
Barcelona, Spanien
VARIGHED
1 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Oct 2025
STUDIEAFGIFTER
EUR 7.000 *
STUDIEFORMAT
Blandet, Fjernundervisning, På campus
* på campus| hybrid 9300 EUR | online 4500 EUR
Introduktion
Mestre kunsten at udforme overbevisende marketingstrategier med rod i neurovidenskab i vores kandidatuddannelse i Neuromarketing. Få en dybdegående forståelse af, hvorfor forbrugere køber bestemte produkter og reagerer på specifikke annoncer. Dyk ned i psykologien bag forbrugeradfærd, og lær at markedsføre kampagner, der virkelig giver genklang. Udvikl avancerede færdigheder i at analysere data og bruge hjernevidenskab til at skabe effektfulde marketingplaner. Slut dig til os for at blive en kyndig marketingmedarbejder, der ved, hvordan man forbinder med folks sind!
Målrettede færdigheder
- En grundlæggende forståelse af neurovidenskabelige principper og hvordan de relaterer til beslutningstagning
- Evnen til kritisk at vurdere forretningsprocesser og strategier for at identificere potentielle kilder til affald
- Evnen til at lede og motivere teams til at implementere affaldsreduktionsinitiativer.
- En grundlæggende forståelse af neurovidenskabelige principper og hvordan de relaterer til beslutningstagning
Indlæggelser
Stipendier og finansiering
- Hjælp til indkvartering: NBS yder assistance til studerende med at finde passende overnatningsmuligheder, hvilket sikrer et behageligt ophold under deres studier.
- Hjælp med studentervisum: NBS tilbyder support med ansøgningsprocessen for studentervisum, hjælper internationale studerende med at navigere i kravene, levere nødvendig dokumentation og sikre overholdelse af immigrationspolitikker.
- Studiekort og rabatter: Studerende modtager id-kort fra NBS, som giver adgang til en række fordele og rabatter. Disse kort kan bruges til rabat på arrangementer.
Sådan ansøger og sikrer du et stipendium
Vores optagelsesproces er enkel, og vi tilbyder stipendier på op til 30% til studerende, der viser et exceptionelt potentiale.
Sådan kommer du i gang:
- Fuldfør din onlineansøgning: Indsend dit CV, akademisk udskrift, pas og et motivationsbrev, der tydeligt forklarer, hvorfor du passer bedst til vores program, og hvad der driver dig.
- Videointerview: Når vi har gennemgået din ansøgning, vil du blive inviteret til at planlægge et 30-60 minutters videointerview, hvor vi diskuterer dine mål, forhåbninger og hvorfor du er klar til at tage udfordringerne ved et avanceret forretningsprogram.
- Stipendieovervejelse: Ekstraordinære kandidater kan modtage stipendier på op til 30%.
Fordele og støtte
- Hjælp til overnatning - NBS yder assistance til studerende med at finde passende overnatningsmuligheder, hvilket sikrer et behageligt ophold under deres studier.
- Hjælp med Studentervisum - NBS tilbyder support med ansøgningsprocessen for studentervisum, hjælper internationale studerende med at navigere i kravene, levere nødvendig dokumentation og sikre overholdelse af immigrationspolitikker.
- Studiekort og rabatter - Studerende modtager id-kort fra NBS, som giver adgang til en række fordele og rabatter. Disse kort kan bruges til rabat på arrangementer
Læreplan

Modul 1: Neuromarketing + (Sanseopfattelse og markedsføring)
Få en ny praktisk vision for markedsføring, der sigter mod videnskabeligt at forstå, hvordan forbrugerens hjerne og sind fungerer.
Hovedemner:
- Sensoriske marketingstrategier
- Analyse af forbrugeradfærd
- Tværmodal integration
Modul 2: Neurovidenskab Applied to Business
Lær og anvende hjernens og nervesystemets funktionelle grundlag for at forstå forbrugeradfærd.
Hovedemner:
- Neuroøkonomisk beslutningstagning
- Lederskabs neuropsykologi
- Neuroetik i erhvervslivet
Modul 3: Neuroledelse
Forstå, hvordan nøgleområder i hjernen fungerer, og brug dem til at give svar på mange af ledelsens mest forstyrrende udfordringer.
Hovedemner:
- Neurovidenskab af ledelsesstile
- Neurofeedback til lederudvikling
- Neuroledelse i forandringsledelse
Modul 4: Neurale grundlæggende om forbrugeradfærd
Lær, hvordan vores hjerne reagerer på marketingstimuli for at forstå og forsøge at påvirke forbrugerens adfærd.
Hovedemner:
- Neurokognitive processer i beslutningstagning
- Neuromarketingværktøjer og analyse
- Brandloyalitetens neurobiologi
Modul 5: Projektledelse, Startups, KPI
Disciplinen at planlægge, udføre og kontrollere en række opgaver og aktiviteter for at opnå specifikke mål inden for definerede begrænsninger såsom tid, budget og ressourcer.
Hovedemner:
- Projektledelse i Startups
- Key Performance Indicators (KPI'er) Analyse
- Entreprenøriel projektplanlægning
Modul 6: Digital Marketing & E-handel
Det anvender neuromarketing-nøgleprincipper til den digitale verden (hjemmesider, sociale netværk) for at give en bedre forståelse af kundernes behov.
Hovedemner:
- E-handelsstrategier
- Avanceret digital annoncering
- Oprettelse af digital annoncering
Modul 7: NeuromarketingforskningLær hvordan du statistisk kombinerer traditionelle marketingforskningsdata med neuromarketingforskningsdata.
Hovedemner:
- Neuromarketing eksperimentelt design
- Dataanalyse i Neuromarketing
- Neuromarketing etik og compliance
Modul 8: Neurobiometriske teknikker
Lær, hvordan du bruger neurobiometrisk udstyr til at kende dine kunders ubevidste følelsesmæssige reaktioner på marketingstimuli.
Hovedemner:
- Biometrisk dataindsamling
- Neurobiometri i User Experience (UX) Design
- Neurobiometriske analyseværktøjer
Afsluttende projektforsvar
Den kandidatstuderende anvender de forskellige emner, der er lært under kandidatuddannelsen, i en original og gennemførlig forretningsplan eller speciale.
Programresultat
Analyser og anvend neurovidenskabelige principper for at forstå forbrugeradfærd og præferencer.Udvikle avancerede færdigheder i at lave marketingkampagner ved hjælp af neuromarketingteknikker.Brug dataanalyse og neurovidenskabelige forskningsmetoder til at optimere marketingstrategier.Skab følelsesmæssigt engagerende og overbevisende marketingindhold baseret på kognitiv videnskab.
Programundervisning
Karrieremuligheder
Kandidater med denne grad besidder et unikt færdighedssæt, der giver dem mulighed for at anvende indsigt fra neurovidenskab

- Forretningsudvikling i internationale organisationer.
- Projektledelse, Neuroledelse.
- Markedsundersøgelsesafdelinger.
- Risiko- og kundeanalyseroller (i bankvirksomhed, fjernsalgsselskaber, forsikringsselskaber osv.).
- Kontrol- og ledelsesydelser.
- E-handel
- Private og offentlige organisationer (hospitaler, socialsikring, arbejdsformidling, handelskamre, lokale myndigheder osv.).
Målrettede erhverv. Efter afslutningen af programmet vil du være godt forberedt til følgende erhverv
- Entreprenør.
- Neurobusiness konsulent.
- Neuroledelsescoach.
- Digital Marketing Specialist/Marketing Research Analyst.
- Kundeforskningsleder/ forbrugeradfærdsanalytiker.