
Syracuse University - S.I. Newhouse School of Public Communications
M.A. in AdvertisingSyracuse, USA
VARIGHED
12 Months
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Jul 2025
STUDIEAFGIFTER
USD 1.872 / per credit *
STUDIEFORMAT
På campus
* Tuition increases approximately 3% each year. Graduate students are charged a health fee and activity fee per semester plus a one-time program fee.
Indlæggelser
Læreplan
Hvad er fokus for programmet?
Vores etårige, projektdrevne og ledelsesfokuserede program giver dig et omfattende kig på reklamebranchen med kurser i:
- Reklame ledelse;
- Digital reklame og branding;
- Markedsføringskommunikation;
- Strategisk medieplanlægning;
- Grafisk design og multimedieproduktion;
- Kontoplanlægning;
- Reklamekampagner.
Læreplanen hjælper dig med at udvikle faglige strategier for at lykkes og trives i stillinger hos reklamebureauer, kreative butikker, mærkerådgivning, corporate marketingafdelinger, start-ups og traditionelle medier samt sociale mediefirmaer. Vi er også meget opmærksomme på det voksende felt inden for digital reklame. Du vil have mange muligheder for at studere de nye medier, herunder Digital Branding and Strategies (ADV 523) og andre digitale kurser inden for Newhouse School og School of Information Studies. Studerende kan vælge en banebrydende vægt såsom digitalt engagement, interaktivt design, data/strategisk analyse, indfødt annoncering/indholdsmarkedsføring, som undersøger interaktiv praksis, strategi og måling.
Hvad skal jeg gøre og opleve som ADV -kandidatstuderende?
- Du starter programmet i begyndelsen af juli; de fleste studerende slutter i juni året efter.
- Vi tilbyder et førsteklasses taleprogram, der præsenterer topledere fra førende bureauer og virksomheder hvert semester.
- Vores reklamefakultetsmedlemmer har arbejdet på området som CEO, CMO og ECO med medierne og i multinationale reklamebureauer. De forbliver involveret i branchen gennem rådgivning, forskningsprojekter og branchearrangementer.
- Dit studieår vil kulminere med Advertising Campaigns Capstone , hvor du vil udvikle intensive og integrerede marketingkommunikationskampagner til kunder i den virkelige verden, hvoraf mange tilbyder priser, herunder praktikpladser, jobmuligheder eller pengepræmier for at anerkende eksemplarisk arbejde.
- Selvom vores gradprogram ikke er designet til porteføljeudvikling, opretter du flere kampagner i løbet af året, hvilket kan være meget nyttigt for studerende med kreative færdigheder og ambitioner.
- Det er en helt projektbaseret læreplan. Studerende bør forvente at lave mange gruppeprojekter både inden for og uden for klassen sponsoreret af en række førende og rigtige kunder, herunder Ford, Chobani, Mary Kay, Oreo, Cosmopolitan magazine, Miracle Gro , Checkers, Parade magazine, The Weather Channel, Sandhedskampagnen og mange andre.
- Du får mulighed for at deltage i en heldags, intens og udelukkende designet workshop for vores ADV-studerende på 360i i New York City , det bedste digitale reklamebureau navngivet af Advertising Age.
- Programmet tager en årlig tur hvert efterår til New York City for at besøge annoncebureauer og for at gøre eleverne bekendt med bureaumiljøet på Madison Avenue. Studerende vender tilbage til New York City den følgende sommer for at lave en forretningsplads og præsentation foran klienter.
- Fortsæt din praktiske, virkelige oplevelse af at arbejde for TNH, landets største studenterdrevne reklamebureau .
Stipendier og finansiering
Forskellige stipendier, legater og stillinger som undervisningsmedarbejdere tildeles til nye Newhouse-studerende for at hjælpe med at kompensere for deltageromkostningerne. Da Newhouse har begrænsede midler at tilbyde, er de fleste af disse stipendier delvise og gælder kun for det akademiske år (undtagen sommersessionerne). Det er også en konkurrencepræget proces, og alle priser er baseret på fortjeneste.
Galleri
Karrieremuligheder
Hvor arbejder nyuddannede og hvad laver de?
De fleste studerende begynder at søge job i større storbyområder. Vi har et stærkt jobnetværk med annoncebureauer og alumner i New York City, Chicago, Los Angeles, San Francisco, Florida, Boulder og andre steder. Her er et par eksempler på, hvor vores kandidater arbejder i dag:
- Account executive hos BBDO
- Kontokoordinator hos 360i
- Content manager hos Crispin Porter + Bogusky
- Account executive hos Mcgarrybowen
- Strategisk planlægger hos Saatchi & Saatchi, LA
- Senior associeret hos Mindshare
- Global koordinator hos Wunderman
- Brandstrateg hos Gotham
- Medieplanlægger hos Horizon Media
- Account executive hos Bolster Labs
- Assistant account executive hos RazorFish
- Assistant account executive hos Gray