
Master of Science i Informationsteknologi
Bolivar, USA
VARIGHED
1 up to 3 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Aug 2025
STUDIEAFGIFTER
Anmod om studieafgift
STUDIEFORMAT
Blandet, Fjernundervisning
Introduktion
Master of Science i informationsteknologi-programmet tilbyder en omfattende læseplan designet til at udstyre studerende med avancerede færdigheder i at udnytte avancerede teknologier til forretningssucces. Programmet integrerer nøgleområder som cloud computing, kunstig intelligens, big data-analyse, udvikling af mobilapps og IT-projektledelse. Studerende opnår ekspertise inden for cloud-infrastruktur og sikkerhed, AI-drevet forretningsanalyse, IoT-teknologier og effektiv it-lederskab, med en stærk vægt på etisk beslutningstagning og ansvarlig teknologibrug baseret på kristne principper. Gennem praktiske projekter og en kulminerende hovedstensoplevelse anvender eleverne deres viden til it-udfordringer i den virkelige verden. Dette program forbereder kandidater til roller i den hurtigt udviklende teknologiske industri, såsom Cloud Architects, AI/ML Engineers, IT-projektledere og Chief Technology Officers, hvilket udstyrer dem til at drive innovation og strategisk teknologiimplementering i forskellige organisatoriske sammenhænge.
Læreplan
Dette pensumkort illustrerer den progressive udvikling af elevernes kompetencer på tværs af Master of Science i Information Technology Management-programmet, og viser, hvordan hvert kursus introducerer (I), udvikler (D) eller bringer eleverne til beherskelse (M) af de syv programs læringsudbytte (PLO'er), der kulminerer med endestenskurset, hvor eleverne demonstrerer beherskelse af alle resultater.
- TECH 500: Etiske udfordringer i teknologiledelse
- TECH 504: Ledelsesstrategier for produktive teams
- TECH 512: Projektledelse for IT-miljøer
- TECH 515: Håndtering af cloud-infrastruktur og -sikkerhed
- TECH 543: Cloud-platforme og virksomhedsløsninger
- TECH 557: Udvikling af mobilapps
- TECH 575: Big Data Analytics til IoT
- TECH 615: Applied AI: Solutions for Business
- TECH 630: Avanceret kunstig intelligens til forretningsindsigt og beslutningstagning
- TECH 699: Avancerede IT-løsninger - Capstone-projekt
Kerneklasser
TECH 500: Etiske udfordringer i teknologiledelse
Dette kursus fokuserer på at forberede ledere til at løse komplekse etiske dilemmaer inden for teknologiledelse. Kurset lægger vægt på bibelske værdier og praktiske løsninger på samtidens udfordringer. Studerende udforsker etiske systemer gennem et kristent verdenssyn, analyserer casestudier og udvikler færdigheder til at foretage sunde moralske vurderinger. Ved kursets afslutning vil deltagerne være rustet til at tage fat på etiske spørgsmål i teknologiledelse med integritet og et trosbaseret perspektiv.
Kursusstuderendes læringsresultater (SLO'er)
- SLO 1: Analyser komplekse etiske dilemmaer i teknologiledelse ved hjælp af forskellige etiske rammer, herunder et kristent verdensbillede. (PLO 4)
- SLO 2: Evaluer implikationerne af nye teknologier for etisk beslutningstagning i IT-lederroller. (PLO 1, PLO 4)
- SLO 3: Syntetisere bibelske principper med nutidige etiske udfordringer for at udvikle trosbaserede løsninger inden for teknologiledelse. (PLO 4)
- SLO 4: Udvikle og formulere sunde moralske vurderinger til casestudier i teknologietik, der demonstrerer kritisk tænkning og effektiv kommunikation. (PLO 4, PLO 5)
- SLO 5: Skab en personlig etisk ramme for håndtering af teknologiledelsesudfordringer, der integrerer professionelle standarder med kristne værdier. (PLO 4)
TECH 515: Håndtering af cloud-infrastruktur og -sikkerhed
Dette kursus giver en omfattende introduktion til enterprise data management og netværksteknologier i informationsteknologi (IT), med fokus på cloud-baseret drift og sikkerhed. Studerende vil udforske de funktionelle egenskaber ved moderne netværksteknologier, skyarkitekturer og datacenterdrift. Læseplanen dækker væsentlige it-koncepter, herunder virtualisering, softwaredefineret netværk og bedste praksis for cybersikkerhed. Der lægges vægt på implementering og styring af sikre IT-infrastrukturer, forståelse af databeskyttelsesprincipper og udvikling af strategier for operationel effektivitet i cloudmiljøer.
Elevens læringsresultater (SLO'er)
- SLO 1: Evaluer komplekse cloud-baserede netværksarkitekturer og design optimale løsninger til IT-infrastruktur på virksomhedsniveau. (PLO 1, PLO 3)
- SLO 2: Syntetisere bedste praksis inden for cloud-sikkerhed for at skabe omfattende risikostyringsstrategier, der adresserer nye trusler og overholdelse af lovgivning. (PLO 1, PLO 3)
- SLO 3: Skab innovative datastyrings- og lagringsløsninger til cloudmiljøer, optimer for skalerbarhed, ydeevne og omkostningseffektivitet. (PLO 1)
- SLO 4: Kritik af it-praksis gennem linsen af kristent forvaltning, ved at formulere etiske rammer for ansvarlig teknologianvendelse i virksomhedsmiljøer. (PLO 4)
- SLO 5: Forudsige virkningen af nye trends inden for cloud computing og virksomheds-IT på organisatoriske operationer, og udtænk adaptive strategier for at udnytte disse teknologier sikkert. (PLO 1, PLO 3, PLO 5)
TECH 543: Cloud-platforme og virksomhedsløsninger
Dette kursus giver en omfattende introduktion til cloud-styret virksomhedsarkitektur som et strategisk værktøj til at tilpasse en organisations it-aktiver, menneskelige ressourcer, drift og projekter med dens operationelle mål. Studerende vil udforske skyfundamenter, kernetjenester, sikkerhedsprotokoller, arkitektoniske principper, prismodeller og støttestrukturer. Kurset fokuserer på Amazon Web Services (AWS) og introducerer grundlæggende Microsoft Azure.
Elevens læringsresultater (SLO'er)
- SLO 1: Evaluer skyarkitekturer og økosystemer, syntetisering af koncepter, teknologier og bedste praksis for at designe optimale virksomhedsløsninger. (PLO 1, PLO 5)
- SLO 2: Analyser serviceorienterede arkitekturer i skyen og kritiser, hvordan computer-, storage- og netværkstjenester stemmer overens med it-aktiver, menneskelige ressourcer og drift. (PLO 1, PLO 5)
- SLO 3: Vurder virkningen af nye cloud-teknologier, såsom serverløs computing, API-drevet udvikling og edge computing, og forudsige deres virkninger på fremtidige IT-strategier i virksomheden. (PLO 1, PLO 5)
- SLO 4: Formuler omfattende cloud-løsninger ved hjælp af AWS-tjenester, integration af database-, storage- og sikkerhedskomponenter for at imødekomme komplekse forretningskrav. (PLO 1, PLO 3)
- SLO 5: Opret og evaluer Azure-baserede cloud-infrastrukturer, og demonstrer avancerede færdigheder i at konfigurere, implementere og administrere forskellige cloud-tjenester. (PLO 1, PLO 3)
- SLO 6: Udvikl en etisk ramme for cloud-ressourcestyring, der afspejler kristne forvaltningsprincipper, kritiserer nuværende praksis og foreslår løsninger, der balancerer teknologiske fremskridt med ansvarlig og bæredygtig brug. (PLO 4)
TECH 557: Udvikling af mobilapps
Dette kursus dykker ned i udviklingen af avancerede mobile applikationer, med fokus primært på Android-udvikling ved hjælp af Java, mens man overvejer implikationer på tværs af platforme. Studerende vil lære avancerede Java-programmeringsteknikker, Android SDK-udnyttelse, brugergrænsefladedesign og datavedholdenhed.
Elevens læringsresultater (SLO'er)
- SLO 1: Syntetiser avancerede Java-programmeringskoncepter, herunder objektorienterede principper, til at bygge komplekse mobile applikationer. (PLO 1)
- SLO 2: Evaluer og integrer forskellige Android-udviklingsværktøjer og tredjepartsbiblioteker for at skabe innovative mobile løsninger. (PLO 1)
- SLO 3: Design og implementer sofistikerede grafiske brugergrænseflader, der optimerer brugeroplevelsen og overholder moderne mobile designprincipper. (PLO 1, PLO 5)
- SLO 4: Opret og udgiv en original Android-applikation, fra koncept til markedsfærdigt produkt, som demonstrerer mestring af hele udviklingslivscyklussen. (PLO 1, PLO 5)
- SLO 5: Formuler en ramme for etisk udvikling af mobilapps, der afspejler kristne værdier om integritet og socialt ansvar, kritiser nuværende industripraksis og foreslå løsninger, der prioriterer brugernes privatliv og velvære. (PLO 4)
TECH 575: Big Data Analytics til IoT
Dette kursus introducerer eleverne til Apache Spark, med fokus på dets anvendelse til at analysere datasæt i stor skala. Studerende vil udnytte Sparks muligheder ved hjælp af Python og dække avanceret datamanipulation, maskinlæring og problemløsning i den virkelige verden.
Elevens læringsresultater (SLO'er)
- SLO 1: Syntetiser Python-programmering og Apache Spark-frameworks for at designe og implementere avancerede big data-analyseløsninger. (PLO 1)
- SLO 2: Evaluer og anvend Spark 2.0 DataFrame-syntaks til at optimere komplekse databehandlingsopgaver og forbedre analytisk effektivitet. (PLO 1)
- SLO 3: Skab og kritiser sofistikerede maskinlæringsmodeller ved hjælp af Sparks MLlib til at løse klassifikationsproblemer i den virkelige verden. (PLO 1, PLO 5)
- SLO 4: Udvikle og vurdere innovative naturlige sprogbehandlingsapplikationer ved at bruge Sparks evner til tekstanalyse. (PLO 1, PLO 5)
- SLO 5: Formuler en etisk ramme for big data-analyse, der integrerer kristne principper om forvaltning og privatliv, kritisk undersøger de samfundsmæssige implikationer af storskala dataanalyseteknikker. (PLO 4)
TECH 615: Applied AI: Solutions for Business
Dette kursus introducerer eleverne til AI og dets indvirkning på industrier med fokus på dyb læring, forstærkende læring og applikationer såsom forudsigelse af kundeafgang, billedgenkendelse og aktiekursprognose.
Elevens læringsresultater (SLO'er)
- SLO 1: Evaluer virkningen af AI på forskellige industrier, analyser trends og forudsige fremtidige udviklinger. (PLO 1, PLO 5)
- SLO 2: Design og implementer kunstige neurale netværk til at løse forretningsproblemer, såsom forudsigelse af kundeafgang. (PLO 1)
- SLO 3: Udvikle AI-modeller ved hjælp af foldede og tilbagevendende neurale netværk til billedgenkendelse og tidsserieanalyse. (PLO 1)
- SLO 4: Opret og vurder anbefalingssystemer og applikationer til behandling af naturligt sprog. (PLO 1, PLO 5)
- SLO 5: Syntetisere etiske overvejelser i AI-implementering med kristne principper om forvaltning og menneskelig værdighed, ved at formulere ansvarlige AI-strategier. (PLO 4)
TECH 630: Avanceret kunstig intelligens til forretningsindsigt og beslutningstagning
Dette kursus udforsker AI's rolle i forretningsanalyse med fokus på generativ AI, data mining og forudsigelige modeller for digitale markeder.
Elevens læringsresultater (SLO'er)
- SLO 1: Syntetiser komplekse datasæt for at skabe innovative forretningsløsninger i AI-drevne sammenhænge. (PLO 1, PLO 5)
- SLO 2: Evaluer AI-ledelsestendenser og kritiser deres indvirkning på forskellige forretningssektorer. (PLO 1, PLO 5)
- SLO 3: Design og vurder AI og datamining-modeller til forretningsscenarier. (PLO 1)
- SLO 4: Formuler samarbejdsstrategier for at omsætte forretningsmæssige udfordringer til brugbare AI-modeller. (PLO 1, PLO 2, PLO 5)
- SLO 5: Udvikle og forsvare effektive forretningsanalysestrategier, der integrerer AI-teknologier. (PLO 1, PLO 5)
- SLO 6: Skab en etisk ramme for implementering af kunstig intelligens i erhvervslivet, der stemmer overens med kristne principper. (PLO 4)
TECH 504: Ledelsesstrategier for produktive teams
Dette kursus fokuserer på at udvikle lederskabsevner til styring af højtydende teams i it-miljøer, der dækker teambuilding, konfliktløsning og fremme af innovation.
Elevens læringsresultater (SLO'er)
- SLO 1: Design omfattende strategier til opbygning og ledelse af højtydende teams i forskellige it-miljøer. (PLO 2)
- SLO 2: Evaluere og anvende konfliktløsningsteknikker til at løse udfordringer inden for tværfunktionel it
Stipendier og finansiering
Kontoret for finansiel bistand ved Southwest Baptist University er dedikeret til at give dig de økonomiske ressourcer og rådgivning, du har brug for for at forfølge dit mål om en kristen videregående uddannelse. Vi vil arbejde sammen med dig om at yde omfattende økonomisk bistand, der vil opfylde dine behov gennem en kombination af universitets-, føderale, statslige og private hjælpemidler.
Indlæggelser
Programresultat
Institutionelle læringsresultater (ILO'er)
- ILO 1: Studerende vil kommunikere effektivt.
- ILO 2: Studerende vil bruge undersøgelsesmetoder til videnstilegnelse og -anvendelse.
- ILO 3: Eleverne vil løse konkrete problemer ved at anvende tro og etisk ræsonnement.
- ILO 4: Studerende vil tænke kreativt og kritisk for at forfølge et liv med læring.
- ILO 5: Studerende vil engagere sig i en kulturelt mangfoldig verden for at styrke forholdet til andre.
Program Learning Outcomes (PLO'er)
- PLO 1: Udvikle og implementere avancerede it-løsninger, der integrerer cloud computing, AI og big data-analyse for at løse komplekse forretningsmæssige udfordringer. (ILO 2, ILO 4)
- PLO 2: Evaluer og anvende passende projektledelsesmetoder og ledelsesstrategier til effektivt at styre it-initiativer i forskellige organisatoriske sammenhænge. (ILO 1, ILO 5)
- PLO 3: Analyser og dæmp sikkerhedsrisici i cloud-baserede og mobile miljøer, og sikring af overholdelse af industristandarder og regulativer. (ILO 2, ILO 4)
- PLO 4: Syntetisere etiske overvejelser og kristne principper for forvaltning i udviklingen og implementeringen af it-løsninger, der adresserer den samfundsmæssige påvirkning af nye teknologier. (ILO 3, ILO 5)
- PLO 5: Design og kommuniker innovative it-strategier, der stemmer overens med organisatoriske mål, og demonstrerer evnen til at oversætte tekniske koncepter til forskellige interessenter. (ILO 1, ILO 4)
Galleri
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.