
Rosen College of Hospitality Management
MS Management af gæstfrihed og turismeOrlando, USA
VARIGHED
1 up to 2 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
May 2025
STUDIEAFGIFTER
Anmod om studieafgift
STUDIEFORMAT
Fjernundervisning, På campus
Introduktion
Master of Science in Hospitality and Tourism Management giver de studerende mulighed for at bygge videre på deres styrker og interesser, udvider deres viden om branchen, skærper deres ledelsesevner og inkorporerer deres professionelle og ekstracurriculære erfaringer. De Rosen College of Hospitality Management kandidater er særligt attraktive for hotel- og turismevirksomheder over hele verden.
Den typiske kandidat i Hospitality and Tourism Management MS:
- Er en professionel, der arbejder i en stilling relateret til gæstfrihed, turisme eller events.
- Har en bachelorgrad i hospitality, business management eller en relateret disciplin.
- Forstår, at avanceret uddannelse er nødvendig for at være konkurrencedygtig i den blomstrende hotel-, turisme- og eventbranche.
Programmet tilbyder specialer og ikke-specialer. Specialemuligheden er beregnet til studerende, der er interesseret i den videnskabelige undersøgelse af de forskellige aspekter af hotel- og turistbranchen, og som måske forventer at forfølge en doktorgrad eller en professionel forskerstilling. Den ikke-afsluttende mulighed er beregnet til studerende, der forventer en ledende stilling inden for hotel- og turistbranchen. Den ikke-afhandlingsprægede mulighed lægger vægt på kursusarbejde, praktisk erfaring og indsigt i den virkelige verden. Du kan gennemføre din uddannelse enten helt online, ansigt-til-ansigt eller tilpasse den med en blanding af begge dele, så den passer til din tidsplan og dit budget, selvom specialemuligheden ikke er tilgængelig for studerende, der studerer helt online. Højst tre kredittimer af et begrænset valgfag kan tages som et selvstændigt studie.
Formålet med Rosen College of Hospitality Management er at give de studerende en fremragende uddannelse i hospitality management og tjene andre interessenter med efteruddannelse, forskning og service. Kollegiet er forpligtet til UCF's mål ved at levere intellektuelt lederskab gennem kvalitetsuddannelse inden for hotel- og restaurationsbranchen, international fremtrædende position ved hjælp af uddannelses- og forskningsprogrammer, fremme af et globalt perspektiv, fremme af inklusion og mangfoldighed og partnerskaber med lokale, nationale og internationale aktører inden for hotel- og restaurationsbranchen og turisme.
Galleri
Indlæggelser
Læreplan
Gradskrav
Påkrævede kurser
Samlede kreditter: 18
Udfyld følgende:
- HMG6228 - Kritiske problemer i gæstfrihed personale (3)
- HMG6245 - Administration af gæstfriheds- og gæsteserviceorganisationer (3)
- HMG6477 - Finansiel analyse af gæstfrihedsvirksomheder (3)
- HMG6585 - Dataanalyse i gæstfrihed og turismeforskning (3)
- HMG6596 - Strategic Marketing in Hospitality and Tourism (3)
- HMG6296 - Strategiske spørgsmål vedrørende gæstfrihed/turisme (3)
Specialevalg/Nonthesisvalg
Samlede kreditter: 15
Udfyld 1 af følgende
Specialeopsætning
Udfør alle følgende
En passende kulminerende akademisk erfaring kræves af alle kandidater på kandidatuddannelsen. For de studerende i specialemuligheden kræves et specialeforsvar. Forsvaret af specialet godkendes ved flertalsafstemning i det rådgivende udvalg. Yderligere godkendelse kræves af dekanen for Rosen College of Hospitality Management og UCF College of Graduate Studies før den endelige accept af afhandlingen i opfyldelse af gradskrav.
Udfyld følgende:
- HMG6586 - Research Methods in Hospitality and Tourism (3)
Optjen mindst 6 point fra følgende:
- HMG6971 - Treatise (Thesis OF Research Report) (1 - 99)
Optjen mindst 6 point fra følgende:
- FSS6365 - Ledelse af Food Service Operations (3)
- HMG6227 - Avanceret træning og udvikling i hotelbranchen (3)
- HMG6251 - International indkvarteringsanalyse (3)
- HMG6267 - Casestudier i Restaurant Management (3)
- HMG6291 - Hospitality Entrepreneurship: Concept Creation to Capitalization (3)
- HMG6347 - Nutidige problemer i feriestedets industri (3)
- HMG6446 - Informationsteknologi for gæstfrihed/turisme (3)
- HMG6476 - Feasibility-undersøgelser for gæstfriheds-/turismevirksomheder (3)
- HMG6528 - Konventions- og konferencesalg og -service (3)
- HMG6529 - Nutidige problemer i Resort Sales Management (3)
- HMG6533 - Hospitality/Turism Industry Brand Management (3)
- HMG6556 - Digital markedsføring og Big Data Management til gæstfrihed og turisme (3)
- HMG6565 - Social Media in Hospitality and Tourism (3)
- HMG6566 - Principper for destinationsmarkedsføring og -ledelse (3)
- HMG6710 - International Tourism Management (3)
- HMG6738 - Turismeindustrianalyse (3)
- HMG6756 - Mega-begivenheder (3)
- HMG6797 - Begivenhedsadministration (3)
- HMG6466 - Applied Revenue Management Techniques in Hospitality (3)
- HMG6229 - Corporate Social Responsibility and Ethics in the Hospitality and Tourism Industry (3)
- HMG6449 - Smart Travel and Tourism (3)
- HMG6757 - Avanceret forvaltning af forlystelsesparker og attraktioner (3)
- HMG6810 - Food Supply Chain Management (3)
- HMG6811 - Beverage Supply Chain Management (3)
- HMG6224 - Lederskab inden for gæstfrihed og turisme (3)
- HMG6223 - Førende innovation og forandring inden for gæstfrihed og turisme (3)
- HMG6299 - Contemporary Issues in Hospitality and Tourism Leadership (3)
Nonthesis mulighed
Udfør alle følgende
En passende kulminerende akademisk erfaring kræves af alle kandidater på kandidatuddannelsen. For studerende i ikke-afhandlingsmuligheden er en passende kulminerende akademisk oplevelse den vellykkede gennemførelse af HMG 6296 - Hospitality/Tourism Strategic Issues, et obligatorisk kursus i læseplanen, der er udpeget som et hjørnestenskursus. Dette hovedstenskursus gør eleverne bekendt med principperne for strategisk beslutningstagning i forskellige sektorer af turisme- og gæstfrihedsindustrien. Studerende er forpligtet til at anvende færdigheder, viden og forståelse for at identificere områder af bekymring, som ledere, der er ansvarlige for at formulere og implementere operationelle strategier, støder på.
Optjen mindst 15 point fra følgende:
- FSS6365 - Ledelse af Food Service Operations (3)
- HMG6227 - Avanceret træning og udvikling i hotelbranchen (3)
- HMG6251 - International indkvarteringsanalyse (3)
- HMG6267 - Casestudier i Restaurant Management (3)
- HMG6291 - Hospitality Entrepreneurship: Concept Creation to Capitalization (3)
- HMG6347 - Nutidige problemer i feriestedets industri (3)
- HMG6446 - Informationsteknologi for gæstfrihed/turisme (3)
- HMG6476 - Feasibility-undersøgelser for gæstfriheds-/turismevirksomheder (3)
- HMG6528 - Konventions- og konferencesalg og -service (3)
- HMG6529 - Nutidige problemer i Resort Sales Management (3)
- HMG6533 - Hospitality/Turism Industry Brand Management (3)
- HMG6556 - Digital markedsføring og Big Data Management til gæstfrihed og turisme (3)
- HMG6565 - Social Media in Hospitality and Tourism (3)
- HMG6566 - Principper for destinationsmarkedsføring og -ledelse (3)
- HMG6710 - International Tourism Management (3)
- HMG6738 - Turismeindustrianalyse (3)
- HMG6756 - Mega-begivenheder (3)
- HMG6797 - Begivenhedsadministration (3)
- HMG6466 - Applied Revenue Management Techniques in Hospitality (3)
- HMG6229 - Corporate Social Responsibility and Ethics in the Hospitality and Tourism Industry (3)
- HMG6449 - Smart Travel and Tourism (3)
- HMG6757 - Avanceret forvaltning af forlystelsesparker og attraktioner (3)
- HMG6810 - Food Supply Chain Management (3)
- HMG6811 - Beverage Supply Chain Management (3)
- HMG6224 - Lederskab inden for gæstfrihed og turisme (3)
- HMG6223 - Førende innovation og forandring inden for gæstfrihed og turisme (3)
- HMG6299 - Contemporary Issues in Hospitality and Tourism Leadership (3)
- HMG6586 - Research Methods in Hospitality and Tourism (3)
Uafhængig læring
Samlede kreditter: 0
Kandidater til MS-graden bliver konstant udfordret med adskillige krav til at engagere sig i selvstændig læring under studiet gennem særlige projekter og papirer. For studerende i ikke-afhandlingsmuligheden er en passende kulminerende akademisk oplevelse den vellykkede gennemførelse af HMG 6296 - Hospitality/Tourism Strategic Issues, et obligatorisk kursus i læseplanen, der er udpeget som et hjørnestenskursus. HMG 6296 bør tages i den sidste studieperiode, og tilmelding er baseret på godkendelse. Dette hovedstenskursus gør eleverne bekendt med principperne for strategisk beslutningstagning i forskellige sektorer af turisme- og gæstfrihedsindustrien. Studerende er forpligtet til at anvende færdigheder, viden og forståelse for at identificere områder af bekymring, som ledere, der er ansvarlige for at formulere og implementere operationelle strategier, støder på.
Samlede kreditter: 33