Master of Science i Sprog-Sprogpatologi
Mississippi University for Women
Nøgleinformation
Campus placering
Columbus, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Taleprogrammet Patologi / Audiologi kandidatuddannelse gør det muligt for studerende at udvikle professionel viden og kliniske færdigheder.
Traditionelle og ikke-traditionelle studerende demonstrerer lederskab, kritisk tænkning og problemløsningsevner professionelt og kompetent i forskellige kliniske omgivelser. Kandidatuddannelsen tilbyder en kandidatgrad i tale-sprog patologi.
Rådet for akademisk akkreditering akkrediterer kandidatuddannelsen (MS) i talesprogspatologi ved Mississippi University for Women in Audiology and Speech-Language Pathology (CAA) fra American Speech-Language-Hearing Association.
En kandidat fra programmet vil opfylde de akademiske krav til ASHA Certificate of Clinical Competence (CCC-SLP), licens fra Mississippi Department of Health og lærerlicens fra Mississippi Department of Education.
Speech-Language Pathology Graduate Program gør alt for at tilmelde sig og forberede de studerende til at blive kompetente talesprogspatologer. Programmet kræver streng akademisk træning og intens klinisk forberedelse. For at tilegne sig den viden og de færdigheder, der er nødvendige for udøvelsen af tale-sprogpatologi, skal enkeltpersoner have viden, færdigheder og attributter inden for fem områder for at udføre de væsentlige funktioner i kandidatuddannelsen. Disse fem områder er kommunikation, motorisk, intellektuel-kognitiv, sensorisk-observationel og adfærdsmæssig-social. Disse videnområder, færdigheder og attributter gør det muligt for en studerende at udføre de væsentlige funktioner i kandidatuddannelsesprogrammer og opfylde kandidat- og faglige krav målt ved statslicens og national certificering. Mange af disse færdigheder kan læres og udvikles under kandidatuddannelsen gennem kursusarbejde og klinisk erfaring.