
MA i historie og museum studier
Medford, USA
VARIGHED
2 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
USD 54.196 / per year
STUDIEFORMAT
På campus
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Museumstudier Programmet kombinerer teori og praksis ved at samle forskere fra Tufts Department of History og faglige eksperter i Museum Studies. Ved at understrege både historisk stipendium og praktisk anvendelse forbereder programmet studerende på offentlig historie samt musearbejde. Studerende nyder også fordel af Tufts 'placering i det større Boston-område, et af Amerikas vigtigste nav for museer og historiske samfund.
Studerende tager kurser i historie og museumsstudier samtidigt. Kandidater i dette program forfølger typisk karrierer som kuratorer, samlingsledere, undervisere eller administratorer i historiske huse, steder og museer.
Tufts University har fordel af sin placering i det større Boston-område, et af Amerikas vigtigste nav for museer og historiske samfund. Museumstudier Programmet kombinerer teori og praksis ved at samle forskere fra Tufts History Department og professionelle eksperter i Museum Studies. Den uovertruffen rigdom af historiske institutioner lige uden for vores bagdør giver en lang række muligheder for on-site uddannelse, praktikophold og netværk.
Galleri
Indlæggelser
Læreplan
Tufts Museum Studies Programmet giver kvalificerede, post-baccalaureate studerende med faglig uddannelse i administration, bevarelse og fortolkning færdigheder kræves for en karriere på museet felt. Certifikatet i Museum Studies kræver fire kandidatniveau kurser og en intern praktik. Alternativt kan eleverne anmode om optagelse i programmet til en Master of Arts i historie og museumstudier.
Programresultat
Læringsmål
- Forstå historie museumsproblemer i det enogtyvende århundrede, og hvordan disse problemer sammenligner med spørgsmålene om andre typer museer.
- Vis kendskab til alle aspekter af museumsoperationer og hvordan de kommer sammen for at støtte publikum og samlinger.
- At kunne fortolke primære og sekundære kilder, herunder materiale og visuel kultur, hurtigt og kritisk.
- Vis kendskab til trykte og elektroniske hjælpemidler til historisk forskning, udvise kendskab til bibliografiske søgeprocedurer og vise evnen til effektivt at udvikle bibliografier til forskning, museudstillinger og museumsprogrammer.
- Vis kendskab til (og viden om, hvordan man finder) museumslitteratur genereret af museumspersonale, og vis en forståelse for, hvordan insidergenereret arbejde adskiller sig fra museumslitteratur produceret af udenforstående (akademikere, kritikere og offentligheden).
- Forstå brede konturer af historisk fortolkning og fortælling inden for specialisering og med offentlig historie.
- Forstå dominerende skoler med historisk forklaring og fortælling, og udviser evnen til at anvende de forskellige fortolkningsrammer til undersøgelse af data.
- Udvise disciplinerede vaner med forskning gennem erfaring med at indsamle primære og sekundære historiske data og effektivt opbevare dem for nemt at kunne hentes.
- Vis evnen til at fremhæve argumenter for fortolkning eller fortælling, der involverer komplekse data, og udvise færdigheder ved at skrive resultater eller fortællinger i klart, overbevisende sprog, der passer til forskellige resultater og målgrupper i museumsindstillinger.
- Præsentere historiske argumenter gennem forskellige måder og til en bred vifte af publikum mundtligt i formelle og uformelle rammer, visuelt og fysisk gennem udstillinger, uddannelsesmæssigt gennem udformning af aktiviteter i skole og offentlige programmer og gennem nye medier.
- Udvise kendskab til et andet sprog end engelsk, der er tilstrækkeligt til forskning i kilder på det pågældende sprog.
- Arbejde samarbejdsvilligt om undersøgelsen af et område med historisk undersøgelse og være i stand til at imødekomme egen forskning til resultater af medforskere og udstillings- / programplanlægningshold.
- Vis en elementær evne til at lede klasseværelset diskussion af historisk materiale, vurdere historisk arbejde og organisere aflæsninger og dagsorden for analyse til en effektiv pensum.
- Anvende færdigheder og viden opnået gennem kurser til den virkelige verden indstilling af et museum.