MSc i idræt og velvære
University of Birmingham - College of Life and Environmental Sciences
Nøgleinformation
Campus placering
Edgbaston, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På campus
Varighed
1 - 2 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
GBP 10.530 *
Ansøgningsfrist
31 Aug 2024
Tidligste startdato
Sep 2024
* fuldtidsgebyrer for britiske studerende I for internationale studerende £20.430
Introduktion
Vores MSc i Fysisk Uddannelse og Velvære er et nationalt og internationalt relevant evidensbaseret program, som kan anvendes til grundskole, anden og videregående uddannelse. Der er også mulighed for akkreditering af forudgående certificeret læring (APCL) for postgraduate grader (f.eks. PGCE).
Vær opmærksom på, at studerende, der ønsker at bruge APCL-kreditter til deres grad, ikke vil være berettiget til at ansøge om et postgraduate lån til masterstudier i Storbritannien.
Dette program søger at støtte den fortsatte faglige udvikling af praktiserende og kommende idrætslærere, ungdomsledere i fysisk aktivitet, assistenter eller trænere, der arbejder med unge i skoler.
Det forventes, at studerende, der tager programmet, vil udvikle færdighederne til at give dem mulighed for kritisk at evaluere nye udviklinger inden for teori, forskning og praksis og integrere denne viden, hvor det er relevant, i deres praksis. Særpræg og viden hos studerende, der dimitterer fra kvalifikationen, vil placere dem i en ideel position til at informere professionens fremtidige retning ved at tage lederstillinger og udfordre nuværende praksis og/eller ved at engagere sig i yderligere studier på ph.d.-niveau.
Internationale studerende : Tjek venligst dine visumkrav, før du ansøger, da de fleste af sessionerne i dette program leveres online via fjernundervisning.
Kurset er baseret på den nyeste evidens, forskning og innovationer inden for idræts- og idrætspædagogik. Studerende vil lære i et fællesskab af elever med ligesindede kommende eller nuværende praktikere, der er interesseret i at forbedre unges oplevelser med fysisk aktivitet og sport. Kurset vil også styrke de studerendes evner til at lede i nye retninger inden for idræts- og idrætspædagogik ved at engagere sig med førende og internationale praktikere og forskere.
Denne MSc er et fleksibelt program, der giver studerende mulighed for at vælge det antal år, de ønsker at bruge på at fuldføre graden. Uddannelsen kan gennemføres over 1 år på fuld tid eller over 2 år på deltid. Derudover sigter denne cand.merc. at støtte engagementet hos dem, der er i beskæftigelse. Studerende kan vælge at engagere sig med flere afstande og blandede leveringsmuligheder for moduler; ændre, hvornår de skal på universitetet og antallet af sessioner, de skal deltage i på universitetet.
Galleri
Indlæggelser
Stipendier og finansiering
Birmingham Masters-stipendium
Vores Birmingham Masters Scholarship tilbyder £2,000 via en studieafgiftsrabat for at støtte de klogeste og bedste ansøgere, der gennemfører masterstudier i Birmingham i løbet af 2024-2025.
Postgraduate Progression Award
Vores Postgraduate Progression Awards tilbyder bachelorstuderende ved University of Birmingham en gebyrrabat på £1.500 for postgraduate underviste studier.
Som uddannet Birmingham ønsker vi at støtte dig i at tage de næste skridt på din rejse, mens du fortsætter med at studere og udvikle din karriere. Med kendskab til University of Birmingham vil du have adgang til vores ressourcer, faciliteter og supportnetværk for at forme og sikre din fremtid. Som et af Storbritanniens Top 15 universiteter kan vi forsikre dig om, at du vil modtage vores velvære og karrierestøtte, fællesskab og ressourcer til at hjælpe dig i din udvikling.
Studieafgiftsrabatterne for vores fremadskridende bachelorstuderende er vores forpligtelse over for dig, som påskønnelse af dit valg om at blive hos os for din postgraduate grad.
Læreplan
Emner dækket i løbet af kurset vil for eksempel omfatte metoder og mekanismer til fortsat faglig udvikling, digitale teknologier, modelbaseret praksis (herunder modeller som Cooperative Learning, Sports Education og Teaching Games for Understanding) og nutidige sociale og politiske problemstillinger. til idræt og ungdomsidræt. Derudover vil moduler omhandle forskningsmetoder for at forberede de studerende til at udføre feltarbejde til deres afhandling.
Levering: Alle programmoduler leveres online. Læring og undervisning vil blive hostet af webinarer, foredrag, videoer og vlogs, og alle sessioner vil blive optaget på Panopto, University of Birminghams videoplatform, og udgivet på det integrerede virtuelle læringsmiljø 'Canvas'. Anden støtte vil være tilgængelig gennem online diskussionsgrupper og individuelle selvstudier.
Moduldetaljer er som følger:
Forskningsmetodologi i sport, motion og rehabilitering
Dette modul vil udvikle dine forskningsfærdigheder inden for områderne sport og fysisk aktivitet. Det vil dække den praktiske brug og kritiske analyse af metoder, der giver en væsentlig forståelse for at udføre forskning i et virkeligt sport/fysisk aktivitetsmiljø.
Gennem dette modul vil du få en dybdegående forståelse af at udføre forskning i et virkeligt sports-/fysisk aktivitetsmiljø, som giver dig mulighed for at udvikle dig som en forskningsledet praktiker. Modulet danner også grundlaget for kandidatafhandlingsforskningen.
Avanceret pædagogik
Dette modul undersøger centrale aspekter af idrætspraksis gennem den teoretiske linse 'pædagogik'. Det fokuserer især på 'avancerede pædagogikker', der rammer praksis på 3 områder: viden i kontekst; forskelligartede lærende og læring; og karrierelang professionel undersøgelse.
Digital praksis i sport, motion og sundhed
I dette modul vil de studerende undersøge: de professionelle læringsbehov hos praktikere, der bruger digitale teknologier, de etiske implikationer præsenteret af digitale teknologier, anvendelserne af digitale teknologier i sport, motion og sundhedskontekster, og resultaterne forbundet med digitale teknologier i sport, motion og sundhed
I løbet af dette modul vil de studerende gennemgå eksisterende beviser om de digitale teknologier, der er relevante for deres sport, motion og sundhedskontekst for at identificere de professionelle læringsbehov hos praktikere til at bruge og anvende digitale teknologier
Innovation i professionel udvikling
Modulet sigter mod at give deltagerne mulighed for at evaluere den aktuelle personlige og faglige udvikling inden for rammerne af deres professionelle rolle. Det søger at udvikle og forbedre kritisk reflekterende færdigheder gennem at forbinde teori med praksis og udvikle informerede strategier til at understøtte egen og andres faglige udvikling og læring på arbejdspladsen. Med udgangspunkt i moderne teorier om voksenlæring vil modulet adressere udfordringerne ved professionel læring i flere sammenhænge og behovet for at tænke mere kritisk (og kreativt) for at understøtte elevernes udvikling.
Anvendt professionel praksis
I dette modul vil du arbejde på et real-life casestudie fra din undervisning. Du forventes at trække på viden og færdigheder opnået i de andre moduler for at skabe en fuldt overvejet og berettiget spiller- eller holdudviklingsplan baseret på en klar begrundelse og behovsanalyse. Som en del af dette forventes du at integrere teori i praksis i udviklingen af elever og lærende. Du vil derefter implementere din plan for at demonstrere den kompetence, du har opnået i at anvende passende teori i praksis og evalueringen af og virkningen af trufne beslutninger.
Spiller- og deltagerudvikling
Dette modul udvikler teori og anvendt praksis i coaching- og deltagelsesprocessen. Frafald og spørgsmål om sportsmedlemskab vil blive analyseret fra deltagernes, trænernes og sportsadministratorernes synspunkt. Teorien og anvendelsen af sportsvidenskab til at hjælpe og forbedre coachingmetodologi vil også blive dækket, herunder områder som motorisk læring, biomekanik og psykologi.
Afhandling (efter vellykket overførsel til MSc)
I dette modul vil du integrere de områder, der er dækket af de underviste moduler i programmet. Du vil foreslå et forskningsprojekt, indsende etik og påtage dig og skrive et stykke akademisk empirisk baseret forskning, der er relevant for dit praksisområde og interesser i coaching.
Programundervisning
Karrieremuligheder
Studerende, der afslutter denne grad, går videre til forskellige former for beskæftigelse eller videre studier. Studerende, der er nuværende lærere, har styrket ikke kun deres undervisning, men også deres lederevner, og mange har gjort fremskridt i de typer lederroller, de opfylder i skolerne efter at have afsluttet denne grad.
Nogle studerende har brugt MSc-graden som et springbræt til videre studier, som omfatter at gennemføre en PGCE for at opnå kvalificeret undervisningsstatus og/eller blive en ph.d. program. Andre studerende har fundet ud af, at kandidatuddannelsen har understøttet deres ansættelse i sport/fysisk aktivitet-fokuserede klubber, sport, fysisk aktivitet og sundhedsorganisationer og truster, teknologi-fokuserede virksomheder, fritidscentre, træneruddannelse og -udvikling, og/eller kurset har støttet studerende til at starte deres egne private eller frivillige virksomheder.