PhDLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
University of East Anglia Faculty of Social Sciences Msc marketing og ledelse
University of East Anglia Faculty of Social Sciences

Msc marketing og ledelse

Norwich, Det Forenede Kongerige

1 Years

Engelsk

Fuldtid

Anmod om ansøgningsfrist

Aug 2025

På campus

Stipendier

Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Læs mere

Introduktion

Den MSc Marketing og Management grad tilbydes som en 12-måneders, fuldtids intensivt kandidatuddannelse designet til at imødekomme behovene hos ikke-erhvervsmæssige kandidater, der ikke tidligere har specialiseret sig i markedsføring eller ledelse, men nu ønsker at gøre det, og forbedre deres dygtighed sæt.

Mens byder specialist marketing moduler, er en forståelse og værdsættelse af andre forretningsområder funktioner i organisationer også udviklet gennem hele programmet. Programmet forbereder de studerende til en lang række generelle markedsføring og ledelse roller i både den private og offentlige sektor. En af de enestående fordele ved vores MSc Marketing og Management er en fuld tredje semester af undervisningen, der tilbyder øget kontakt timer med vores meget erfarne akademiske medarbejdere.

Chartered Institute of Marketing

Vores MSc Marketing og Management grad er blevet godkendt og akkrediteret af Chartered Institute of Marketing (CIM) for at give direkte adgang på CIM Professional Diploma i Marketing.

Learning Outcomes

Ved afslutningen af ​​dette kursus studerende vil være i stand til:

  • Bidrage til udvikling af mærker og deres markeder, gennem evnen til at analysere markeder og deres adfærd
  • Vurdere kritisk forholdet mellem organisationer, deres eksterne kontekst og deres forvaltning proces
  • Gennemgå kritisk og anvende kreativt kroppen af ​​viden om organisationer, deres eksterne kontekst og deres forvaltning proces
  • Træffe kvalificerede domme om hensigtsmæssig anvendelse af teori til ledelsesmæssige praksis i forhold til organisationer, deres eksterne kontekst og deres forvaltning proces
  • Vurdere og anbefale muligheder for forbedring af ledelsesmæssige praksis i forhold til organisationer, deres eksterne kontekst og deres forvaltning proces
  • Få den viden, færdigheder og tillid er nødvendige for at blive en mere effektiv leder ved at lære at integrere og tilpasse organisatoriske processer, systemer og mennesker til at imødekomme nutidens kritiske udfordringer og mål.

Adgangskrav

  • Grad Emne: Alle emner undtagen Forretning (medmindre undersøgt i en ikke-britisk sammenhæng)
  • Grad Klassifikation: God 2,2 eller tilsvarende

Adgangskrav

Ansøgere skal normalt have en god første grad fra et anerkendt videregående uddannelsesinstitution i Storbritannien eller i udlandet i andre end erhvervslivet eller ledelse discipliner. Ansøgere fra udlandet kan holde et ikke-britisk grad i enhver disciplin.

Det er normalt for studerende at ansøge om adgang til postgraduate programmer i deres sidste studieår. Ansøgere, der endnu ikke er tildelt en grad kan tilbydes en plads betinget af deres nå en bestemt klasse af grad.

Om skolen

Spørgsmål

Lignende kurser

  • Master i kommerciel ledelse og markedsføring
    • Porto, Portugal
    • Online
  • Master i marketing og kommerciel ledelse
    • Madrid, Spanien
  • MS i Digital Marketing
    • Paris, Frankrig