
MC'er i digital markedsføring og analyse
Kingston upon Thames, Det Forenede Kongerige
VARIGHED
1 up to 2 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Sep 2025
STUDIEAFGIFTER
EUR 13.500 *
STUDIEFORMAT
På campus
* hjemme fuld tid | International fuld tid: £19.700
Introduktion
Hvorfor vælge dette kursus?
I en tidsalder med avanceret teknologi, øget digitalisering og hurtige ændringer i det digitale forretningsmiljø har få forretningsfunktioner været nødt til at udvikle sig så dybt som markedsføring.
Dette spændende kursus vil udstyre dig med de efterspurgte færdigheder til at yde et øjeblikkeligt effektivt bidrag til roller inden for digital marketing og analyse.
Du vil udvikle en strategisk og praktisk forståelse af værdiskabelse, styring af kunderelationer og marketingkommunikation - blandt andre vigtige markedsføringspraksisser - gennem linsen af digital. Du vil udforske den indvirkning, som big data, automatisering, AI og nye teknologier har på virksomheders evner til at påvirke forbruger- og marketingbeslutninger.
Årsager til at vælge Kingston University
- Kingston Business School er en af kun 6% af verdens handelshøjskoler, der er akkrediteret af AACSB International.
- Du vil få dybdegående viden på tværs af alle nøgleområder inden for digital markedsføring, herunder strategi, værktøjer, analyser, køberadfærd og markedsundersøgelser.
- Du vil udforske nye teknologier som AI, maskinlæring og programmatisk annoncering, der holder dig foran i det hurtigt udviklende digitale landskab.
- Du får mulighed for at arbejde med rigtige kunder på spændende projekter og høre best practice fra eksperter hos virksomheder som Coca-Cola, Samsung, TikTok, Royal Mail og John Lewis.
- Du vil udvikle evnen til at skabe, eksekvere og optimere digitale marketingstrategier, der driver resultater på nutidens konkurrenceprægede marked.