The Richard DeVos Graduate School of Management, Northwood University
Introduktion
Værdier og filosofi Først og fremmest, DeVos værdier sine elever og deres udvikling. Vores kandidater frem som ledere, ledere og iværksættere fuldt at forstå vigtigheden af en markedsøkonomi drevet af den enkeltes frihed, valg og ansvar. DeVos forvandler studerende til yderst effektive ledere og ledere med kompetencer til at: Finde og løse problemer. Identificere og udnytte muligheder. Skabe en vision og påvirke andre til at følge. Hæv udførelsen af underordnede, kolleger og overordnede. En betydelig del af ledelses-og lederudvikling skal styrke følelsesmæssige kompetencer. De fleste MBA-programmer fokuserer næsten udelukkende på udvikling af intellektuelle færdigheder. Mens vigtigt, er disse kognitive kompetencer eller IQ (viden, analyse, ræsonnement og logik) af sekundær betydning for følelsesmæssige kompetencer eller EQ (selvbevidsthed, selvforvaltning, social bevidsthed, og relationship management). Forskning har foreslået, at EQ er en større drivkraft for arbejdspladsen succes end IQ. EQ, mens instinktive i naturen, kan læres. Intellektuelle udvikling er mere end at tilføje nye teorier, værktøjer og teknikker. At lære at henvende sig til en forretning projekt med nye måder at tænke, er unik for den enkeltes personlige styrker, lære at udvikle andre i denne proces, og at lære de nødvendige redskaber til at handle på business-løsninger er afgørende for DeVos forskellen. Endelig har en elev centreret miljø, de studerende udvikle evnen til at se de forskellige perspektiver af forskellige discipliner, brancher, kulturer, geografi, og især af forskellige mennesker. DeVos studerende opgradere med de faglige færdigheder, som praktiseres af internationale erhvervsledere.
Placeringer
- Midland
Northwood University,DeVos Graduate School of Management 4000 Whiting Drive,