UConn School of Engineering er et kraftcenter for forskning og ingeniøruddannelse i staten Connecticut og videre. Vi er den #1 offentlige ingeniørskole i New England, og vi leverer 51 procent af statens ingeniøruddannede. UConn er udpeget af Carnegie Foundation som et "R1" forskningsuniversitet. Dette er den højeste klassifikation, der gives for forskning og en udmærkelse, som kun 3% af alle amerikanske institutioner for videregående uddannelse har.
Vores kandidatuddannelser lægger vægt på erfaringsteknologi for at udstyre eleverne med den viden og de færdigheder, der vil gøre dem i stand til en dag at finde innovative og socialt retfærdige løsninger på nutidens mest komplekse udfordringer. Vi samarbejder med lokale og nationale industrier for at løse presserende teknologiske udfordringer og styrke vores produktionsbase.
Vi værdsætter iværksætteri og innovation, og vores studerende og fakulteter udvikler aktivt startups og innovative teknologier til støtte for økonomisk udvikling. UConn stræbte efter at løse de store udfordringer, som vores samfund står over for gennem forskningsinitiativer inden for menneskerettigheder, brownfields, cybersikkerhed og andre aktuelle emner.
Generelt overblik
UConn School of Engineering er et kraftcenter for forskning og ingeniøruddannelse i staten Connecticut og videre. Vi er den #1 offentlige ingeniørskole i New England, og vi leverer 51 procent af statens ingeniøruddannede. Vi samarbejder med lokale og nationale industrier for at løse presserende teknologiske udfordringer og styrke vores produktionsbase. Vi værdsætter iværksætteri og innovation, og vores studerende og fakulteter udvikler aktivt startups og innovative teknologier til støtte for økonomisk udvikling. UConn stræbte efter at løse de store udfordringer, som vores samfund står over for gennem forskningsinitiativer inden for menneskerettigheder, brownfields, cybersikkerhed og andre aktuelle emner.
UConn er udpeget af Carnegie Foundation som et "R1" forskningsuniversitet. Dette er den højeste klassifikation, der gives for forskning og en udmærkelse, som kun 3% af alle amerikanske institutioner for videregående uddannelse har. Vores kandidatuddannelser lægger vægt på erfaringsteknologi for at udstyre eleverne med den viden og de færdigheder, der vil gøre dem i stand til en dag at finde innovative og socialt retfærdige løsninger på nutidens mest komplekse udfordringer.