Master of Arts i International Hospitality Business Management
Montreux, Schweiz
VARIGHED
1 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
CHF 29.400 / per year *
STUDIEFORMAT
På campus
* undervisning, overnatning, mad og ekstra gebyrer
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Designet til fremtidige ledere, vil denne Master of Arts lære dig, hvordan du administrerer kompleksiteten af verdensomspændende operationer med det lokale touch, der giver enestående kundeoplevelser.
Programmets højdepunkter
Karriereskifter
- Lær teorien og anvend nyerhvervet viden og færdigheder
- En praktisk rejse, der afsluttes med et industriprojekt
- Uddannet med en: Master i International Hospitality Business Management fra Swiss Hotel Management School + Master of Arts i International Hospitality Business Management fra University of Derby
Læreplan
Struktur
Dette etårige program er for fagfolk, der ønsker at skabe og opskalere deres karrierer inden for international gæstfrihedsvirksomhed.
Speciale 1 - Hotel Management
Denne specialisering kombinerer praktisk, praktisk hotelledelseserfaring med den nyeste tænkning inden for drift, marketing, talentudvikling og ledelse, skræddersyet karrieresupport og unik industriadgang.
Specialisering 2 - Business Analytics & Decision Making
Placeret i krydsfeltet mellem datavidenskab, statistik og ledelse, består Business Analytics af at bruge data til at informere strategisk beslutningstagning under usikkerhed og til at optimere forretningsprocesser.
Speciale 3 - Luxury Brand Management
Denne specialisering giver en solid forståelse af luksusverdenen under hensyntagen til opfattelsen af nye forbrugere, udfordringer for detailmiljøet samt onlinetjenester.
Speciale 4 - Event Management
Denne specialisering ruster dig til at være vært for enhver type begivenhed ved at planlægge og administrere alt fra A til Z og hjælpe dig med at nå begivenhedens mål.
Programoversigt
Semester 1 - Fælles kurser
- Hoteldriftsledelse
- Mad- og drikkevarestyring
- Udvikling af forretningslederevner
- Administration af vin og drikkevarer
- Marketing Management
- Evidensbaseret læring
Semester 1 - Hoteldrift
- Event Management
- Aktuelle tendenser inden for gæstfrihed
- Strategisk omsætning og økonomistyring
Semester 1 - Forretningsanalyse og beslutningstagning
- Dataanalyse og statistik
- Kvantitative værktøjer fra Management Science
- Beslutnings- og risikoanalyse
Semester 1 - Luxury Brand Management
- The Craft of Excellence
- Strategisk Luxury Brand Management
- Den moderne luksusforbruger
Semester 1 - Event Management
- Event Management
- International MICE Management
- Festival og Digital Event Innovation
Semester 2 - Verdensomspændende praktik
Integreret forretningsprojekt