Master i fotografi
Raffles Milan - International Fashion and Design School
Nøgleinformation
Campus placering
Milan, Italien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk, Italiensk
Studieformat
På campus
Varighed
10 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 21.000 *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Den Europæiske Union og EFTA: 21000€ & Ekstra-EU: 26000€
Introduktion
Ti fantastiske måneder med internationalt anerkendte foredragsholdere. En gang i livet mulighed for at lære direkte af hovedpersonerne. Raffles Milano Masters: endelig har nogen tænkt på det.
Hvorfor?
Fotografering betyder at give en nyttig og interessant model af verden, en der hjælper os til at elske virkeligheden ved at tale om den. At være fotograf er ikke længere et håndværkerfag. Digital teknologi tvinger ham til at trække sig fra besættelsen af teknikken til fordel for en tankegang i stigende grad relateret til evnen til at se, fortolke og fortælle
Undervisere & bureauer, du vil studere med
At lære direkte fra praktikere er den bedste måde at hente de mest avancerede visioner og metoder ved kilden. I modsætning til konventionelle Masters bringer Raffles Milano Masters praktisk viden direkte ind i forelæsningssalen, med ti markedsledere, der besætter talerstolen i løbet af de ti måneder.
- Claudio Composti
- Leica Agentur
- Toni Torimbert
- I:D: Gloria Maria Cappelletti
- Matthias Harder
- Erik Kessels
Påtegninger
For kvaliteten og effektiviteten af dens didaktiske model er dette masterkursus blevet godkendt af:
Raffles snak
Hver mandag aften kl. 18.30 inviterer Raffles Milano eleverne til at møde en fantastisk karakter på scenen for design, stil og kultur i projektet. At lytte direkte til de historier og ideer, der påvirker markedet og gør vores sind mere progressive, er en fantastisk mulighed for at integrere akademiske programmer.
Galleri
Læreplan
Ved at arbejde side om side med de professionelle, der leder på dagens marked, opnår vores studerende en fuldstændig afrundet forståelse af de nye tilgange til at designe en identitet, en reportage, reklamekampagner og virksomhedskommunikation. Denne Master fokuserer på håndgribelig erfaring med reelle opgaver foreslået af virksomheder og institutioner. En vital del af læseplanen er viet til, hvordan markedet for indsamling, udgivelse og kunst fungerer. Det gør den ved at sammensætte en personlig portefølje, det første skridt mod at etablere relationer med internationale gallerier og kuratorer.
Emner
- Kontekst af italiensk og international fotografi
- Samling og kunst
- Kreativitet og designproces i fotografering
- Annoncering og virksomhedskommunikation
- Skønhed og portræt
- Landskab og arkitektur
- Fokus på historiefortælling
- Organisering og kurator af udstillinger og events
- Udarbejdelse af en portefølje
- Digital teknologi til kreativitet