
Kandidat in
Master i international marketing Schellhammer Business School

Introduktion
Master i international marketing på Schellhammer Business School tilbyder en avanceret læseplan, der giver indsigt i den hurtige verden af international marketing.
På SBS tager du på en rejse for at opdage de udfordringer, som marketingchefer står over for i årtier fremover med et pensum, der dækker marketing fra alle vinkler og aldrig overser det menneskelige element. Studerende får indsigt i marketing i det 21. århundrede, servicerer marketing og opdager finurlighederne ved branding og forbrugeradfærd.
Med et stærkt fokus på at udvikle stærke kreative, kritiske og analytiske tænkningsevner giver Master i International Marketing på Schellhammer Business School en trinsten i en karriere inden for marketing på global skala.
Uanset om du ønsker at forbedre dine færdigheder og flytte din karriere til det næste niveau eller er ivrig efter at booste dig selv til at starte din egen virksomhed, er dette et masterprogram, der dækker alle mulighederne.
Kursusinformation
- Kursuskode: MBA-300
- Kursets varighed: 1 studieår
- Semester 1: oktober / semester 2: februar
- ECTS (European Credit Transfer System): 90
Indlæggelser
Læreplan
En række moduler, seminarer og workshops, der dækker følgende emner:
|
|
Tilbudte sprogklasser: Spansk, fransk, tysk, italiensk, kinesisk mandarin, japansk, russisk og engelsk.
Bemærk venligst, at de udbudte emner kan variere fra den offentliggjorte liste og revideres regelmæssigt for at sikre maksimal relevans for den relaterede industri og forretningsverden. Sprogklasser er baseret på efterspørgsel (mindst fem studerende) pr. niveau og skal vælges inden semesterets start.