
Master of Science I Information Technology Management
Bolivar, USA
VARIGHED
1 up to 3 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Aug 2025
STUDIEAFGIFTER
Anmod om studieafgift
STUDIEFORMAT
Blandet, Fjernundervisning
Introduktion
Master of Science i Information Technology Management-programmet tilbyder en enestående, banebrydende uddannelsesoplevelse, der forbereder eleverne til at blive innovative ledere i den hastigt udviklende teknologiverden. Dette dynamiske program kombinerer avanceret teknisk viden med afgørende lederevner og kristenbaserede etiske principper, hvilket skaber velafrundede it-professionelle, der er klar til at tackle de komplekse udfordringer i nutidens digitale landskab. Studerende engagerer sig i en mangfoldig læseplan, der dækker nye teknologier, dataanalyse, cybersikkerhed, kunstig intelligens, risikostyring og strategisk ledelse, alt imens de udvikler et stærkt fundament i kristne værdier og etisk beslutningstagning. Gennem praktiske projekter, casestudier fra den virkelige verden og en kulminerende hovedstensoplevelse får deltagerne praktiske færdigheder, der er umiddelbart anvendelige på arbejdspladsen. Programmets unikke blanding af teknisk ekspertise, lederudvikling og etiske overvejelser adskiller vores kandidater, hvilket gør dem meget eftertragtede fagfolk, der er i stand til at drive teknologisk innovation og samtidig opretholde de højeste standarder for integritet. Kandidater er positioneret til at fremme deres karriere, overgang til IT-lederskab eller spydspids teknologiske transformationer i organisationer, da dette program giver viden, færdigheder og etiske rammer til at udmærke sig i den hurtige karriere inden for informationsteknologiledelse.
Læreplan
Dette pensumkort illustrerer den progressive udvikling af elevernes kompetencer på tværs af Master of Science i Information Technology Management-programmet, og viser, hvordan hvert kursus introducerer (I), udvikler (D) eller bringer eleverne til beherskelse (M) af de syv programs læringsudbytte (PLO'er), der kulminerer med endestenskurset, hvor eleverne demonstrerer beherskelse af alle resultater.
- TECH 500: Etiske udfordringer i teknologiledelse
- TECH 504: Ledelsesstrategier for produktive teams
- TECH 512: Projektledelse for IT-miljøer
- TECH 616: Business Applications of Artificial Intelligence
- TECH 630: Strategisk styring af nye teknologier
- TECH 645: Avanceret dataarkitektur og -styring
- TECH 655: Indsigt og trends gennem dataanalyse
- TECH 659: Disaster Recovery Management og Cyber Resilience
- TECH 632: Risikostyring i teknologi
- TECH 699: Anvendt teknologi Capstone: Lederskab og udvikling af løsninger
IT-ledelsesprogram: Et-årigt kursusskema
Efterår 1
- TM 500: Etiske udfordringer i teknologiledelse
- TM 504: Ledelsesstrategier for produktive teams
Efterår 2:
- TM 512: Projektledelse for IT-miljøer
- TM 616: Business Applications of Artificial Intelligence
Forår 1
- TM 645: Avanceret dataarkitektur og -styring
- TM 655: Indsigt og trends gennem dataanalyse
Forår 2
- TM 659: Disaster Recovery Management og Cyber Resilience
- TM 630: Strategisk styring af nye teknologier
Kan
- ITM 632: Risikostyring i teknologi
Sommer
- TM 688: Anvendt teknologi Capstone: Lederskab og udvikling af løsninger
Oversigt over kerneklasser
TECH 500: Etiske udfordringer i teknologiledelse
Dette kursus giver eleverne værktøjer til at navigere i etiske dilemmaer i teknologiledelse ved at understrege kristne værdier. Nøgleemner omfatter etiske systemer, casestudier og udvikling af trosbaserede løsninger til moderne teknologiproblemer. Studerende vil få evnen til at løse teknologiske lederskabsudfordringer med integritet og bibelske principper.
Key Learning Outcomes (SLO'er)
- Analyser etiske dilemmaer ved hjælp af kristen etik.
- Evaluer virkningerne af nye teknologier på etiske beslutninger inden for IT.
- Syntetisere bibelske principper for praktiske etiske løsninger.
- Udvikle sunde moralske vurderinger til casestudier og scenarier i den virkelige verden.
- Skab personlige etiske rammer, der integrerer kristne værdier med professionelle standarder.
TECH 504: Ledelsesstrategier for produktive teams
Fokuseret på ledelse inden for it-teams underviser dette kursus i strategier til styring af højtydende teams, konfliktløsning og fremme af innovation. Kurset integrerer agile metoder og samarbejdsværktøjer til at øge teamets produktivitet og tilpasse mål med organisatoriske mål, alt imens kristne principper tages i betragtning.
Key Learning Outcomes (SLO'er)
- Designstrategier til styring af højtydende it-teams.
- Anvend konfliktløsningsteknikker i forskellige it-teams.
- Fremme innovation og kreativitet i teknologidrevne organisationer.
- Vurder værktøjer som agile metoder til at forbedre kommunikation og produktivitet.
- Udvikle ledelsesstrategier, der afstemmer teamets mål med organisatoriske mål.
- Integrer et kristent verdenssyn i ledelsen af forskellige it-professionelle.
TECH 512: Projektledelse for IT-miljøer
Dette kursus udstyrer eleverne med væsentlige projektledelseskompetencer, skræddersyet til it-miljøer, herunder Agile, Scrum, risikostyring og interessentkommunikation. Praktiske casestudier hjælper eleverne med at navigere i it-projektets livscyklus, fra initiering til levering.
Key Learning Outcomes (SLO'er)
- Formulere strategier for komplekse IT-projekter, herunder software- og systemimplementeringer.
- Evaluer brugen af Agile og Scrum metoder i IT-projekter.
- Udvikle risiko- og ressourcestyringsplaner for IT-projekter.
- Designe stakeholderkommunikation og forandringsledelsesstrategier.
- Anvend projektledelsesprincipper i it-projektscenarier i den virkelige verden.
- Integrer kristne principper i IT-projektledelse, især i beslutningstagning.
TECH 616: Business Applications of Artificial Intelligence
Studerende vil udforske det transformative potentiale af AI i erhvervslivet, der dækker maskinlæring, naturlig sprogbehandling og computersyn. Kurset giver praktisk erfaring med dybe læringsrammer til at løse forretningsmæssige udfordringer og implementere AI-drevne løsninger.
Key Learning Outcomes (SLO'er)
- Evaluer AI's indflydelse på forretningsstrategier og -processer.
- Opret AI-forretningsapplikationer ved hjælp af deep learning-rammer.
- Integrer kristne verdenssynsprincipper i AI-løsninger.
- Brug AI-indsigt til strategisk beslutningstagning i forretningssammenhænge.
TECH 630: Strategisk styring af nye teknologier
Dette kursus udforsker de strategiske implikationer af nye teknologier som AI, Quantum Computing og Brain-Computer Interfaces. Studerende vil lære at analysere deres påvirkninger på tværs af industrier formulere innovative strategier, der adresserer etiske bekymringer og udnytter disse teknologier til konkurrencefordele.
Key Learning Outcomes (SLO'er)
- Evaluer de strategiske virkninger af nye teknologier på tværs af brancher.
- Analyser potentielle forstyrrelser og muligheder fra innovationer.
- Udvikle rammer for implementering af nye teknologier under hensyntagen til etiske risici.
- Formuler strategier for at udnytte nye teknologier i forskellige sektorer.
- Integrer kristent forvaltning i teknologievalueringer og implementeringer.
TECH 645: Avanceret dataarkitektur og -styring
Med fokus på avancerede datasystemer dækker dette kursus databasedesign, data warehousing, data mining og skabelsen af skalerbare arkitekturer til moderne dataøkosystemer. Studerende vil få ekspertise i at styre komplekse datasystemer og løse virkelige datahåndteringsudfordringer.
Key Learning Outcomes (SLO'er)
- Design avancerede databasesystemer til at understøtte dataøkosystemer.
- Implementer data warehousing og minekoncepter for forbedret datastyring.
- Skab skalerbare dataløsninger og effektive dataintegrationsstrategier.
- Optimer datahentning og analyseprocesser.
- Integrer kristne etiske principper i dataforvaltning og privatliv.
TECH 655: Indsigt og trends gennem dataanalyse
Studerende vil mestre de nødvendige færdigheder til at analysere og visualisere data for at drive forretningsstrategi. De vil udforske big data management, text mining og avancerede visualiseringsteknikker med fokus på handlingsorienteret indsigt og informeret beslutningstagning.
Key Learning Outcomes (SLO'er):
- Anvend dataanalyseteknikker til at udtrække meningsfuld indsigt.
- Udvikle ekspertise i datavisualisering for forskellige interessenter.
- Implementer big data og text mining-strategier for at forbedre dataforbruget.
- Design datadrevne strategier for at forbedre virksomhedens ydeevne.
- Integrer kristne etiske principper i dataanalysepraksis.
TECH 659: Disaster Recovery Management og Cyber Resilience
På dette kursus lærer de studerende, hvordan man forbereder og administrerer katastrofegenopretningsplaner, hvilket sikrer organisatorisk modstandskraft i lyset af forstyrrelser. Kurset dækker bedste praksis til beskyttelse af informationsaktiver og omfatter praktiske applikationer til it-krisehåndtering.
Key Learning Outcomes (SLO'er)
- Udvikle omfattende planer for genopretning efter katastrofe og forretningskontinuitet.
- Evaluere og implementere risikovurderingsstrategier.
- Design og implementer informationssikringsprogrammer for øget cyberresiliens.
- Formuler katastrofegenopretningsstrategier baseret på organisatoriske behov.
- Integrer kristne principper i katastrofeopsving og ressourceforvaltning.
TECH 632: Risikostyring i teknologi
Dette kursus udstyrer it-ledere med færdigheder til at identificere, vurdere og afbøde risici i teknologimiljøer. Studerende udforsker cybersikkerhed, databeskyttelse og overholdelse, lærer at udvikle strategier til styring af risici og beskyttelse af teknologisystemer.
Key Learning Outcomes (SLO'er)
- Analyser nøglerisikofaktorer, herunder cybersikkerhedstrusler og bekymringer om databeskyttelse.
- Anvend risikostyringsrammer som NIST og ISO.
- Udvikle risikobegrænsningsstrategier og forretningskontinuitetsplaner.
- Formulere kommunikationsstrategier til at formidle risikoproblemer.
- Kvantificer teknologirisici og udfør cost-benefit-analyser for sikkerhedsinvesteringer.
- Integrer kristne etiske principper i risikostyringspraksis.
TECH 688: Anvendt teknologi Capstone: Lederskab og udvikling af løsninger
Capstone-kurset integrerer læring fra hele programmet og udfordrer eleverne til at udvikle løsninger på problemer i den virkelige verden. Det lægger vægt på ledelse, teknologiledelse og kristen etik i at skabe løsninger, der stemmer overens med organisatoriske mål.
Key Learning Outcomes (SLO'er)
- Syntetisere kerneprogramkoncepter for at løse organisatoriske udfordringer.
- Udvikle teknologibaserede løsninger tilpasset strategiske mål.
- Anvend bibelske ledelsesprincipper i it-ledelse.
- Integrer nye teknologier i strategiske løsninger.
- Udfør og præsentere et større hovedstensprojekt, der demonstrerer lederskab og teknologisk ekspertise.
Stipendier og finansiering
Kontoret for finansiel bistand ved Southwest Baptist University er dedikeret til at give dig de økonomiske ressourcer og rådgivning, du har brug for for at forfølge dit mål om en kristen videregående uddannelse. Vi vil arbejde sammen med dig om at yde omfattende økonomisk bistand, der vil opfylde dine behov gennem en kombination af universitets-, føderale, statslige og private hjælpemidler.
Indlæggelser
Programresultat
Institutionelle læringsresultater (ILO'er)
- ILO 1: Studerende vil kommunikere effektivt.
- ILO 2: Studerende vil bruge undersøgelsesmetoder til videnstilegnelse og -anvendelse.
- ILO 3: Eleverne vil løse konkrete problemer ved at anvende tro og etisk ræsonnement.
- ILO 4: Studerende vil tænke kreativt og kritisk for at forfølge et liv med læring.
- ILO 5: Studerende vil engagere sig i en kulturelt mangfoldig verden for at styrke forholdet til andre.
Program Learning Outcomes (PLO'er)
- PLO 1: Vurder komplekse etiske dilemmaer i teknologiledelse gennem linsen af et kristent verdensbillede, syntetisering af bibelske principper med nutidige IT-udfordringer. ILO: 3
- PLO 2: Design og implementer strategiske ledelsestilgange til at opbygge og styre højtydende teams i forskellige it-miljøer. ILO: 5
- PLO 3: Formuler omfattende projektledelsesstrategier for succesfuldt at levere komplekse it-initiativer inden for organisatoriske begrænsninger. ILO: 4
- PLO 4: Analyser finansielle data og målinger for at træffe informerede beslutninger om it-investeringer og afstemme teknologistrategier med forretningsmål. ILO: 2
- PLO 5: Vurder nye teknologier og deres potentielle virkninger for at udvikle innovative strategier for organisatorisk tilpasning og konkurrencefordele. ILO: 4
- PLO 6: Skab robust dataarkitektur og analyseløsninger til at drive datainformeret beslutningstagning og forbedre organisationens ydeevne. ILO: 1, 2
- PLO 7: Analyser og fortolk AI-drevet forretningsindsigt for at understøtte strategiske beslutningsprocesser. ILO: 2, 3
Galleri
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.