Keystone logo
© Credits to Ameena Athab
The University of Chicago Crown Family School of Social Work, Policy, and Practice

The University of Chicago Crown Family School of Social Work, Policy, and Practice

The University of Chicago Crown Family School of Social Work, Policy, and Practice

Introduktion

Om & mennesker

I mere end 100 år har University of Chicago School of Social Service Administration (SSA) defineret områderne socialt arbejde og social velfærd. I dag er SSA en af de tre bedste kandidatskoler i socialt arbejde i verden. Vores bemærkelsesværdigt forskellige elever ankommer med energi, empati, intelligens og et stærkt ønske om at tjene. Vi giver dem det faste teoretiske fundament, det kliniske og politiske perspektiv og den praktiske erfaring for at få en meningsfuld indflydelse på livet for de mest sårbare mennesker i vores samfund.

110568_pexels-photo-1595391.jpeg

10 grunde til at deltage i SSA

Vores elever har mange grunde til, at de valgte SSA; her er vores top ti:

1. Toprangerede.

SSA er en af de førende rangerede skoler for socialt arbejde og social velfærd i verden, og vores kolleger har altid betragtet os som en af de bedste.

2. Vi er historien om socialt arbejde og fremtiden.

Når du læser SSA's historie, læser du historien om socialt arbejde. Grundlæggerne af vores skole var grundlæggerne af disciplinen, og de professorer, du vil lære fra i dag, fortsætter med at forme teori og praksis gennem deres tværfaglige forskning. Mange af standardteksterne til feltet blev skrevet af SSA professorer.

SSA leder det fremvoksende felt for forebyggelse af vold og har den største gruppe af børnebeskæftigelseseksperter på enhver skole af socialt arbejde i landet. Mange af vores fakulteter undersøger og tester løsninger inden for hjemmebesøg, børnemishandling, ungdomsgodkendelse og udvikling, skolereform, forebyggelse af vold i samfundet og advokatvirksomhed.

3. Vores fleksible pensum.

Du behøver ikke at erklære en koncentration på ansøgningstidspunktet - du vælger en koncentration i klinisk praksis eller social administration i vinterkvarteret i dit første år. På nogen måde sikrer vores læseplan, at alle SSA-studerende får en fast grunding i begge områder, mens de tager valgfag fra SSA og på tværs af universitetet.

4. Stipendier.

Mere end 95 procent af vores kandidatstuderende modtager fortjeneste og behovsbaseret hjælp. Hvert år uddeler SSA fuldt og delvist stipendier. Sidste år blev 99 procent af stipendier / gaver fornyet for 2.-årige studerende. SSA gør alt for at hjælpe eleverne ved at tilbyde exceptionel stipendium bistand samt at lette andre former for økonomisk bistand.

5. Koncentrationer i klinisk praksis og social administration.

Forskellen mellem SSA og en offentlig politik skole? I et ord, dybde. Vi starter med at fokusere på den enkelte (mikro), undersøge topniveau systemer (makro) og alt imellem (mezzo). Enhver elev, uanset koncentrationen, får en grundig grundforbindelse i administration og klinisk praksis. Vores mantra er 'hvordan virker det i teori og praksis?'

6. Feltarbejde i Chicago, en by af kvarterer.

SSA har forbindelser med over 600 agenturer - og alle de mest indflydelsesrige i Chicago-området. Feltsteder er placeret i næsten alle Chicagos kvarterer og i mange af dens forstæder. Mens du bor og lærer i en af verdens store byer, kan du oprette nye netværk på to feltplaceringer - praktisk, praktiske lærlingeuddannelser, der sætter dig i gang med en karriere inden for social forandring. Du vil blive mentoriseret af fagfolk, som vil guide dig i at udvikle en social arbejdsidentitet og forberede en vellykket karriere.

7. Sødt hjem UChicago: en tværfaglig tilgang.

Du vil kunne få adgang til alt, hvad universitetet har at byde på, herunder klasser, der tilbydes af SSA professorer, der repræsenterer over et dusin forskellige discipliner. Vores fakultet repræsenterer også det største antal kvinder og minoritetspædagoger i UChicago, der giver et bredt udvalg af stemmer. Og den omfattende og tværfaglige karakter af vores AM-grad, som svarer til en MSW, vil give dig større fleksibilitet og valg i din fremtidige karriere.

8. Undersøg. Få udgivet.

Mulighederne er tilgængelige for at arbejde sammen med nogle af landets ledende forskere på banebrydende forskningsprojekter. SSA er også en af de få skoler i socialt arbejde, der har en student journal for kandidat niveau studerende. Få udgivet i vores Advokaterforum.

9. Din karriere.

SSA's Career Office er specialiseret i at tjene karriereinteresser hos SSA-studerende, der giver adgang til et imponerende og engageret alumni netværk, jobannoncer, personlig rådgivning og netværksbegivenheder, hvor du vil møde ledere i erhvervet. SSA er også vært for Washington Week under spring break, en mulighed for studerende at møde alumner, der arbejder i DC-området og besøge forskellige agenturer for at udforske karriere inden for advocacy, forskning, politikanalyse og meget mere.

10. Vores mission.

Vi lever vores mission, arbejder mod et mere retfærdigt og humant samfund gennem forskning, undervisning og service til samfundet.

110569_pexels-photo-1438072.jpeg

Mission & tilgang

Skolens mission

University of Chicago School of Social Service Administration er dedikeret til at arbejde hen imod et mere retfærdigt og humant samfund gennem forskning, undervisning og service til samfundet. Som en af de ældste og mest anerkendte kandidatskoler inden for socialt arbejde forbereder SSA fagfolk til at håndtere samfundets vanskeligste problemer ved at udvikle ny viden, fremme en dybere forståelse af årsager og menneskelige omkostninger ved sociale uligheder og bygge broer mellem streng forskning og praksis med at hjælpe enkeltpersoner, familier og lokalsamfund med at opnå en bedre livskvalitet.

Vejledende principper for SSA Master's Curriculum

SSA-pensumet fremmer social retfærdighed gennem dets engagement i pluralisme, streng undersøgelse, engageret tværfagligt stipendium, integrerende praksis, kritisk tænkning og informeret handling. Disse studieplaner forbereder eleverne til at forstå de komplekse sammenhænge og magtstrukturer, som opretholder og reproducerer ulighed og uretfærdighed og tiltag for at fremme individuel, social og strukturel forandring.

1) Social Retfærdighed

SSA støtter eleverne til at analysere de sociale, historiske, politiske, økonomiske og organisatoriske faktorer, der styrker ulighed og uretfærdighed. Studerende og fakultet overvejer deres egen og andres positionalitet inden for disse strukturer, med en forståelse for, hvordan identiteter og tilknytninger kan skæres sammen for at komprimere eller mildne privilegium og undertrykkelse. Vi arbejder for at øge adgangen, mulighederne og agenturet for at nedbryde systemer af undertrykkelse og hjælpe med at opfylde de grundlæggende behov hos forskellige individer, familier og samfund med medfølelse og menneskelighed.

2) Intellektuel pluralisme

Intellektuel pluralisme er kernen i SSA's undervisning. Læreplanen afspejler vores fakultets mangfoldighed, som kommer fra en række akademiske discipliner og erhverv og repræsenterer en række politiske perspektiver. Denne pluralisme gør det muligt for vores studerende og fakultet at sætte pris på flere måder at kende på, at være kritiske over hvad der tæller som viden og forskning, og at være mere inklusiv perspektiver, der ikke traditionelt er blevet centreret i socialt læseplaner. Vores intellektuelle pluralisme opfordrer også til løbende forhør af begrebet social retfærdighed, som er centralt for socialt arbejde. Det giver os også værktøjer og fleksibilitet til at engagere sig effektivt med en bred vifte af individer, samfund og sociale institutioner.

3) Engageret stipendium og undervisning

SSA fakultet er forpligtet til at fremme social retfærdighed og social ligestilling gennem engageret stipendium og uddannelse. Stipendium hos SSA fremkommer af interaktivt engagement med praktikere, politikere og samfund. SSA-fakultetets medlemmer integrerer deres forskning aktivt i læseplaner og undervisning. Studerende er uddannet til at identificere og analysere årsager, konsekvenser og metoder til at forbedre menneskelig lidelse og social uretfærdighed.

4) Integrativ praksis

Vores læseplan er baseret på den antagelse, at alle socialarbejdere har brug for at forstå og handle for at mobilisere forandring og inden for enkeltpersoner, familier, samfund, organisationer, offentlige institutioner og politiske og økonomiske systemer. Studerende trækker på og integrerer felt- og klasseværelsesoplevelser og udvikler færdigheder til at øve på tværs af flere niveauer. Derudover trænes de studerende i at bruge integrerende rammer, der bevæger sig ud over mikro-makro-dikotomi.

5) kritisk tænkning

Studerende lærer at effektivt stille spørgsmålstegn ved, vurdere, evaluere og reagere på antagelser, påstande og værdier, herunder dem fra samfundsvidenskabelig og socialt arbejde forskning. Studerende lærer at overveje en række perspektiver, nøje vurdere deres antagelser, gyldighed og implikationer og blive dygtige og indsigtsfulde evaluatorer af deres egen tænkning. Denne proces inkluderer refleksion over, hvordan ens egne tilknytninger og identiteter kan føre til blinde pletter og fordomme. Studerende lærer at integrere en kritisk følsomhed i praksis for at yde meningsfulde bidrag til erhvervet, klientbasen og til analyse og løsning af sociale problemer.

6) Teori til handling

Studerende forbereder sig på ledelsesstillinger og til at være forvaltere af forandring, mens de arbejder i dynamiske sociopolitiske og skattemæssige sammenhænge i hundreder af praktiserede feltplaceringer i hele Chicago og dets omkringliggende samfund. Chicago har en rig historie med social reform, innovation inden for social service og organisering af samfund, der giver kontekst og kontinuitet til studerendes feltoplevelser. Feltmodellen giver studerende mulighed for at deltage i kurser og feltarbejde samtidigt, idet de udfordrer studerende til at vurdere, forstå og adressere det ekstraordinære udvalg af behov, der bringer folk i kontakt med nonprofit, offentlige og private agenturer.

Samtidig lærer de studerende af den enorme styrke, modstandsdygtighed og viden, som de personer og samfund, de tjener, besidder. Studerende opfordres til at identificere praksis spørgsmål, der fører til analyse, forskning og nye tilgange til at forbedre social udstødelse gennem samfundsengageret feltarbejde.

Selvom vi stræber efter at skabe forhold, der i vid udstrækning vil negere behovet for et socialt erhverv, indser vi, at socialtjenesteprogrammer og -organisationer tjener vigtige sikkerhedsnetfunktioner og kan hjælpe med samfundsmæssige transformationer i retning af egenkapital og social retfærdighed. SSA fakultet anerkender, at enkeltpersoner, familier og samfund sjældent hjulpes af middelmådige interventioner og programmer. På samme måde tjener samfundet sjældent af dårligt udført forskning eller dårligt udformet socialpolitik. Derfor stræber SSA mod ekspertise i vores praksis, undervisning og stipendium.

110567_pexels-photo-1096773.jpeg

Karriere i socialt arbejde

Takket være SSA's entydigt integrerede læseplan og student-fokuserede Career Office, går vores kandidater hurtigt til ledende stillinger i klinisk praksis, offentlige og private sociale velfærdsorganisationer, samfundsudviklingsorganisationer, politiske forskningsinstitutter, velgørende fonde og akademi.

Mennesker

Socialt arbejde tiltrækker idealister: mennesker med en akut opmærksomhed om menneskelig lidelse og uretfærdighed, og folk med et stærkt engagement i at reducere denne lidelse og uretfærdighed. På SSA bliver du omgivet af lidenskabelige, ambitiøse og intelligente klassekammerater, og du vil blive mentoriseret af nogle af de øverste sind i området. Dette er dit fællesskab.

Global Research

SSA tilbyder en bred vifte af muligheder for studerende at lære om social velfærdspolitik og praksis internationalt: gennem globale fokuserede kurser om flygtninge, adoption og indvandring; erfaringsmæssige læringsmuligheder på steder som Indien og Kina; og det nye Global Social Development Practice certifikatprogram.

Fællesskabs- og feltpåvirkning

SSA har forbindelser med over 600 agenturer i Chicago-området. Feltsteder er placeret i næsten alle Chicagos kvarterer og i mange af dens forstæder. Mens du bor og lærer i en af verdens store byer, kan du oprette nye netværk på to feltplaceringer - praktisk, praktiske lærlingeuddannelser, der sætter dig i gang med en karriere inden for social forandring.

110571_adult-beautiful-beauty-953430.jpg

Historie

Fra sin tidligste inkarnation i 1908 har skolen for social service administration aldrig været et sted at lære om socialt arbejde; Det har hjulpet med at skabe og definere erhvervslivet af socialt arbejde og området for social velfærd.

SSA har en historisk rolle som en af de første skoler for socialt arbejde i USA, hvis grundlæggende pionerer efterlod en uudslettelig forpligtelse over for erhvervet til at forfølge social retfærdighed og lindre menneskelig lidelse på strenge og evidensbaserede måder. I 1924 blev Edith Abbott ikke kun SSAs første dekan, men var den første kvindelige dekan for enhver kandidatskole i USA - banebrydende for mange pionerer inden for socialt arbejde og kvinder i den akademiske verden.

Mens de fleste tidlige skoler i socialt arbejde koncentrerede sig om praktisk uddannelse for sagsbehandlere, insisterede SSA's ledere på behovet for et solidt fundament i samfundsvidenskab og social forskning. I det første årti undersøgte The Chicago School of Civics og Philanthropy fakultetet og eleverne sådanne problemer som ungdomskriminalitet, truancy, erhvervsuddannelse og boliger i den hurtigt voksende by Chicago. Beslutningen i 1920 for at fusionere skolen og University of Chicago åbnede eleverne for at komme i kontakt med samfundsvidenskaberne.

I årtierne siden da har fokuserne på social forskning og på anvendelse af samfundsvidenskabens indsigt i løsningen af menneskelige problemer fortsat. Afgørende for denne indsats har været en socialtjenesteoversigt, der blev grundlagt i 1927 med det formål at åbne "videnskabelige diskussioner om problemer i forbindelse med de forskellige aspekter af socialt arbejde". Social Sagsvurdering har ligesom SSA selv ikke kun afspejlet det sociale velfærdssystem, men har bidraget til at forme det. Det er fortsat den førende tidsskrift på sit område.

Tidlig forskning ved SSA havde en særskilt offentlig politik. Undersøgelser af status for mødre og børn, for eksempel, lagde grunden til de barnrelaterede bestemmelser i landets socialsikringssystem i 1930'erne. SSA-energierne begyndte i 1940'erne at henvende sig til emner i det sociale arbejde erhverv selv. Sådanne fakultetsledere som Charlotte Towle og Helen Harris Perlman anvendte egopsykologins indsigt i casework og udviklede den generiske casework curriculum, som blev en model for socialt arbejde uddannelse. De seneste bidrag til traditionen om direkte praksis har medtaget Laura Epsteins og William Reids arbejde med at designe og afprøve den opgaveorienterede tilgang. "Opgavecentreret behandling" var den første teori og forskningsbaserede sociale arbejdsmodel af behandling, og denne tilgang er et af fundamentet for evidensbaseret praksis. Skolen er således i den enestående position at have været en pioner både i politisk forskning og i udviklingen af innovative metoder til socialt arbejde.

SSA fortsætter i dag med at etablere forbindelserne mellem de sociale og adfærdsmæssige videnskaber, forskning og den virkelige verden af politik og praksis. Fakultetet er hentet fra områderne socialt arbejde, psykologi, sociologi, statsvidenskab, offentlig orden, folkesundhed, økonomi, geografi og antropologi. Forskningen på skolen afspejler denne mangfoldighed. Vores fakultet samarbejder inden for universitetet og i hele akademiet for at skabe konkrete løsninger på virkelige problemer.

SSA fakultet er blevet hædret som White House Fellows, Fulbright Fellows, og Kellogg Fellows. De har stærke bånd både til offentlige og private velfærdsorganisationer og til lokale, statslige og nationale regeringer. Blandt dem er for eksempel tidligere divisionschef for Budgetpræsidiet, en tidligere assisterende sekretær i Department of Health, Education and Welfare og en tidligere midlertidig chefschef for Chicago Public Schools. Fakultetets medlemmer har bidraget med deres ekspertise til lange lister over nationale og statslige kommissioner på bl.a. emner som juvenil retfærdighed, mental sundhed, aldring og børns velfærd.

SSA fakultet og alumni har været og fortsat anerkendes nationalt og internationalt som blandt de mest indflydelsesrige og talentfulde ledere, der tackler de største sociale problemer i vores tid.

Ranglister

SSA er en af de toprangerede skoler for socialt arbejde og social velfærd i verden, og vores jævnaldrende har altid anset os for at være en af de bedste.

Placeringer

  • Chicago

    Crown Family School of Social Work, Policy, and Practice, 969 E. 60th St., IL 60637, Chicago

Spørgsmål