Keystone logo

The Technological University of La Paz (La Universidad Tecnológica De La Paz)


About

De teknologiske universiteter opstod i Mexico i 1991 som decentraliserede offentlige organismer fra statsregeringerne. Uddannelsesmodellen er baseret på seks attributter, som rammer og styrer læseplanens udvikling og dens anvendelse; som i forbindelsesfunktionen. KVALITET Kvalitet forstået som: Evalueringskulturen, både intern og ekstern. I hvilke hvert af elementerne i forbindelse med uddannelsesprocessen periodisk undersøges: studieplaner og programmer, undervisningsmetoder, undervisningsmateriale, undervisningsmedarbejdere, infrastruktur og udstyr, skolepræstationer og administrative præstationer, som skal evalueres med kriterier nationalt og internationalt og med deltagelse af jævnaldrende gennem kollegial, objektiv og gennemsigtig evaluering. RELEVANCE Teknologiske universiteter er struktureret til at arbejde i kontinuerlig kommunikation og feedback med de sociale og økonomiske miljøer. Dens styrke ligger i vid udstrækning i dets evne til at forbinde sig med den produktive sektor, da karriereinstrumenteringen bestemmes i henhold til kravene til de produktive kerner i miljøet. Undersøgelsernes orientering mod løsningen af socioøkonomiske problemer uden for murene sikrer, fra de tidlige stadier af karrieren, en tilnærmelse til arbejdsmarkedet. Fra dette øjeblik fra dets oprettelse og for at sikre relevansen af uddannelsesprogrammerne opfordrer de teknologiske universiteter forretningsledere og offentlige embedsmænd til at dele deres arbejdslinjer og til at deltage i oprettelsen af forslag med de relevante professionelle profiler.

De teknologiske universiteter opstod i Mexico i 1991 som decentraliserede offentlige organismer fra statsregeringerne. Uddannelsesmodellen er baseret på seks attributter, som rammer og styrer læseplanens udvikling og dens anvendelse; som i forbindelsesfunktionen.

KVALITET

Kvalitet forstået som:

Evalueringskulturen, både intern og ekstern. I hvilke hvert af elementerne i forbindelse med uddannelsesprocessen periodisk undersøges: studieplaner og programmer, undervisningsmetoder, undervisningsmateriale, undervisningsmedarbejdere, infrastruktur og udstyr, skolepræstationer og administrative præstationer, som skal evalueres med kriterier nationalt og internationalt og med deltagelse af jævnaldrende gennem kollegial, objektiv og gennemsigtig evaluering.

RELEVANS

Teknologiske universiteter er struktureret til at arbejde i kontinuerlig kommunikation og feedback med de sociale og økonomiske miljøer. Dens styrke ligger i vid udstrækning i dets evne til at forbinde sig med den produktive sektor, da karriereinstrumenteringen bestemmes i henhold til kravene til de produktive kerner i miljøet. Undersøgelsernes orientering mod løsningen af socioøkonomiske problemer uden for murene sikrer, fra de tidlige stadier af karrieren, en tilnærmelse til arbejdsmarkedet. Fra dette øjeblik fra dets oprettelse og for at sikre relevansen af uddannelsesprogrammerne opfordrer de teknologiske universiteter forretningsledere og offentlige embedsmænd til at dele deres arbejdslinjer og til at deltage i oprettelsen af forslag med de relevante professionelle profiler.

  • México

    Calzada El Camino Real, 23088, México

    Programmer

    Spørgsmål

    The Technological University of La Paz (La Universidad Tecnológica De La Paz)