsmetoder
Virksomheder er ofte afhængige af forskningsbaseret information til at træffe beslutninger. For at bruge forskningsmateriale effektivt og for at sikre, at alle beslutninger, der træffes baseret på forskningsresultater, er solidt baseret, er det nødvendigt at forstå styrkerne og svaghederne ved de metoder og teknikker, der bruges til at indsamle og analysere denne information. Der er mange tilgange til at udføre forskning, som varierer med hensyn til de typer spørgsmål, de søger at besvare, og de metoder, der bruges til at give svar, der er udforsket i dette modul.
Indlæggelser
Karrieremuligheder
Du kommer til at arbejde i marketingafdelingen, og din nøglerolle er at sikre, at virksomhederne får succes online. Digitale marketinganalytikere er ansvarlige for at analysere statistikker fra forskellige marketingplatforme ved hjælp af forskellige værktøjer til at lede efter måder, hvorpå virksomheden kan forbedre sin online marketingindsats og -strategier.
Roller efter afslutning af Master:
- Strategisk marketing konsulent
- CSR manager
- Internet marketing
- Online-annoncering
- Specialist i bæredygtig markedsføring
- Digital marketing manager
- Brand specialist
- Indholdsmarkedsfører
- Digital projektleder
- Insight manager
- Brand Strategist