
MAT i kunstundervisning (karakter PK-8 og karakter 5-12)
Medford, USA
VARIGHED
1 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
USD 1.200 / per credit *
STUDIEFORMAT
På campus
* hvert semesters fakturering vil være baseret på antallet af point taget
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Master of Arts in Teaching (MAT) Kunstundervisning forbereder kunstlærere til en karriere i vores globale samfund. Vores studerende udforsker kunstfremstilling og kunstværker gennem en række kulturelle, historiske og socio-politiske linser, og vores kandidater gør kunsten tilgængelig og bæredygtig for deres studerende i alle aldre i forskellige samfund.
Programmet er rettet mod kunstnere, der ønsker at undervise i PK-12 skoler, efterskoleprogrammer eller museer. Kravene omfatter studerende praktikophold på offentlige offentlige skoler, feltarbejde på Museum of Fine Arts, Boston, samt kurser i kunst, uddannelse og kunst uddannelse. Det er et 12-måneders program for heltidsstuderende, der begynder med tre kurser på Tufts om sommeren. I løbet af efteråret og forårssemesterne tager eleverne kurser på Kunstakademiets Skole ved Tufts og arbejder som praktikanter i områdeskoler, hvor man først og fremmest observerer og arbejder på heltidsstuderende i foråret.
Galleri
Indlæggelser
Læreplan
Master of Arts in Teaching (MAT) Kunstuddannelsesprogram forbereder kunstlærere til at bidrage til vores multikulturelle samfund. Vores studerende udforsker kunstfremstilling og kunstværker gennem en række kulturelle, historiske og socio-politiske linser, og vores kandidater gør kunsten tilgængelig og bæredygtig for deres studerende i alle aldre i forskellige samfund.
Programmet er rettet mod kunstnere, der ønsker at undervise i PK-12 skoler, efterskoleprogrammer eller museer. Kravene omfatter studerende undervisnings praktikophold på offentlige offentlige skoler, feltarbejde på MFA, samt kurser i kunst, uddannelse og kunst uddannelse. Det er et 12-måneders program for heltidsstuderende, der begynder med tre kurser på Tufts om sommeren. I løbet af efteråret og forårssemesterne tager eleverne kurser på SMFA og arbejder som praktikanter i områdeskoler, hvor man først og fremmest ser frem til fuldtidsstuderende i foråret.
Kurser og krav
MAT i kunstundervisning er et 10-12 kursus program, der fører til godkendelse af en første lærer licens i Massachusetts. Studerende opfordres til at fuldføre programmet som fuldtidsstuderende; MAT-graden udføres normalt over 12 måneder - i løbet af to 6-ugers sommersessioner og et akademisk år (dvs. efterår og forårssemester).
Sommersessioner på Tufts University Campus
- 1 kursus i menneskelig udvikling og læring:
- ED 130 Menneskelig udvikling og læring
- 1 Kursus i de sociale, kulturelle og historiske fundament for uddannelse (vælg et):
- ED 161 Antropologi og sociologi i skole
- ED 162 Critical Histories of US Education
- 1 kursus i undtagelsesbestemmelser i læring:
- ED 142 Uddannelse af det exceptionelle barn
- ED 191B Den ekstraordinære børne- og kunstpædagogik
- ED 130 Menneskelig udvikling og læring
- 1 Kursus i de sociale, kulturelle og historiske fundament for uddannelse (vælg et):
- ED 161 Antropologi og sociologi i skole
- ED 162 Critical Histories of US Education
- 1 kursus i undtagelsesbestemmelser i læring:
- ED 142 Uddannelse af det exceptionelle barn
- ED 191B Den ekstraordinære børne- og kunstpædagogik
Efterårssemester på Museum of Fine Arts Museum i Tufts
- 1 Kursus i kunstundervisningsfundamenter (vælg et afhængigt af sporet)
- EDS 175 Art Education Foundation, Pre-K-8
- EDS 177 Art Education Foundations, 5-12
- 1 Kursus i Feltstudier i Kunstundervisning - Dette omfatter praktikophold, der består af 1 dag om ugen i folkeskolen og 1 session om ugen i museumsbarnestudierne (vælg en afhængig af banen):
- EDS 179 Feltstudier i kunstundervisning, Pre-K-8
- EDS 180 Feltstudier i kunstundervisning, 5-12
- 2 studio kunst kurser
- EDS 175 Art Education Foundation, Pre-K-8
- EDS 177 Art Education Foundations, 5-12
- 1 Kursus i Feltstudier i Kunstundervisning - Dette omfatter praktikophold, der består af 1 dag om ugen i folkeskolen og 1 session om ugen i museumsbarnestudierne (vælg en afhængig af banen):
- EDS 179 Feltstudier i kunstundervisning, Pre-K-8
- EDS 180 Feltstudier i kunstundervisning, 5-12
- 2 studio kunst kurser
Forårssemester i fuldtidsstuderende, der underviser i praktik med 2 kurser på SMFA på Tufts.
- 1 Kursus i kunstundervisningsplan (vælg et afhængigt af sporet):
- EDS 176 Grader Pre-K-8
- EDS 178 Grader 5-12
- 1 Heltidsstudentundervisning, 5 dage om ugen og seminar om studenterundervisning (vælg en afhængig af banen):
- EDS 173 Studenteruddannelse i kunst, Pre-K-8
- EDS 174 Studenteruddannelse i kunst, 5-12
- EDS 176 Grader Pre-K-8
- EDS 178 Grader 5-12
- 1 Heltidsstudentundervisning, 5 dage om ugen og seminar om studenterundervisning (vælg en afhængig af banen):
- EDS 173 Studenteruddannelse i kunst, Pre-K-8
- EDS 174 Studenteruddannelse i kunst, 5-12
Feltplacering
Vi hjælper dig med at finde en skoleplacering, der opfylder dine præ-professionelle forberedelsesbehov, og vi styrker placeringer inden udgangen af juni og starter processen, så snart du tilmelder dig vores program.
- Trin 1: Tænk over, hvilket klassetrin du håber at undervise i, og hvilken type skoledistrikt, der interesserer dig.
- Trin 2: Så snart du er optaget og tilmelder dig programmet, diskuterer vi dine tanker om feltplacering og potentiel overvågning af praktiserende læger og skolesteder.
- Trin 3: Vi planlægger et besøg med den anbefalede tilsynsførende læge. Vi anbefaler, at du bruger en dag på at besøge skolen for at observere klasser, mødes med den praktiserende læge og få en fornemmelse af skolens kultur. Hvis du ikke vil være i Boston -området før efter skoleårets afslutning, bliver den potentielle praktiserende læge og du introduceret via telefon, e -mail eller Skype.
Programresultat
mål
- At udvikle kritisk, videnskabelig og reflekterende pædagogiske evner og overveje kunstens rolle i PK-12 skoleelever og deres lokals liv.
- At overveje kunstuddannelse i en multikulturel sammenhæng og tværfagligt perspektiv.
- At udforske forskellige kunstuddannelsesfilosofier for at informere undervisning og læring.
- At udvide studio kunst og teknologi færdigheder.
- At imødekomme behovene hos alle PK-12 studerende ved hjælp af differentieret instruktion og en række passende kunstmaterialer og medier.
- At lære at samarbejde effektivt med museumsundervisere og kulturelle organisationer.
- At opfylde alle programkrav for at være berettiget til at ansøge om Massachusetts Lærerlicens i Visual Art på det oprindelige niveau (for enten PK-8 eller 5-12 grade).
- At være parat til at komme ind i professionelle undervisningssamfund i PK-12-skoler og være vidende om beskæftigelsesmuligheder, jobsøgningsprocesser, faglige porteføljer og interviewevner.