
MA Reklame & Public Relations
London, Det Forenede Kongerige
VARIGHED
18 up to 24 Months
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid, Deltid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Sep 2025
STUDIEAFGIFTER
GBP 18.500
STUDIEFORMAT
På campus
Introduktion
London er hjertet af den globale kommunikationsindustri, hvor verdens førende reklame- og PR-professionelle arbejder på verdens mest berømte mærker. MA Advertising & Public Relations integrerer dig i denne hurtige verden, der er placeret på forkant med digital innovation, et enestående knudepunkt for medier, underholdning, berømtheder, mode, sport og mere.
Du vil have en konkurrencefordel, i stand til at studere et program og få to grader. En MA ved Richmond giver dig både en amerikansk og britisk master, hvilket baner vejen for karrierer på begge sider af Atlanten og internationalt. Dette kandidatprogram i reklame og public relations blander de praktiske færdigheder og teoretisk viden, du har brug for for at accelerere din karriere i en konkurrencedygtig, spændende industri. Vi ser frem til at arbejde sammen med dig.
Galleri
Indlæggelser
Læreplan
Efterårssemester
- APR 7100 annonceringspraksis
- APR 7101 PR-praksis
- APR 7105 Annoncering, public relations og journalistik i kontekst
Forårssemester
- APR 7103 Annoncering og public relations i det globale marketingskommunikationsmix
- APR 7104 Professionelle digitale mediefærdigheder
plus ET valgfag
- APR 7125 Mode, luksusmærker og medier
- APR 7120 Berømtheder, marketing og medier
- ENT 7110 Entrepreneurship & Innovation Management
- INR 7121 Internationale relationer og medier
- MGT 7101 Projektledelse
- MGT 7120 Corporate Governance
- MGT 7135 Ledelse, Mentoring, Coaching
- MGT 7110 Marketing i en digital verden
Sommer Semester
plus enten
- APR 7902 Praktik
- APR 7500 Professionelt forskningsprojekt
eller
- APR 7550 Udvidet professionelt forskningsprojekt
Programresultat
- Få detaljeret viden om annoncering, PR, kommunikation og digitale medietrends i London, hjemsted for verdens førende reklame- og PR-organisationer
- Lær af en bred vifte af meget erfarne branchefolk (med op til 40 gæstetalere i løbet af programmet), hvilket giver uvurderlig indsigt og muligheder for mentorordninger og støtte.
- Drag fordel af et praktikophold i den sektor efter eget valg med hjælp fra vores dedikerede praktikkoordinator, udvidelse af dit netværk og opnå værdifuld erhvervserfaring
- Bliv involveret i diskussionen med små klassestørrelser og et mangfoldigt, multikulturelt miljø
- Byg en portefølje af opgaver baseret på truser og udfordringer fra den virkelige verden
- Udnyt vores unikke partnerskab med Europas største PR-organ, PRCA – skaber netværksmuligheder, chance for at deltage i branchearrangementer og træning
Videreuddannelse
IAA – International Advertising Association, Advertising Association(AA), London Business School, London School of Economics, CIM, IDM
Programundervisning
Karrieremuligheder
Vi tilbyder karrierestøtte og rådgivning gennem vores karriere- og praktikkontor, der vil hjælpe og guide dig i dine studievalg for at sikre, at du skiller dig ud fra mængden, når du er færdiguddannet. Gennem praktikophold får du forretningssans, gavnlige arbejdserfaringer og overførbare færdigheder, som vil give dig en konkurrencefordel i et arbejdsmiljø med højt tempo. Arbejd, mens du studerer på tværs af 5 kontinenter gennem vores partnere Connect123 og CRCC Asia med destinationer i Spanien, Argentina, Sydafrika, Kina, Japan, Vietnam og Australien.
Karriereveje for MA i reklamer og PR
Prisvindende reklamebureauer og PR-bureauer, WPP Group, Ogilvy & Mather, Saatchi & Saatchi, DDB, OMG Group, MediaCom, Edelman, Dentsu Aegis, Publicis, Mindshare, Racepoint Global, Mischief PR, TBWA, Havas Media
Studenterklæringer
Levering af programmer
Hvert kursus involverer typisk tre til fire kontakttimer om ugen over et 12-ugers semester, undtagen forskningsprojektet eller det udvidede forskningsprojekt i sommersemesteret, som kræver selvstyret læring med akademisk vejledning, og praktikopholdet, som kræver deltidsarbejde i to-tre måneder (minimum 200 timer).
Balancen mellem vurdering ved eksamen, praktisk vurdering og vurdering af kurser vil variere for hvert program og vil også afhænge af de valgfrie valgfag, du vælger hvert år og kan ændres. Evalueringsmetoderne kan omfatte brug af semesteropgaver, arbejdsporteføljer, quizzer, midtsemester- og afsluttende eksamener samt elevoplæg og generelle klassediskussioner. Ikke alle komponenter gælder for hvert kursus, men de fleste vedrører mange af de klasser, der tilbydes. Mange af vores kurser involverer et besøg på stedet eller kræver også deltagelse i et offentligt foredrag.
Den omtrentlige procentdel af de brede vurderingstyper for uddannelsen, baseret på 2024/25-indgang, er som følger.
kerne:
- Kursusarbejde 66%, praktisk 34% og eksamen 0%