
Mester i corporate communication
Shah Alam, Malaysia
VARIGHED
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
Anmod om studieafgift
STUDIEFORMAT
På campus
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Master i Corporate Communication
Programmet sigter mod at udstyre kandidater med viden om teorier og applikationer af relevans for området for corporate communication. I dette program, er kandidater udsat for seneste udvikling i kommunikationsbranchen. Gennem en række foredrag og praktiske opgaver, sigter programmet mod at bidrage til en højere grad af professionalisme blandt fremtidige og nuværende udøvere af corporate communication og fagfolk i mediebranchen. Særligt fokus er givet til forskellige aspekter af corporate communication, som planlægning, forberedelse, organisering og udnytte virksomhedernes kommunikation i driften af en organisation.
Adgangskrav
- Ansøgere skal have en bachelorgrad i kommunikation eller beslægtede disciplin, med et minimum CGPA på 2,5 fra et anerkendt universitet,
- Ansøgere med en CGPA på mindst 2,5 skal have mindst et års erhvervserfaring efter endt uddannelse (bachelorgrad) i enhver beslægtet område,
- Ansøgere med en CGPA på mindre end 2,5, men med 3 år eller mere erhvervserfaring efter endt uddannelse (bachelorgrad) kan overvejes.
Yderligere krav
- Arbejde erfaring skal være efter endt uddannelse (bachelor niveau). Arbejde erfaring inden gradueringen vil ikke blive behandlet.
- omfatte venligst bevis for beskæftigelse med din ansøgning. For eksempel, verificering brev fra din arbejdsgiver eller ansættelsesbrev eller seneste lønseddel eller andre relevante dokumenter.
Program Krav
en. Credit Krav
Kandidater forfølger dette program skal udfylde et minimum på 40 point af kandidatniveau kurser. Credits er fordelt blandt obligatoriske kurser, valgfrie kurser og forskningsprojekt eller omfattende undersøgelse som følger:
Obligatoriske fag | 21 point |
valgfag | 19 point |
Samlet | 40 point |
Liste over kurser
- Obligatoriske kurser (21 point)
- KOM5111 Kommunikation Teori 3 point
- KOM5113 Kommunikation Forskningsmetoder 3 point
- KOM5115 Statistik for Kommunikation Forskning 3 point
- KOM5315 Organisatorisk Kommunikation 3 credits
- KOM5317 teori og praksis for Corporate Communication 3 point
- KOM5321 Advanced Public Relations 3 point
- KOM5325 Integreret Marketing Kommunikation 3 point
- Valgfrie kurser (19 point)
- KOM5117 Dataanalyse og fortolkning 3 point
- KOM5210 Offentlige Tale for Professionals 3 point
- KOM5211 Interpersonel Kommunikation 3 point
- KOM5213 Psykologi for Kommunikation 3 point
- KOM5215 Interkulturel Kommunikation 3 point
- KOM5217 Strategier for Kommunikation 3 point
- KOM5319 Kommunikation og beslutningstagning 3 point
- KOM5323 Principper for Advertising 3 point
- KOM5327 krisekommunikation 3 point
- KOM5331 Brand Communication 3 point
- KOM5419 Præsentation Media 3 point
- KOM5711 Specielle emner i Corporate Communication en kredit
- FBK5600 Master Research Project Seminar 1 credit
- FBK5989 Research Project 6 point
b. Andre krav
- FBK5989 Research Project 6 point
Ansøgere kan vælge Forskningsprojektet, hvis de opnåede et gennemsnit på B + for KOM5113 Kommunikation Forskningsmetoder og KOM5115 Statistik for Communication Research. - CE00MS Omfattende undersøgelse
Kandidater, der vælger 6 point af valgfag fag i stedet for Project Paper er forpligtet til at sidde i og bestå comprehesive eksamen ved afslutningen af deres sidste semester af studiet på opfyldelse af kredit krav.