Master of Arts i socialt arbejde, socialpolitik og social administration
The University of Chicago Crown Family School of Social Work, Policy, and Practice
Nøgleinformation
Campus placering
Chicago, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 49.734 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Fuldtids AM-program, 3 kurser
Introduktion
SSAs Master of Arts-program i socialt arbejde, socialpolitik og social administration (SW) forbereder dig til at være førende inden for klinisk socialt arbejde og socialadministrationspraksis. Vores AM-grad, artium magister (master of arts), svarer til en MSW, men med et bredere uddannelsesmæssigt og oplevelsesmæssigt fundament, der kombinerer direkte socialt arbejde med politikudvikling, tværfaglig forskning og samfundsvidenskabsteori. Den omfattende og tværfaglige karakter af AM-graden oversættes til større fleksibilitet og valg i din fremtidige karriere.
Akkreditering
Crown Family School-kandidatuddannelsen er løbende akkrediteret af Rådet for Socialt Arbejdsuddannelse og dets forgængerorganisationer siden 1919. Stramheden og kvaliteten af en Crown Family School-uddannelse har skaffet os en plads blandt de bedste kandidatskoler for socialt arbejde i verden .
Individet og samfundet
Målet med alt Crown Family School-kursus og feltarbejde er at indramme individuel nød i en større social sammenhæng. For at være en effektiv socialrådgiver, socialadministrator eller politisk beslutningstager skal du være i stand til at genkende og forstå de forskellige og krydsende årsager til nød: psykologisk, biologisk, familiær, politisk, økonomisk og social. Denne bredere forståelse vil informere om de metoder, du bruger til at hjælpe folk med at overvinde deres egne unikke udfordringer, forhindre problemer i første omgang og skabe nye løsninger på igangværende problemer.
Kliniske og administrationskoncentrationer
Crown Family School-kandidatuddannelsen i socialt arbejde, socialpolitik og social administration (SW) begynder med et første års grundlæggende læseplan, der introducerer dig til de vigtigste metoder til social intervention (direkte praksis, politik og forskning), mangfoldigheden af menneskelig erfaring og de grundlæggende forudsætninger for menneskelig adfærd og udvikling. Du bliver derefter bedt om at vælge mellem to akademiske koncentrationer:
Klinisk koncentration - Lær de vigtigste forebyggelses- og behandlingsmetoder til direkte klinisk praksis og engagere sig med virkelige kunder gennem klinisk feltarbejde i hundredvis af agenturer og organisationer i Chicago.
Social Administration Concentration - Tag avancerede kurser i økonomi, politik, organisation og levering af sociale velfærdstjenester og deltage i administrativt feltarbejde hos offentlige myndigheder og samfundsudviklingsorganisationer.
SW-programmet giver fleksibilitet til at tilpasse din uddannelse til dine specifikke karrieremål. Vælg mellem valgfag inden for Crown Family School og hele universitetet inden for en bred vifte af socialt arbejde og relaterede områder. Udforsk mulighederne for at studere i udlandet. Du kan også udnytte de tværfaglige styrker ved University of Chicago ved at kombinere din AM-grad med en Master of Public Policy, en MBA eller en Master of Divinity.
Curriculum
Core Curriculum er centralt i uddannelsesprogrammet på masterniveau. Det samler alle studerende, uanset deres karriereinteresser, til en solid introduktion til det grundlæggende i socialpolitisk formulering og programimplementering, social forskning og direkte praksis. Core Curriculum forbereder eleverne til generalistisk praksis gennem beherskelse af professionens kernekompetencer, som det er formuleret af Council on Social Work Education (CSWE). Det lægger særlig vægt på forståelse og arbejde med kulturelt forskelligartede og økonomisk dårligt stillede befolkninger. Efter at have afsluttet kernestudier i det første år begynder studerende, der vælger klinisk praksis, deres koncentration med en etableret bevidsthed om de bredere sammenhænge med individuel nød og hjælpende svar, mens socialadministrationsstuderende går ind i deres koncentration med en tilsvarende forståelse af socialt arbejdeintervention direkte praksis niveau.
Det første års kerne
Krævede kurser i de første to kvartaler af det første år giver eleverne et fælles fundament af viden om sociale velfærdsspørgsmål, menneskelig udvikling, strategier for direkte praksis interventioner og social forskning og praksis adfærd relateret til disse videnområder. Dette fundament giver baggrund for koncentration i avanceret praksis i klinisk arbejde eller i social administration. Feltarbejde placeringer i det første år er kontinuerlige for tre fjerdedele. De giver direkte praksis erfaring med nødlidende mennesker og institutionerne etableret til at hjælpe dem.
Klinisk koncentration
To tredjedele af vores studerende i programmet Socialt arbejde, socialpolitik og social administration (SW) går ind i den kliniske koncentration, som forbereder eleverne til avanceret praksis med enkeltpersoner, familier og små grupper. De grundlæggende principper og værdier for praktisk tænkning tjener som et orienterende perspektiv og understreger teoretisk mangfoldighed og sammenlignende tilgange til vækst og forandring. Definition af funktioner i programmet understreger brugen af både videnskabelige og humanistiske forståelsesområder: den afgørende rolle for forholdet mellem praktiserende og klient; studerendes progressive fortælling og oplevelsesmæssige læring og vigtigheden af forskellige klientfortællinger, empiriske fund og metoder. Studerende overvejer styrkerne og grænserne ved forskellige tilgange i lys af værdierne og bekymringerne i det bredere socialt erhverv, da de udvikler kritisk reflekterende praksis.
Programmet lægger også vægt på måder, hvor sociale, kulturelle, politiske og økonomiske forhold danner oplevelsen af sårbarhed, behov og problemer med at leve, og rollen som advocacy som praktiserende medarbejdere arbejder for at skabe mere humane og lydhørige organisationer og samfund. Direkte praktikere tjener en række roller i en bred vifte af indstillinger, og kandidater tager tilsyn, ledelse og konsulentansvar i løbet af deres karriere.
Social administration Koncentration
Den sociale administrationskoncentration i programmet Socialt arbejde, socialpolitik og social administration forbereder eleverne til professionel praksis i samfundsmæssige, organisatoriske og statslige omgivelser. Studerende er forberedt på forskning, ledelse og advokatpositioner i føderale, statslige, amtslige og kommunale myndigheder; private non-profit og for-profit organisationer; politiske forskningsinstitutter; samfundsbaserede organisationer og handlingsgrupper valgpolitik på alle regeringsniveauer; og ikke-statslige organisationer, der arbejder i en række internationale sammenhænge. Den sociale administrationskoncentration giver de studerende avanceret instruktion i analytisk og strategisk intervention relateret til de institutionelle forhold - økonomiske, politiske og organisatoriske - der former social velfærd. Det gør det muligt for studerende at udvikle praksiskompetencer, der er nødvendige for at analysere, undersøge og fortaler for klientgrupper og valgkredse, og at planlægge, implementere og evaluere programmer og politikker på forskellige interventionsniveauer.
Valgfag
Crown Family School's program for socialt arbejde, socialpolitik og social administration (SW) forbereder dig til at være førende inden for klinisk socialt arbejde og socialadministrationspraksis. Vores læseplan er fleksibel. Den omfattende og tværfaglige karakter af vores to-årige AM-grad (svarende til en MSW) medfører større muligheder og valg i din fremtidige karriere. Ud over de centrale og krævede kurser i klinisk socialt arbejde og socialt arbejde administration koncentrationer, studerende tager valgfag. Tres procent af vores studerende designer deres egne valgfrie kurser og feltplaceringer; de andre fyrre procent gælder for og gennemfører et studieprogram.
Studieprogrammer
Studieprogrammer er fakultetsdesignede valgbare sekvenser, der kombinerer nøje udvalgte kurser og feltplaceringer rettet mod et bestemt område af socialt arbejde. Hvert studieprogram har foreskrevne krav, enten krævede kurser eller sæt kurser, som du kan vælge. Det er vigtigt, at hvert program kombinerer kursusarbejde med en relateret feltoplevelse, så du kan forbinde teoretisk læring med udviklingen af kompetencer inden for et bestemt praksisområde.
Du skal først accepteres til Crown Family School og derefter af det individuelle studieprogram. Crown Family School-studerende ansøger om studieprogrammer i løbet af vinteren i deres første år med undtagelse af GPHAP- og GSDP-programmerne. Potentielle studerende, der er interesseret i GPHAP-programmet, skal udfylde en ekstra, separat ansøgningsskema, der skal betales i begyndelsen af september. Første års Crown Family School-studerende kan ansøge om Global Social Development Practice (GSDP) -studieprogrammet i løbet af efterårskvartalet af deres første år.
Indtastningsindstillinger
Master of Arts-programmerne, der løbende er godkendt af Rådet for Socialt Arbejdsuddannelse og dets forgængerorganisationer siden 1919, forbereder de studerende til avanceret professionel praksis.
Crown Family School of Social Work, Policy and Practice's kandidatgrad i socialt arbejde, socialpolitik og social administration (SW) sigter mod at give en sofistikeret forståelse af personen i miljøet og at udvikle kompetencer og praksis adfærd til at gennemføre ændringer . Individuel nød ses i en social sammenhæng, påvirket af biologiske, økonomiske, familiære, politiske, psykologiske og sociale faktorer. Dette perspektiv anerkender, at økonomiske, organisatoriske, politiske og sociale faktorer former arbejdet hos fagfolk inden for social velfærd. Effektiv hjælp kræver en bred forståelse af mulige svar, lige fra kortsigtede strategier for at få nye ressourcer og færdigheder til langsigtede sociale og psykologiske indgreb. Den professionelle skal være opmærksom på og i stand til at handle på nettet af relationer, der forbinder individuel trivsel med bredere sociale og politiske kræfter for at opnå social og økonomisk retfærdighed.
For at nå disse mål udvikler eleverne følgende kernekompetencer:
- Identificer som en professionel socialarbejder og udfør selv i overensstemmelse hermed.
- Anvend etiske principper for socialt arbejde til at lede professionel praksis.
- Anvend kritisk tænkning for at informere og formidle faglige vurderinger.
- Engagere mangfoldighed og forskel i praksis.
- Advance menneskerettigheder og social og økonomisk retfærdighed.
- Deltag i forskningsinformeret praksis og praksisinformeret forskning.
- Anvend viden om menneskelig adfærd og det sociale miljø.
- Engagere sig i politisk praksis for at fremme socialt og økonomisk velvære og at levere effektive sociale arbejdsydelser.
- Reagere på sammenhænge, der former praksis.
- Engagere, vurdere, intervenere og evaluere med enkeltpersoner, familier, grupper, organisationer og lokalsamfund.
For at lette udviklingen af disse kernekompetencer og viden og adfærd til at praktisere på et avanceret niveau er skolens socialt arbejde og social velfærd (SW) -programmet organiseret i en grundlæggende læseplan og en valgfri koncentration i enten klinisk praksis eller social administration. Der tildeles ingen akademisk kredit for liv eller erhvervserfaring.
Global Focus
Crown Family School tilbyder en række muligheder for studerende at lære om social velfærdspolitik og praksis internationalt: i klasseværelset, certifikatprogrammer, studieprogrammer, seminarer og workshoppræsentationer og gennem erfaringsmæssige læringsmuligheder i udlandet. Crown Family School's orientering om internationalt socialt arbejde er designet til at give de studerende mulighed for at tænke på sociale problemer, socialpolitik og socialt arbejde ud fra et sammenlignende tværnationalt perspektiv. Kurser er integreret i den bredere læseplan, hvilket giver alle studerende en mulighed for at indarbejde nogle internationale perspektiver i deres arbejde lokalt. For studerende med interesse for at arbejde i udlandet eller med indvandrer- og flygtningepopulationer derhjemme, giver studieprogrammet og certifikatprogrammer mulighed for at grave dybere og etablere et fundament af viden og færdigheder til at forfølge disse interesser.
Kandidatansøgning og procedurer
Ansøgningen om Master of Arts-programmet i socialt arbejde, socialpolitik og social administration (SW) og Master of Arts-programmet i ledelse af social sektor (SSL) blev åbnet den 15. september. Kun komplette ansøgninger vil blive overvejet. Vi behandler din ansøgning, når vi har modtaget alle følgende materialer.
- Et ansøgningsgebyr på $ 75: Gebyret refunderes ikke og gælder ikke for undervisning eller andre gebyrer. Gebyret fraviges for AmeriCorps, McNair Scholars Program, Peace Corps og Teach For America alumner. Upload venligst bekræftelse af din tjeneste med din applikation. Hvis du har modtaget et gebyrfritagelsesformular ved at deltage i en optagelsesbegivenhed, skal du udfylde gebyrfritagelsesformularen i online-applikationen og indtaste din gebyrfritagelseskode.
- Tre anbefalingsbreve: Der kræves mindst tre anbefalinger, hvoraf to skal adressere din akademiske evne. Referencer skal være kvalificerede til at diskutere din evne til både kandidatstudier og socialt arbejde. Der kan ikke indsendes mere end fire anbefalingsbreve.
- Nuværende studerende eller nyuddannede skal omfatte mindst to akademiske referencer.
- Transferstuderende og Advanced Standing Program-ansøgere skal indeholde to akademiske referencer og en reference fra en nuværende eller nylig praksisprofessor eller feltinstruktør, der kan evaluere din præstation i feltplacering eller indsende en endelig feltevaluering.
- Ansøgere, der er eller for nylig er ansat, skal medtage en henvisning fra en ansættelsesvejleder. Bed dine professionelle referencer om at tale til dine analytiske og kritiske tænkningskompetencer.
- Kandidaterklæring: Du skal skrive en 4-side, en erklæring med dobbelt afstand, der adresserer alt det følgende i et essayformat. Dediker ca. en tredjedel af dit essay (1,3 sider) pr. Prompt. Ansøgere, der ansøger om det udvidede aftenprogram, bør yderligere diskutere, hvordan de vil imødekomme de yderligere krav fra kurset og feltansvar med fuldtidsbeskæftigelse.
- Hvilke personlige og faglige faktorer har fået dig til at forfølge en kandidatgrad i socialt arbejde på dette tidspunkt, og hvad har specifikt påvirket din beslutning om at forfølge en socialt arbejde fra University of Chicago?
- Hvad er dine professionelle mål, og hvordan vil en socialt uddannelse på Crown Family School give en måde at nå dem på? Overvej dine egne styrker, og hvad du har brug for for at lære eller udvikle dig i forhold til at blive en effektiv socialrådgiver.
- Identificer en befolkning eller et socialt problem, som du er lidenskabelig for at arbejde med for at udfordre sociale og økonomiske uligheder. Giv en kritik af, hvordan nuværende institutioner, tjenester, velfærdspolitikker eller samfundsmetoder har undladt at fremme den generelle trivsel for relevante befolkninger.
- EEP-ansøgere skal også udfylde en supplerende ansøgning, der diskuterer, hvordan de agter at imødekomme de supplerende krav til kurset og feltansvar i dette program.
- Transskriptioner: Der kræves transskriptioner fra alle post-sekundære akademiske institutioner, hvor en ansøger har taget tre eller flere kurser - medmindre kurser med karakterer fremgår af hjemmeinstitutionens transkription; dette inkluderer kurser, der er bestået / ikke bestået.
- Ansøgere kan indsende uofficielle udskrifter til gennemgang af ansøgningen. Transkripter skal ledsages af de institutionelle klassificerings- og kreditsystemoplysninger, som oftest findes på bagsiden af papirkurskripter. Hvis din institution ikke leverer digitaliserede udskrifter, kan ansøgere uploade scannede papirudskrifter til online-applikationen. Sørg for at inkludere bagsiden med klassificerings- og kreditsystemoplysningerne.
- Hvis college-arbejde er ufuldstændigt på ansøgningstidspunktet, skal der sendes et endeligt udskrift, når de endelige karakterer og tildelingen af graden er registreret.
- Studerende, der har afsluttet eller vil gennemføre deres bacheloruddannelse ved en institution uden for USA, forventes at have en kandidatgrad eller tilsvarende eller have gennemført uddannelse i socialt arbejde i hjemlandet og / eller have haft erhvervserfaring i et socialt servicebureau, inden de ansøger om optagelse på kandidatuddannelsen.
- Et omfattende CV.
For internationale ansøgere
Internationale ansøgere, uanset om de går på en bachelorinstitution i USA eller et college eller universitet i deres eget land, følger ansøgningsprocedurerne beskrevet i kandidatens ansøgningsprocedurer eller doktorandansøgningsprocedurerne og følgende:
- Ansøgningsgebyr: Ansøgningsgebyret på $ 75,00 skal betales i amerikansk valuta ved bankudkast eller postanvisning. Dette gebyr betales nemmest online med et kreditkort som en del af ansøgningsprocessen. Personlige checks accepteres kun, hvis de er skrevet af en amerikansk bank. Dette gebyr er et officielt krav for optagelse, og internationale regeringer vil godkende frigivelsen af midler til dette formål.
- Uddannelse og udskrifter: Ansøgere, der har afsluttet deres efteruddannelse på et college eller universitet uden for USA, forventes at have opnået en kandidatgrad eller tilsvarende. Ansøgere forventes også at have gennemført nogle tidligere erfaringer med socialt arbejde, før de ansøger om optagelse. Internationale akademiske kvalifikationer, herunder kurser, modtagne karakterer og tildelte grader, skal sendes direkte til Admissions Office af den udstedende institution. Hvis dette ikke er muligt, kan kopier i ansøgerens besiddelse være acceptable, hvis de er certificeret af de rette skolemyndigheder. Ansøgere kan ikke validere deres egne dokumenter. Klassens klasse eller opdeling skal angives, hvis dette er den sædvanlige metode til rapportering af kvaliteten af det akademiske arbejde. Hvis optagelseskontoret ikke er i stand til at gennemføre en gradskontrol baseret på den indsendte dokumentation, forbeholder optagelseskontoret sig ret til at kræve en godkendelsesvurdering af et godkendt eksternt organ.
- Engelsk politik for afkald på færdigheder: Ansøgere til kandidatskoler og afdelinger ved University of Chicago, der ikke opfylder nedenstående kriterier, skal indsende bevis for engelsksprogede færdigheder. Denne politik gælder for alle kandidatuddannelser; det krævede scoreniveau for optagelse varierer efter program. Kun TOEFL iBT eller IELTS akademiske prøver accepteres som bevis for færdigheder.
- Afkaldskriterier:
- Engelsk har været et primært sprog for kommunikation og skolegang for dig siden barndommen; eller
- Du blev tilmeldt mindst et akademisk år i fuldtidsstatus til et studieforløb på en akkrediteret engelsk-medium post-sekundær institution i et af følgende lande eller territorier inden for de sidste ti år: Antigua og Barbuda, Australien, Bahamas , Barbados, Canada, Dominica, Grenada, Guyana, Hong Kong, Irland, Jamaica, New Zealand, Saint Kitts og Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent og Grenadinerne, Singapore, Sydafrika, Trinidad og Tobago, Storbritannien, Det Forenede Kongerige Stater.
- Uddannelse i engelsksprogede institutioner i andre lande eller territorier er ikke berettiget til undtagelsen.
- Den mindste krævede score for TOEFL er samlet 104 (IBT) med en sub-score på 26 i hver kategori. Den krævede minimumscore for IELTS er samlet 7 med underpoints på 7 i hver kategori. Se TOEFL- og IELTS-webstederne for at få flere oplysninger om testen. Testresultaterne sendes til universitetet af Testing Service. Ansøgninger vil ikke blive behandlet endeligt, før resultaterne af testen er modtaget. University of Chicago Institutional Code for TOEFL er 1832; afdelingskoden for Crown Family School er 95.
- Bemærk til kandidater fra University of Puerto Rico: Fordi undervisningssproget ikke er engelsk, vil kandidater fra University of Puerto Rico være forpligtet til at tage en engelsk eksamen.
- Afkaldskriterier:
- Finansiel plan: Når en international ansøger har fået adgang, skal ansøgeren indsende en finansieringsoversigt, der specificerer finansieringskilder til vedligeholdelse og transport og skal fremlægge dokumenteret bevis (certificering fra en bank eller et subsidierende agentur eller agent) af ressourcer, der er tilstrækkelige til deres støtte i de to år. Det anslås, at uddannelses- og opholdsudgifter eksklusive rejser til og fra den studerendes hjemland vil være ca. $ 82.000 for et studieår for en kandidatstuderende.
- Finansiel støtte: Ansøgere, der har brug for økonomisk bistand, rådes til at undersøge mulighederne i deres hjemland og fra amerikanske regerings kilder. Oplysninger om sidstnævnte kan ofte fås fra et amerikansk konsulat eller et informationstjenestekontor. Institute of International Education, One East 67th Street, New York, NY 10021, giver også oplysninger om stipendiemuligheder. University of Chicago giver information om ikke-føderale alternative lånemidler til internationale studerende, der opfylder de relevante krav og har en kvalificeret medunderskriver. Oplysninger kan findes på webstedet Graduate Financial Aid.
- Yderligere dokumenter kan kræves på anmodning fra optagelsesudvalget.
Indlæggelser
Stipendier og finansiering
Yderligere økonomiske overvejelser for internationale ansøgere
- Finansiel plan: Når en international ansøger har fået optagelse, skal ansøgeren indsende en finansiel redegørelse, der angiver kilder til midler til vedligeholdelse og transport, og skal fremlægge dokumenteret bevis (certificering af en bank eller et subsidierende agentur eller agent) for ressourcer, der er tilstrækkelige til deres støtte i de to år. Det anslås, at uddannelses- og opholdsudgifter, eksklusive rejser til og fra den studerendes hjemland, vil være cirka 82.000 USD for et års studie for en kandidatstuderende.
- Finansiel støtte: Ansøgere, der har brug for økonomisk bistand, rådes til at udforske mulighederne i deres hjemland og fra amerikanske regeringskilder. Oplysninger om sidstnævnte kan ofte fås fra et amerikansk konsulat eller et informationskontor. Institute of International Education, One East 67th Street, New York, NY 10021, giver også oplysninger om stipendiemuligheder. University of Chicago giver information om ikke-føderale alternative lånefonde til internationale studerende, der opfylder de relevante krav og har en kvalificeret medunderskriver. Information kan findes på Graduate Financial Aid-hjemmesiden.
Læreplan
Læreplan
Crown Family School Master's Program i socialt arbejde, socialpolitik og social administration (SW) begynder med et førsteårs kernepensum, der introducerer dig til de vigtigste metoder til social intervention (direkte praksis, politik og forskning), mangfoldigheden af menneskelig erfaring og det grundlæggende i menneskelig adfærd og udvikling. Du bliver derefter bedt om at vælge mellem to akademiske koncentrationer: Klinisk eller Socialforvaltning.
SW-programmet tilbyder fleksibiliteten til at tilpasse din uddannelse til dine specifikke karrieremål. Vælg mellem valgfrie kurser inden for Crown Family School og på hele universitetet inden for en bred vifte af socialt arbejde og relaterede områder. Udforsk mulighederne for at studere i udlandet. Du kan også udnytte de tværfaglige styrker ved University of Chicago ved at kombinere din AM-grad med en Master of Public Policy, en MBA eller en Master of Divinity.
Det første års kerne
Core Curriculum er central for uddannelsen på kandidatniveau. Det samler alle studerende, uanset deres karriereinteresser, for en solid introduktion til det grundlæggende i socialpolitisk formulering og programimplementering, social forskning og direkte praksis. Core Curriculum forbereder eleverne til generalistpraksis gennem beherskelse af professionens kernekompetencer som formuleret af Council on Social Work Education (CSWE). Det lægger særlig vægt på at forstå og arbejde med kulturelt forskelligartede og økonomisk dårligt stillede befolkninger. Efter at have afsluttet kernestudier på det første år, begynder studerende, der vælger klinisk praksis, deres koncentration med en etableret bevidsthed om de bredere sammenhænge af individuel nød og hjælpereaktioner, mens socialforvaltningsstuderende går ind i deres koncentration med en tilsvarende forståelse af socialfaglig intervention på den direkte praksis niveau.
Påkrævede kurser i de første to kvartaler af det første år giver de studerende et fælles grundlag for viden om sociale velfærdsspørgsmål, menneskelig udvikling, direkte praksisinterventionsstrategier og social forskning og praksisadfærd relateret til disse vidensområder. Dette fundament giver baggrund for koncentration i avanceret praksis i klinisk arbejde eller i socialadministration. Feltarbejde i det første år er kontinuerlige i tre kvartaler. De giver direkte praksiserfaring med nødlidende mennesker og de institutioner, der er etableret for at hjælpe dem.
Klinisk koncentration – Lær de vigtigste forebyggelses- og behandlingstilgange i direkte klinisk praksis, og engager dig med rigtige kunder gennem klinisk feltarbejde i hundredvis af agenturer og organisationer i hele Chicago.
To tredjedele af vores studerende i Social Work, Social Policy, and Social Administration (SW) Programmet går ind i den kliniske koncentration, som forbereder de studerende til avanceret praksis med enkeltpersoner, familier og små grupper. De grundlæggende principper og værdier for praktisk tankegang tjener som et orienterende perspektiv, der lægger vægt på teoretisk mangfoldighed og komparative tilgange til vækst og forandring. De definerende træk ved programmet understreger brugen af både videnskabelige og humanistiske forståelsesdomæner: den afgørende rolle, praktiker-klient forholdet spiller; studerendes progressive narrative og erfaringsbaserede læring; og vigtigheden af forskellige klientfortællinger, empiriske fund og metoder. Studerende overvejer styrkerne og grænserne ved forskellige tilgange i lyset af værdierne og bekymringerne for den bredere socialfaglige profession, når de udvikler kritisk reflekterende praksis.
Programmet lægger også vægt på de måder, hvorpå sociale, kulturelle, politiske og økonomiske forhold former oplevelsen af sårbarhed, behov og problemer i livet, og fortalervirksomhedens rolle, når praktikere arbejder for at skabe mere humane og lydhøre organisationer og fællesskaber. Direkte praktikere tjener en række roller i en bred vifte af indstillinger, og kandidater påtager sig tilsyns-, ledelses- og konsulentansvar i løbet af deres karriere.
Social Administration Concentration - Tag avancerede kurser inden for økonomi, politik, organisation og levering af sociale velfærdstjenester og deltag i administrativt feltarbejde hos statslige agenturer og samfundsudviklingsorganisationer.
Den sociale administrations koncentration i programmet Socialt Arbejde, Socialpolitik og Socialforvaltning (SW) forbereder eleverne til professionel praksis i samfundsmæssige, organisatoriske og statslige omgivelser. Studerende er forberedt til forsknings-, ledelses- og advocacy-stillinger i føderale, statslige, amtslige og kommunale myndigheder; private non-profit og for-profit organisationer; politiske forskningsinstitutter; lokalsamfundsbaserede organisationer og aktionsgrupper; valgpolitik på alle regeringsniveauer; og ikke-statslige organisationer, der arbejder i en række internationale sammenhænge. Den socialadministrative koncentration giver de studerende avanceret undervisning i analytisk og strategisk intervention relateret til de institutionelle forhold - økonomiske, politiske og organisatoriske - der former social velfærd. Det giver eleverne mulighed for at udvikle praksiskompetencer, der er nødvendige for at analysere, forske i og fortalere for klientgrupper og valgkredse og til at planlægge, implementere og evaluere programmer og politikker på forskellige niveauer af intervention.
Studieprogrammer
Studieprogrammer er fakultetsdesignede valgfrie sekvenser, der kombinerer nøje udvalgte kurser og feltplaceringer rettet mod et bestemt område af socialt arbejde. Hvert studieprogram har fastsatte krav, enten obligatoriske kurser eller sæt af kurser, som du kan vælge imellem. Det er vigtigt, at hvert program kombinerer kursusarbejde med en relateret felterfaring for at give dig mulighed for at forbinde teoretisk læring med udvikling af kompetencer inden for et bestemt praksisområde. Omkring fyrre procent af vores studerende gennemfører et studieprogram.
Ranglister
Akkreditering
Crown Family School masteruddannelsen er løbende blevet akkrediteret af Council on Social Work Education og dets forgængerorganisationer siden 1919. Rigoriteten og kvaliteten af en Crown Family School-uddannelse har givet os en plads blandt de bedste kandidatskoler for socialt arbejde i verden.
Programresultat
For at nå dette programs mål udvikler eleverne følgende kernekompetencer:
- Identificere dig som professionel socialrådgiver og opføre dig derefter.
- Anvend socialt arbejde etiske principper til at vejlede professionel praksis.
- Anvend kritisk tænkning til at informere og kommunikere professionelle vurderinger.
- Engager mangfoldighed og forskellighed i praksis.
- Fremme menneskerettigheder og social og økonomisk retfærdighed.
- Deltag i forskningsinformeret praksis og praksisinformeret forskning.
- Anvende viden om menneskelig adfærd og det sociale miljø.
- Engagere sig i politisk praksis for at fremme social og økonomisk velvære og levere effektive sociale arbejdsydelser.
- Reager på sammenhænge, der former praksis.
- Engager, vurder, gribe ind og evaluer med enkeltpersoner, familier, grupper, organisationer og lokalsamfund.
For at lette udviklingen af disse kernekompetencer og viden og adfærd til at praktisere på et avanceret niveau, er skolens Social Work and Social Welfare (SW) program organiseret i en kernepensum og en valgfri koncentration i enten klinisk praksis eller social administration. Der gives ingen akademisk merit for livs- eller erhvervserfaring.