Keystone logo
© Carrianna Field
MindMetriks

MindMetriks

MindMetriks

Introduktion

MindMetriks - Ledere inden for Neuromarketing i Latinamerika

Neuromarketing-tjenester, strategisk rådgivning, Neuro-rekruttering, NeuroShopper, salg og leje af Eye Trackers, GSR, EEGs og Face Coding.

  • Neuro Services Consulting i Innovation, Marketing Management, Sales Management og Human Talent.
  • Videnskabelig evaluering af mærker, koncepter, kampagner, produkter, emballering, sensorisk markedsføring.
  • Laboratorier for neuromarketing, ergonomi, psykologi. Eye Trackers, EEG, Face Coding, Galvanic Response.
  • Neuroscience Services til udvælgelse og udviklingsprocesser af Human Talent.
  • Vi vurderer din køber videnskabeligt og ydeevnen for dit produkt på salgssteder.
  • Master og kurser i neuromarketing og neurosalg specialiseret af industrier.

geralt / Pixabay

internet, cyber, network

Videnskabelig og etisk støtte

MindMetriks er medlem af Neuromarketing Science

NMSBA er baseret i Holland og er den vigtigste forening i verdenen Neuromarketing.

MindMetriks i det eneste firma, der er godkendt af NMSBA i Colombia.

Vores grundlægger og nuværende administrerende direktør, Luis Fernando Rico Navas , har skrevet neuromarketing-artikler til magasiner som INSighs Magazine , det eneste NMSBA-magasin, der er dedikeret til Consumer Neuroscience og Cambridge Marketing Review, et magasin, der er specialiseret i Marketing på University of Cambridge Storbritannien

Bevist erfaring
MindMetriks i figurer:

122381_Mindmetriks01.jpg

Specialiserede fagfolk
Vores team:

MindMetriks er en af pionervirksomhederne i Neuromarketing i Colombia og Latinamerika og et af de førende konsulent- og distributionsselskaber inden for Neuro og Scientific Bio Technology for neurovidenskabelige laboratorier ved de vigtigste universiteter i Colombia, Mexico, Peru, Guatemala, Costa Rica, Chile og Argentina blandt andre.

MindMetriks har et team af konsulenter i Colombia, Latinamerika og Europa, der er specialiseret i forskellige strategiske discipliner, der understøtter og skaber forslag med en høj merværdi fra analysen af biometriske målinger foretaget til brugere og forbrugere.

Vores team af konsulenter har medarbejdere med mere end 20 års erfaring, der arbejder direkte i strategiske positioner i virksomheder som Procter

Vi har deltaget i udviklingsprocesser for innovationsplaner og nye virksomheder i Europa for virksomheder som Osram (leder i belysningssektoren), Panasonic og Trend gennem unikke og fokuserede workshops til dette formål.

Vores team integrerer discipliner som Neuro Science, Psykologi, Bio Technology, MBA, Master i strategisk forretningsdesign, specialister i strategisk marketing, Theory of Constrains (TOC), Design af værdikæder til innovation blandt andre.

Endelig har vi erfaringen med at være internationale konsulenter og talere om emner som Strategi, Innovation, Neuromarketing og Neuro Loyalty samt at deltage i akademiet i specialiseringsprogrammer og MBA'er i Colombia.

Global vision
Vores operation i verden

MindMetriks er baseret på at levere neuromarketing-tjenester i Colombia til hele Latinamerika og i Storbritannien for hele Europa.

Takket være dynamikken hos vores kunder og markedet har vi allierede i hvert af de lande, hvor vi opererer, og dermed opnå den lokale viden i hvert land, som vi kombinerer med de mest sofistikerede Neuro videnskabelige forskningsteknikker over hele verden. Erfaring i lande i regionen: Mexico, Guatemala, Costa Rica, Panama, Colombia, Nicaragua, Salvador, Ecuador, Peru, Chile og Argentina

Vores metodologiske styrke giver os mulighed for at have homologe undersøgelser til vores regionale klienter.

Hvad der bevæger os
Tro og værdier i MindMetriks :

Hos MindMetriks tror vi og værdsætter:

    1. Integrationen og oplevelsen af de forskellige discipliner: Vi er opmærksomme på og værdsætter de bidrag, som hver konsulent yder gennem deres ekspertiseområde: antropologer, psykologer, matematikere, videnskabsmænd osv.
    2. Respekt for vores kunder og deltagere: Etik med vores deltagere og vores kunder vil altid være over vores forretning.
    3. Faste processer og metoder: Vi udvikler de bedste neurovidenskabelige metoder til at integrere dem med de velkendte traditionelle forskningsmetoder.
    4. Løsninger snarere end rapporter: Mere end en rapport finder du altid løsninger til at forbedre det, du evaluerer. Vi ledsager dine processer op til 6 måneder efter evaluering.
    5. Den bedste videnskabelige teknologi: Vi er altid på udkig efter den bedste videnskabelige teknologi til at sætte den til vores kunders service.
    6. Samarbejde: Vi udvikler samarbejdsbånd med vores klienter, partnere, konkurrenter og foreninger for at forbedre niveauet af neurovidenskab anvendt til Neuro Marketing, i Colombia og verden.

Placeringer

  • Madrid

    Madrid, Spain, , Madrid

Spørgsmål