SPECIALISERING I UNIVERSITY UNDERVISNING
Universidad Nacional De Jose C. Paz (UNPAZ)
Nøgleinformation
Campus placering
José C. Paz, Argentina
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Kontakt skolen
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Feb 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Specialiseringen i universitetsundervisning blev oprettet ved rektoropløsning nr. 229/16 og valideret ved resolution fra overrådsrådet nr. 66/16. Det har midlertidig officiel anerkendelse ved resolution-2018-127-APN-MECCYT og akkreditering af National Commission for University Evaluation and Accreditation (CONEAU) ved lov nr. 471/17. Denne kandidatgrad er den første akkrediteret ved UNPAZ.
Læreruddannelsen skal placeres i den bredere kontekst af institutionel politik, såvel som den akademiske politik for en universitetsinstitution. I denne forstand søger specialiseringen at skabe rum for refleksion og konstruktion af kritisk og forskelligartet viden om politikker og universitetsuddannelser, i en kompleks og heterogen institution og fremme søgen efter fælles rammer, der gør det muligt at formulere centrale mål, der i tilfælde af The National University of José Clemente Paz, formoder at tilbyde formative forslag relateret til byens behov, der opretholder den, med akademisk kvalitet og social inklusion, som reagerer på de nuværende uddannelsespolitikker for sektoren.
Specialiseringen i universitetsundervisning bidrager til professionaliseringen af universitetsundervisningen og påvirker forbedringen af undervisningspraksis og undervisningsprocesser, da den muliggør artikulation af forskellige pædagogiske praksisser og diskurser, der afspejles fra forskellige disciplinære områder inden for det nationale universitet i José Clemente Paz. Det vil favorisere identifikation af nye problemer inden for universitetsuddannelse, da det stiller en række metodiske anordninger og strategier til rådighed, som, indrammet i hver enkelts unikke karakter, vil give lærerne mulighed for at producere løsninger i en kontekst af refleksion. i og om handlingen.