MSc i sportscoaching
Birmingham, Det Forenede Kongerige
VARIGHED
2 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Deltid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
GBP 5.265 *
STUDIEFORMAT
Fjernundervisning, På campus
* deltidsgebyrer for britiske studerende I for internationale studerende £10.215
Introduktion
Vores deltid Sports Coaching MSc er en unik udvikling inden for sportscoaching i, hvordan den søger at udvikle trænere af høj kvalitet i et forskningsaktivt miljø.
Det særpræg og den viden, du får fra dette program, vil placere dig i en ideel position til at informere om den fremtidige retning for sport på alle niveauer og til at påvirke deltagelse og præstation ved at udfordre nuværende praksis.
Internationale studerende: Tjek venligst dine visumkrav, før du ansøger, da de fleste af sessionerne i dette program leveres online via fjernundervisning.
Ved at tage dette program vil du udvikle færdighederne til kritisk at vurdere nye udviklinger/teorier og integrere denne viden, hvor det er relevant, i din egen personlige coachingpraksis.
Gennem hele programmet vil du blive opmuntret til at udvikle dig selv som en livslang lærende, forstå vigtigheden af læring og teorien bag coachingpraksis og også udviklingen af præstationer og ekspertise.
Dette program er en innovativ blandet levering, der bruger både højkvalitets onlineressourcer suppleret med ansigt til ansigt diskussionstid med akademikere og ledere inden for programfelterne. Du vil blive opmuntret til at udvikle din brug af teori i praksis, og til at reflektere over din egen personlige coaching filosofi og udvikling i lyset af ny viden.
Galleri
Indlæggelser
Stipendier og finansiering
Birmingham Masters-stipendium
Vores Birmingham Masters Scholarship tilbyder £2,000 via en studieafgiftsrabat for at støtte de klogeste og bedste ansøgere, der gennemfører masterstudier i Birmingham i løbet af 2024-2025.
Postgraduate Progression Award
Vores Postgraduate Progression Awards tilbyder bachelorstuderende ved University of Birmingham en gebyrrabat på £1.500 for postgraduate underviste studier.
Som uddannet Birmingham ønsker vi at støtte dig i at tage de næste skridt på din rejse, mens du fortsætter med at studere og udvikle din karriere. Med kendskab til University of Birmingham vil du have adgang til vores ressourcer, faciliteter og supportnetværk for at forme og sikre din fremtid. Som et af Storbritanniens Top 15 universiteter kan vi forsikre dig om, at du vil modtage vores velvære og karrierestøtte, fællesskab og ressourcer til at hjælpe dig i din udvikling.
Studieafgiftsrabatterne for vores fremadskridende bachelorstuderende er vores forpligtelse over for dig, som påskønnelse af dit valg om at blive hos os for din postgraduate grad.
Læreplan
Emner dækket i løbet af kurset vil for eksempel omfatte metoder og mekanismer til fortsat faglig udvikling, digitale teknologier, modelbaseret praksis (herunder modeller som Cooperative Learning, Sports Education og Teaching Games for Understanding) og nutidige sociale og politiske problemstillinger. til idræt og ungdomsidræt. Derudover vil moduler omhandle forskningsmetoder for at forberede de studerende til at udføre feltarbejde til deres afhandling.
Levering: Alle programmoduler leveres online. Læring og undervisning vil blive hostet af webinarer, foredrag, videoer og vlogs, og alle sessioner vil blive optaget på Panopto, University of Birminghams videoplatform, og udgivet på det integrerede virtuelle læringsmiljø 'Canvas'. Anden støtte vil være tilgængelig gennem online diskussionsgrupper og individuelle selvstudier.
Moduldetaljer er som følger:
Forskningsmetodologi i sport, motion og rehabilitering
Dette modul vil udvikle dine forskningsfærdigheder inden for områderne sport og fysisk aktivitet. Det vil dække den praktiske brug og kritiske analyse af metoder, der giver en væsentlig forståelse for at udføre forskning i et virkeligt sport/fysisk aktivitetsmiljø.
Gennem dette modul vil du få en dybdegående forståelse af at udføre forskning i et virkeligt sports-/fysisk aktivitetsmiljø, som giver dig mulighed for at udvikle dig som en forskningsledet praktiker. Modulet danner også grundlaget for kandidatafhandlingsforskningen.
Avanceret pædagogik
Dette modul undersøger nøgleaspekter af coaching og idrætspraksis gennem den teoretiske linse 'pædagogik'. Det fokuserer især på 'avancerede pædagogikker', der rammer praksis på 3 områder: viden i kontekst; forskelligartede lærende og læring; og karrierelang professionel undersøgelse.
Digital praksis i sport, motion og sundhed
I dette modul vil de studerende undersøge: de professionelle læringsbehov hos praktikere, der bruger digitale teknologier, de etiske implikationer præsenteret af digitale teknologier, anvendelserne af digitale teknologier i sport, motion og sundhedskontekster, og resultaterne forbundet med digitale teknologier i sport, motion og sundhed
I løbet af dette modul vil de studerende gennemgå eksisterende beviser om de digitale teknologier, der er relevante for deres sport, motion og sundhedskontekst for at identificere de professionelle læringsbehov hos praktikere til at bruge og anvende digitale teknologier
Innovation i professionel udvikling
Modulet sigter mod at give deltagerne mulighed for at evaluere den aktuelle personlige og faglige udvikling inden for rammerne af deres professionelle rolle. Det søger at udvikle og forbedre kritisk reflekterende færdigheder gennem at forbinde teori med praksis og udvikle informerede strategier til at understøtte egen og andres faglige udvikling og læring på arbejdspladsen. Med udgangspunkt i moderne teorier om voksenlæring vil modulet adressere udfordringerne ved professionel læring i flere sammenhænge og behovet for at tænke mere kritisk (og kreativt) for at understøtte elevernes udvikling.
Trivsel i uddannelsesbaserede indstillinger
Dette modul tilbyder en introduktion til teorien og forskningen bag trivsel i uddannelsesbaserede omgivelser. Modulet vil undersøge interventioner i skoler, i videregående uddannelser og bredere uddannelsesmæssige sammenhænge (f.eks. sport). Den vil udforske den eller de bredere politiske kontekster og grænsefladen mellem uddannelsespolitik og praksis ved at udforske: læreres og coaches skiftende roller; fagligt ansvar og forventninger i forskellige uddannelsessammenhænge; identifikation af behov og hjælp-søgende adfærd hos elever og atleter; støttestrukturerne i uddannelses- og idrætsinstitutioner; velvære og forebyggelse af skader; mental sundhed og velvære strategier; og rækken af interventioner inden for forskellige rammer. Modulet vil have et tværfagligt og internationalt fokus.
Spiller- og deltagerudvikling
Dette modul udvikler teori og anvendt praksis i coaching- og deltagelsesprocessen. Frafald og spørgsmål om sportsmedlemskab vil blive analyseret fra deltagernes, trænernes og sportsadministratorernes synspunkt. Teorien og anvendelsen af sportsvidenskab til at hjælpe og forbedre coachingmetodologi vil også blive dækket, herunder områder som motorisk læring, biomekanik og psykologi.
Afhandling (efter vellykket overførsel til MSc)
I dette modul vil du integrere de områder, der er dækket af de underviste moduler i programmet. Du vil foreslå et forskningsprojekt, indsende etik og påtage dig og skrive et stykke akademisk empirisk baseret forskning, der er relevant for dit praksisområde og interesser i coaching.
Programundervisning
Karrieremuligheder
Kurset henvender sig til studerende, der aktivt coacher i en række forskellige sammenhænge (f.eks. frivillighed, udvikling, præstation). Studerende, der coacher, har fundet ud af, at ikke kun deres praksis styrkes, men også deres lederevner, og mange har udviklet sig til lederroller efter afslutningen af denne grad.