
United International Business School
MIM - Master i international ledelse - digital forretningVARIGHED
9 up to 36 Months
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid, Deltid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
CHF 33.600 *
STUDIEFORMAT
Blandet, Fjernundervisning, På campus
* Prisen kan variere afhængigt af placering
Introduktion


Programvarighed: 9 til 12 måneder, fuldtid
Programformat: Fuldtid, deltid, on-campus, online, hybrid
Programsprog: Engelsk
Grad tildelt: Master i International Management (MIM)
Frist: ingen frist for at ansøge
Steder: Amsterdam, Antwerpen, Barcelona, Bruxelles, Genève, Madrid, Milano, Tokyo, Zürich
Startdatoer: 8
Programmets varighed
Fuldtidsstuderende kan opnå en kandidatgrad på 1 akademisk år af 9 måneder, i alt 3 kvartaler af 20 credits hver, eller inden for 12 måneder, når arbejdsbyrden spredes.
Deltidsstuderende kan opnå en kandidatgrad på 2 til 3 akademiske år, afhængigt af antallet af kurser pr. kvartal, kursusvalg og kursusplanlægning. At gennemføre halvdelen af det typiske antal kurser svarer til det dobbelte af den typiske varighed af et fuldtidsstudium. Jo mere fleksibel din arbejdstid er, jo flere kurser kan du deltage i og afslutte hurtigere. Studerende betragtes som deltidsstuderende, hvis de deltager i 6 eller færre kurser pr. kvartal. Se oplysningerne om undervisningsplanen på denne side for flere detaljer om tilgængelige kurser. Deltidsstudier er kun tilgængelige for studerende med et nationalt pas eller opholdstilladelse.
Kickstart dine studier op til 8 gange om året
Studerende kan vælge mellem flere startdatoer i efteråret, vinteren, foråret og sommeren i hvert akademisk år. Vores modulopbyggede kursusdesign og programstruktur giver mulighed for optimal planlægning af videreuddannelse.
På grund af programmets fleksible struktur og modulære design er der flere startdatoer i løbet af det akademiske år i oktober, november, januar, februar, april, maj, juli eller august. Alle campusser følger den samme akademiske kalender.

Studie-destinationer
Studerende kan skifte mellem campusser hvert kvartal med garanteret programkompatibilitet. Vores kvartalsbaserede akademiske kalender giver mulighed for en kontinuerlig studie- og udlandsoplevelse i Europa og Asien.
Vores 9 globale campusser ligger i Amsterdam, Antwerpen, Barcelona, Bruxelles, Geneve, Madrid, Milano, Tokyo og Zürich.
Vores campusser ligger alle i centrum af flere spændende destinationer. Studerende opfordres til at skifte mellem campusser i et eller flere kvartaler, men kan også vælge et enkelt campus som deres foretrukne destination. Studerende, der foretrækker kortere perioder i udlandet, kan deltage i vores seminarer, der undervises af gæsteprofessorer på flere af vores campusser i løbet af det akademiske år.



Akkreditering
Efter en vellykket afslutning af studieprogrammet modtager de studerende en international privat Master in International Management (MIM), der tildeles af skolens hovedkvarter i Zürich, Schweiz, baseret på anbefaling fra fakultetet på de lokale campusser, hvor der er optjent point.
Læs mere om vores MIM i Digital Business:
- Besøg os på campus
- Deltag i en prøvetime
- Planlæg en individuel (virtuel) aftale
- Deltag i et lokalt informationsmøde på campus: kommende informationsmøder - United International Business Schools (UIBS)
Deltag i et af vores kommende Graduate/Master-program-webinarer!
Tilmeld dig her: kommende graduate/master webinarer - United International Business Schools (UIBS)
Læreplan

Undervisningsskema
Kurserne er tilgængelige i forskellige formater, herunder:
- Dagkurser typisk mellem 8.30 og 18.30
- Seminarkurser med gæsteprofessorer på to eller flere sammenhængende dage
- Online- og fjernundervisningskurser tilgængelige 24/7
- Private kurser
- På visse campusser, også aftenkurser typisk fra 19.00 til 22.00 og weekendkurser typisk om lørdagen, eller en hvilken som helst kombination i et blandet format .
Kurserne er normalt planlagt i sessioner af 3 timer hver. Få kontakt med en optagelsesrådgiver , eller se kursusplanlægningen, når du er tilmeldt for at finde ud af mere om kursustilgængelighed i bestemte formater i løbet af det akademiske år og på vores forskellige campusser.
Programkrav
Strukturen af vores fleksible uddannelser er baseret på den amerikanske model for videregående uddannelse , hvilket giver studerende mulighed for at vælge deres kurser (med nogle begrænsninger) baseret på:
- Programkrav
- Tidligere undersøgelser
- Aktuelle interesser
- Fremtidige ambitioner
Hvert program har forskellige "Program Requirements" , som skal være opfyldt ved afslutningen af studierne. Når et minimumsantal af kurser er gennemført, eller et minimumsantal af point er optjent i hver kategori af disse krav, kan studerende indsende en anmodning om eksamen .
Programkrav
Kurser | Europæiske Credits (EC) | |
Kurser fra Marketing Management klyngen | 2 ud af 4 | 4 |
Kurser fra Økonomistyringsklyngen | 2 ud af 4 | 4 |
Kurser fra Human Resource Management klyngen | 2 ud af 4 | 4 |
Kurser fra Supply Chain Management klyngen | 2 ud af 4 | 4 |
Business Skills kurser | 2 ud af 4 | 4 |
Kurser fra koncentrationsklyngen | 3 ud af 4 | 6 |
Valgfag | 11 | 22 |
Subtotal | 24 | 48 |
Afsluttende projekt |
| 12 |
Total | 60 |
Kurser i digital virksomhed
- BUS5151 - Omfattende sager i digital virksomhed (4)
- BUS5101 - Omfattende sager i digital virksomhed (2)
- INF5002 - Digital Business Analysis (2)
- MAR5009 - Digital Business Marketing (2)
- ECO5504 - Digital Economy Insights (2)
- INF5503 - Digital Transformation (2)
- BUS5003 - E-handel (2)
- BUS5201 - Graduate Research Project in Digital Business (2)
- ECO5004 - Den digitale økonomi (2)
Valgfag
Valgfag kan være ethvert planlagt kursus, der ikke allerede tæller med i andre programkrav.
Indlæggelser
Galleri
Programundervisning
Stipendier og finansiering
Stipendier er begrænset tilgængelige i form af en gebyrreduktion af de samlede programgebyrer. Studerende kan ansøge om et stipendium baseret på tidligere akademisk merit (minimum gennemsnitskarakter på 80% eller mere). Stipendier er kun tilgængelige for fuldtidsstuderende på campus. Kontakt vores optagelsesafdeling direkte for mere information.
Ranglister
UIBS er blevet rangeret i Tier One af CEO Magazine Global MBA Rankings 2024 , hvilket placerer blandt de bedste programmer i Europa. Vores online MBA har #14-positionen på verdensplan, hvilket afspejler dens ekspertise inden for digital læring. Derudover er UIBS med i 2024 Global DBA Listing, hvilket styrker vores lederskab inden for ph.d.-økonomiuddannelse. Vi er også stolte af at blive anerkendt af QS Stars for vores enestående præstation inden for undervisning, online læring, forretningsstudier og beskæftigelsesegnethed, hvilket understreger vores forpligtelse til akademisk ekspertise og innovation.


Programresultat
Efter vellykket gennemførelse af studiet modtager de studerende en international privat Master i International Management (MIM) grad med en specialisering i Digital Business , tildelt af skolens hovedcampus i Zürich, Schweiz , baseret på anbefaling fra fakultetet på de lokale campusser, hvor der blev opnået merit, og efter anbefaling fra skolens akademiske råd .
Karrieremuligheder

Karriereforberedelse og jobplacering
Vores karriereafdeling støtter vores studerende i at planlægge deres karriereveje ved at:
- afholdelse af flere karriereseminarer
- giver mulighed for at møde erhvervsfolk, der er interesserede i at rekruttere
- vedligeholde job- og praktikopslag på vores karriereportal
Vores uddannelser er designet til at imødekomme kravene fra en bred vifte af erhvervserhverv . Studerende hjælpes også med at finde attraktive praktikpladser og job hos lokale såvel som multinationale virksomheder og organisationer. Derudover gennemgår vi også vores studerendes CV'er og giver nyttige tips til jobsamtaler .
Dedikerede karriereservices
Med hjælp fra vores dedikerede karrieretjenester og vores online karrierecenter får studerende og alumner den karrierestøtte, de har brug for, for at hjælpe deres professionelle karrierer i gang.
Vores dedikerede karriereafdeling arrangerer relevante karriereseminarer og gæstetalerarrangementer på kvartalsbasis, og vores online karrierecenter giver 24/7 adgang til de seneste jobtilbud og praktikmuligheder samt en bred vifte af videoer og artikler med nyttige tips og råd.
Professionelle karriereperspektiver
Vores professionelle uddannelser forbereder de studerende til en bred vifte af erhverv på tværs af et bredt spektrum af brancher. Vigtigt at bemærke er, at vores programmer ikke sigter mod adgang til lovregulerede erhverv eller offentlig beskæftigelse . Mens adgangen til offentlig beskæftigelse kan være begrænset på grund af den private karakter af vores grader , har flere alumner med succes sikret sig stillinger hos offentlige myndigheder i forskellige roller.
Levering af programmer
Programvarighed
Fuldtidsstuderende kan opnå en kandidatgrad i 1 akademisk år på 9 måneder, i alt 3 kvartaler af 20 point hver, eller inden for 12 måneder ved fordeling af arbejdsbyrden.
Deltidsstuderende kan opnå en kandidatgrad på 2 til 3 akademiske år, afhængigt af antallet af forsøgte kurser pr. kvartal, kursusvalg og kursusplanlægning. At gennemføre halvdelen af det typiske antal kurser svarer til det dobbelte af den typiske varighed af fuldtidsprogrammet. Jo mere fleksibel din arbejdstid er, jo flere kurser vil du kunne deltage i for hurtigere at blive færdig. Studerende betragtes som deltid, mens de forsøger 6 eller færre kurser pr. kvartal. Se undervisningsskemaoplysningerne på denne side for flere detaljer om tilgængelige kurser. Deltidsstudier er kun tilgængelige for studerende med nationalt pas eller opholdstilladelse.
Undervisningsskema
Kurserne er tilgængelige i forskellige formater, herunder:
- Dagkurser typisk mellem 8:30 og 18:30
- Seminarkurser med gæsteprofessorer på to eller flere sammenhængende dage
- Online- og fjernundervisningskurser tilgængelige 24/7
- Private kurser
- Aftenkurser typisk fra 19:00 til 22:00 på visse campusser
- Weekendkurser typisk om lørdagen
- Enhver kombination i et blandet format
Kurserne er normalt planlagt i sessioner på 3 timer hver . Få kontakt med en optagelsesrådgiver , eller se kursusplanlægningen, når du er tilmeldt for at finde ud af mere om kursustilgængelighed i bestemte formater i løbet af det akademiske år og på vores forskellige campusser.