Master i Marketing intelligence
Towson University - College of Business & Economics
Nøgleinformation
Campus placering
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* In-stat. Out-of-stat og International
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Master i Marketing Intelligence
Hvad er marketing intelligens?
Marketing intelligens er integrationen af markedsføring forskning, strategi, analytics, data management og interaktiv markedsføring. Towson Universitets kandidatuddannelse i marketing intelligence med en integreret Post-studentereksamen Certificate i Interactive Marketing er designet med en anvendt, erfaringslæring fokus baseret på industriens behov. Gennem strenge kursusaktiviteter og hands-on forskning, vil du lære at erhverve, analysere og udnytte marketing data og opnå den nødvendige erfaring til at indtaste højere stillinger med ansvar for strategiske beslutninger.
Hvorfor tjene en kandidatgrad i marketing intelligens?
Med digital markedsføring muligheder udvikler sig hastigt, virksomhederne har brug for enkeltpersoner, der kan skabe, gennemføre og evaluere datadrevne strategier for markedsføring. Faktisk den amerikanske Bureau of Labor Statistics projekter beskæftigelse af markedsundersøgelser analytikere til at vokse 32 procent 2012-2022.
Som kandidat i Towson s Marketing Intelligence kandidatuddannelse vil du være kvalificeret til job som:
- Marketing Intelligence Analyst
- Digital Marketing Manager
- Marketing Research Analyst
- Customer Insight Specialist
Mere om programmet
Optagelse på kandidatuddannelsen i marketing intelligence er konkurrencedygtig. Studieordningen kræver 30 enheder, der kan være afsluttet i en toårig foreslog kursus sekvens.
Adgangskrav
Programmet er i øjeblikket indrømmer for kun faldet 2015 sigt. Fristen for at ansøge er august 1.. Prioritet vil blive givet til studerende, hvis ansøgning og materialer er modtaget senest den 1. juli. Spring optagelse er ikke tilgængelig på dette tidspunkt.
Adgang til Master of Science grad i Marketing Intelligence er konkurrencedygtig. De krav til støtteberettigelse er:
- En studentereksamen grad fra et regionalt akkrediteret kollegium eller universitet
- En kumulativ GPA på 3,00 (på en skala fra 4,00) eller tilsvarende på de seneste 60 enheder af kandidat eller bachelor arbejde. Betinget optagelse kan ydes med et minimum GPA på 2,75.
- Graduate Record Examination (GRE) eller Graduate Management Admissions Test (GMAT). Mindst en score skal indsendes.
Hvis du vil anvende, udfylde et Graduate Admission ansøgning. Følgende yderligere oplysninger vil blive anmodet om som en del af online-ansøgning:
- To breve af anbefaling fra personer, der kan bevidne din evne til at modstå en kandidat uddannelse. (E-mail-adresser på Recommenders skal indtastes på ansøgning).
- En en til to side personlig erklæring, der beskriver dine tidligere relevant erfaring, dine karrieremål og hvordan du forventer, at dette program til støtte disse mål
- En genoptage
- Internationale studerende kan være underlagt yderligere krav. Se indlæggelser hjemmeside for mere information.
Studerende uden bachelor kursusaktiviteter i statistik og programmering kan være nødvendigt at gennemføre yderligere kursusaktiviteter i disse områder, inden de optages i programmet.