
MA in
MA i Digital Media Design for Learning NYU Steinhardt School of Culture, Education and Human Development

Introduktion

Design fremtidens medier og teknologi
Arbejder med etablerede og fremvoksende digitale medier, vil du designe rige teknologibaserede, multimedieindlæringsmiljøer, forstå og evaluere deres anvendelse i forskellige uddannelsesmæssige omgivelser og forske på, hvordan folk lærer med teknologi. Den studiobaserede læseplan for Digital Media Design for Learning (DMDL) er suppleret med et fremragende praktikprogram med værtsteder inden for alle områder inden for uddannelsesteknologi og medier.
I modsætning til programmer, der er fokuseret på anvendelse af eksisterende teknologier til formel skolegang (f.eks. Hvordan man bruger PowerPoint til at supplere forelæsninger), designer du fremtidens medier og teknologi til alle slags læringsmiljøer og forsker i, hvordan folk lærer med teknologi.
Programfordele for internationale studerende
Hvis du er en international studerende, kan du muligvis arbejde i USA efter eksamen i en længere periode. De fleste studerende, der studerer på F-1-visum, er berettigede til 12 måneders OPT-tilladelse til valgfri praktisk uddannelse (off-campus). F-1-studerende i dette program kan også være berettiget til OPEM-udvidelse af STEM (videnskab, teknologi, ingeniørvidenskab eller matematik), så du kan forlænge din tid i USA til at forfølge gradrelateret arbejdserfaring i i alt 36 måneder eller 3 år.
Galleri
Indlæggelser
Stipendier og finansiering
At fortsætte dine studier som kandidatstuderende er en stor investering af din tid og penge, med potentiale for store afkast i din fremtidige karriere. Vi opfordrer dig til at gennemgå alle dine muligheder, mens du beslutter, om uddannelse på NYU Steinhardt passer til dine mål.
Læreplan
Format: Fuldtid/deltid
Kreditter: 36
Fokusområde
1. Learning Analytics og Educational Data Science (LADS) Specialisering
Du lærer at designe og oprette oplysninger og beslutningsværktøjer til uddannelsesmæssige indstillinger, der er baseret på datavidenskab, maskinlæring og kunstig intelligens.
2. Online Learning Design (OLE)
I denne meget relevante specialisering lærer du om de specifikke udfordringer og muligheder for at gennemføre læring og interaktivitet på afstand. Du vil bygge videre på de seneste fund inden for læringsvidenskab til at designe engagerende onlineoplevelser for K – 12, videregående uddannelser og læringsmiljøer for voksne.
3 . Spil til læring (G4L) koncentration
Du opretter, bruger og evaluerer digitale spil til brug i læringsmiljøer, både formelle og uformelle.
4. Hvordan skabes, bruges og evalueres medier og teknologi til læring på tværs af forskellige sammenhænge - K – 12 skoler, universiteter, arbejdspladser, museer, nonprofitorganisationer og international udvikling.
5. Hvordan man kritisk analyserer historisk udvikling, teoretiske skift og brede tendenser i praksis inden for uddannelsesteknologi, især med fokus på udfordringer og muligheder, som ændringer i medie- og teknologilandskaber og uddannelsestendenser giver.
6. Færdigheder til at producere prototyper, understøtte designtænkning og instruktionsdesignprocesser samt producere medier i traditionelle og nye medier.
7. Hvordan man anvender design- og praksisprincipper, der har det største løfte om berigelse af læringsoplevelser på tværs af læringsmiljøer- fra uformel til formel læring samt ansigt til ansigt og online læring.
Sådan lærer du
Kernekurser og valgfag
Du vil studere mediedesignprincipper og teoretiske perspektiver trukket ud fra de kognitive videnskaber, læringsvidenskaberne, udviklingsmodeller for læring, konstruktivistiske og konstruktionistiske filosofier om læring og social læringsteorier. På samme tid forbereder vores projektbaserede læseplan dig til at designe rige teknologibaserede, multimedieindlæringsmiljøer og til at forstå og evaluere deres anvendelse i omfattende uddannelsesmæssige omgivelser.
Programmet udsætter dig for design af computerbaserede, multimediasimuleringer og spil til læring, dramatiske og dokumentariske fortællinger, medier, der understøtter fortalervirksomhed og fremmer social retfærdighed, uddannelsespotentialet i sociale medier, uddannelsesmæssig dataudvikling, læringsanalyse og uddannelsesmæssige anvendelser af medier og teknologi til international udvikling.
Fleksibel undersøgelse
Læreplanen giver fleksibilitet i oprettelsen af et studieprogram, som du og din rådgiver kan skræddersy efter dine faglige mål og interesser. Du kan vælge at studere på heltid eller deltid
Feltarbejde og praktikpladser
Praktikanter i DMDL-programmet får professionel felterfaring inden for valgte karriereområder. Studerende har mulighed for at udforske forskellige muligheder inden for erhvervet i hele hovedstadsområdet i New York. De lærer gennem overvåget deltagelse i læringsteknologi, instruktionsdesign og produktion, produktdesign og -udvikling og en lang række andre faglige positioner og praksis.
Speciale Capstone-projekt
Specialet capstone -projektet er et kulminerende projekt, hvor du vil integrere og anvende det, du har lært gennem tidligere akademisk arbejde, praktikophold og andre erfaringer og interesser - med fakultets vejledning. Disse projekter kan være "nye" i forhold til arbejde udført i tidligere kurser; eller de kan være projekter startet i et tidligere kursus, der bliver betydeligt udvidet og forbedret til specialets slutsten.
Ranglister
#47 ud af 300 universiteter verden over for uddannelse, QS World University Rankings
Programresultat
Gennem kursusarbejde, praktikophold og dit specialeprojekt er du forberedt på at:
- Opret, brug og evaluer medier og teknologi til læring på tværs af forskellige sammenhænge - K – 12 skoler, universiteter, arbejdspladser, museer, nonprofitorganisationer og international udvikling.
- Kritisk analysere historisk udvikling, teoretiske forskydninger og brede tendenser i praksis inden for uddannelsesteknologi, især med fokus på udfordringer og muligheder ved ændringer i medie- og teknologilandskaber og uddannelsestendenser.
- Fremstil prototyper og medier, og understøtt designtænkning og instruktionsdesign.
- Anvend design- og praksisprincipper, der holder det største løfte om berigende læringsoplevelser på tværs af læringsmiljøer-fra uformel til formel læring samt ansigt til ansigt og online læring.
Karrieremuligheder
Du har færdigheder og viden til en bredde af karriere, herunder:
- Designer eller producent i pædagogiske softwarevirksomheder, der designer og producerer teknologibaseret læring.
- Konsulent til skoler og skoledistrikter på alle niveauer som akademisk teknologikoordinatorer eller fagudviklingsspecialister i integration af teknologi i læseplan og undervisning.
- Et fakultetsmedlem eller en anden lederrolle i en college/universitetsindstilling inden for områder som instruktionsdesign og teknologi, fakultetsundervisning og læringsstøttetjenester, akademisk innovation eller online/e-learning-kursusudvikling.
- Direktør eller instruktionsdesigner i lærings- og udviklingsafdelingerne inden for virksomhedsindstillinger.
- Interaktiv udstillingsdesigner eller webstedsudvikler til kulturelle institutioner som billedkunst og børnemuseer, videnskabscentre og museer og historiske og internationale samfund.
- Designer eller producent i medieproduktionsvirksomhed eller -organisation, design og produktion af uddannelsesmæssig programmering, interaktive digitale spil, simuleringer og narrativ fiktion.
- Producent eller direktør for uddannelsesteknologi hos et forlag, der i stigende grad producerer medier som ledsagere eller erstatninger til lærebøger i hvert emne for hvert klassetrin.
Programfordele for internationale studerende
Hvis du er en international studerende, kan du muligvis arbejde i USA efter eksamen i en længere periode. De fleste studerende, der studerer på F-1-visa, er berettigede til 12 måneders valgfri praktisk uddannelse (OPT) arbejdstilladelse uden for campus. F-1-studerende i dette program kan også være berettiget til STEM (Science, Technology, Engineering eller Mathematics) OPT-forlængelse, så du kan forlænge din tid i USA for at forfølge gradrelateret erhvervserfaring i i alt 36 måneder eller 3 år.