Master of Science i Business Administration med en Major i Online Business og Marketing
Lucerne, Schweiz
VARIGHED
4 up to 8 Semesters
SPROG
Engelsk
TEMPO
Deltid
ANSØGNINGSFRIST
30 Apr 2025
TIDLIGSTE STARTDATO
Feb 2025
STUDIEAFGIFTER
CHF 800 / per semester *
STUDIEFORMAT
På campus
* Tilmeldingsgebyr: CHF 250
Introduktion
Lær at udvikle digitale forretningsmodeller
Da internettet er blevet altomfattende og allestedsnærværende i dagligdagen, er der en enorm efterspørgsel blandt virksomheder efter kvalificerede specialister, som er i stand til at planlægge og implementere forretningsmodeller på nettet.
The Major Online Business and Marketing bibringer kompetencer til planlægning, implementering og markedsføring af digitale forretningsmodeller. Kandidater vil være i stand til at forme fremtidens markeder efter at have opnået ekspertise og færdigheder, der er nødvendige for med succes at tackle de udfordringer, som en digital verden udgør.
The Major Online Business and Marketing lærer dig:
- praktisk online markedsføring og e-handel færdigheder
- et solidt metodisk og videnskabeligt grundlag
- strategisk planlægning af online kommunikation og markedsføring
- hvordan du med succes omsætter dine digitale forretningsmodelideer i praksis
To tematiske blokke
År et:
- undervisningen varetages i fællesskab med de øvrige hovedfag på kandidatuddannelsen i erhvervsøkonomi
- studerende nyder godt af dialog i tværfaglige teams, da de tilegner sig værdifulde færdigheder inden for områderne serviceledelse, forandringsledelse og styring af kunderelationer.
År to:
- fokuserer på de nødvendige muligheder for at udvikle og markedsføre online forretningsmodeller
- erhverve knowhow til succesfuld implementering af online markedsføringstiltag (f.eks. søgemaskinemarkedsføring, annoncer på sociale medier osv.) og e-handel
- lære strategisk planlægning og implementering af online kommunikation og markedsføring på dedikerede platforme og eksterne netværk
Kandidater fra Major Online Business and Marketing er ikke kun forberedt på en succesfuld karriere i onlineverdenen, men i mange mere forskellige brancher som indehavere af en Master of Science in Business Administration takket være deres velafrundede og alsidige uddannelse fra Lucerne School af Business.
Varighed af undersøgelser
- Almindelig uddannelse: 4 semestre
- Udvidet studieprogram: 6 - 8 semestre
- Der er mulighed for ansættelse op til et halvtidsjob i forbindelse med uddannelsen.
- For internationale studerende: studiebelastningen kræver en forpligtelse på 25 kontakttimer om ugen (forelæsninger, gruppeøvelser, projekter)
- Studerende kan stadig skifte hovedfag i løbet af første semester. Andre hovedfag omfatter: Offentlig og nonprofitledelse, turisme, forretningsinnovation og entreprenørskab og personaleledelse og -organisation
Lucerne School of Business tilbyder yderligere Finans- og ejendomsprogrammer .
Galleri
Indlæggelser
Programresultat
Kandidatprofil
Kandidater fra Master of Science i Business Administration med en Major i Online Business og Marketing har en praktisk og praktisk baggrund og er veluddannede til en karriere i onlineverdenen.
- Samtidig har de gennemført en videnskabeligt forsvarlig og anvendelsesorienteret universitetsuddannelse på kandidatniveau på 90 ECTS-point.
- Deres viden og færdigheder gør dem i stand til hurtigt at sætte sig ind i alle aspekter af online markedsføring, e-handel og digitale forretningsprocesser.
- Deres kompetencer inden for projektledelse giver dem mulighed for at lede projekter og teams.
Karrieremuligheder
Aktivitetsområde
- Online Marketing Manager
- Forretningsudvikling
- E-Commerce Manager
- Business Analytics
- Konsultation