
Mestre i markedsføring innovation
Telford, Det Forenede Kongerige
VARIGHED
6 Months
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
GBP 5.800 / per semester *
STUDIEFORMAT
Fjernundervisning, På campus
* UK / EU-studerende. International (Student visum besøgende) / London Centre (£) 6800. International center (£) 5100. fjernundervisning (£) 3850
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
MA Marketing og Innovation Top op
Adgangskrav:
Ansøgere skal have en forbrugskategori Level 7 Postgraduate Diploma. Bevis for engelsk sprog evne på et niveau svarende til IELT s 6.5. Andre kvalifikationer kan overvejes fra sag til sag.
Minimum Alder:
19 år
Varighed:
6 måneder
Indtagelse Datoer:
Januar, april, juli og oktober Dette Masters grad bygger på din forståelse af strategisk markedsføring til også at omfatte design og innovation. Det tilskynder endvidere din påskønnelse af den praktiske værdi af markedsføring rammer i en række strategiske forretningsmæssige situationer.
Graden tildeles af Anglia Ruskin University og leveret gennem vores partner LSM. Stratford College giver state of the art, workshops at hjælpe dig passere din faglige program med lethed. Disse supplerende kurser ikke en del af uddannelsen leveret gennem LSM og er ikke obligatorisk at opnå den grad kvalifikation. De leveres af Stratford College til alle studerende til at hjælpe med at hjælpe de studerende med deres undersøgelse færdigheder. Vi er stolte af at give fokus og opmærksomhed på vores studerende. Disse workshops øge den studerendes forståelse af forskning, metode og andre vigtige undersøgelse færdigheder.
Kvalifikation Oversigt
- Credit Værdi 60 point
- Kvalifikationsniveau 7
Modul Synopsis
Ved udgangen af mestrene i marketing kursus, bør du være i stand til:
- Skabe rammer for forståelse og analysere marketing processer i forskellige organisatoriske former, støder forskellige og skiftende markedsføring miljøer
- Udvikle praktisk forskning og analytiske evner i forbindelse med en markedsdrevet strategi, især i formuleringen af værdi udsagn i leverandør-forbruger relationer
- Review, ændre og anvende omsættelige marketing koncepter og færdigheder i forvaltningen af produkt- og markedsudvikling, med fokus på et strategisk perspektiv
- Vurdere markedsbaserede indkøbt data og oplysninger fra en række organisationer, og bruge denne til strategisk markedsføring beslutningstagning
- Undersøg en række kreative tilgange til produkt og service design, kreativitet og innovation, der kan bidrage til organisatorisk rigdom
- Udvikle intellektuel beherskelse inden for marketing management og innovation