MSc International Tourism Management
University of Lincoln
Nøgleinformation
Campus placering
Lincoln, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 - 2 År
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Internationale studerende. | Hjemme / EU-studerende: £ 9.100
Oplev Lincoln, uanset hvor du er i verden
Vores webinarer, fagmesterklasser, spørgsmål og svar-sessioner og studenterpaneltaler er en fantastisk måde at opdage, hvordan det er at bo og studere på University of Lincoln .
Introduktion
En af de største industrier i verden, global turisme ser millioner af besøgende krydse grænser hvert år på jagt efter den perfekte flugt. Dette kursus sigter mod at udstyre kandidater med de nødvendige færdigheder til at arbejde på seniorniveauer i denne voksende globale sektor.
Lincolns MSc International Tourism Management er designet i samarbejde med industrien til at imødekomme arbejdsgivernes komplekse behov og forberede de studerende på et skiftende forretningslandskab. Vigtige temaer som iværksætteri, bæredygtighed og globalisme er integreret i programmet. Traditionelle undervisningsmetoder suppleres af industriarrangementer og workshops, og vejledning og coaching tilbydes gennem hele graden af erfarne akademikere og praktikere i marken.
Kurset tilbydes med to separate Pathways . Studerende kan enten gennemføre et års studier eller tage et to-årigt kursus, hvor et år tilbringes i professionel praksis for at få praktisk erfaring gennem en betalt placering. Studerende vil være ansvarlige for at købe deres egne betalte placeringer, men vil blive støttet af akademisk personale.
Studerende har mulighed for at deltage i en ekskursion, som regel arrangeret på en international placering, hvor de får mulighed for at undersøge turistrelaterede spørgsmål gennem praktisk erfaring. Alle udgifter til rejsen er dækket af universitetet.
Hvordan du studerer
Det lærte element i programmet består af otte kerne moduler og en række valgfrie moduler.
Kernen lærte moduler er:
- Forskningsmetoder for turisme, begivenheder og gæstfrihed
- Moderne problemer i besøgsøkonomien
- Kundeserviceforvaltning
- Destination Management: Politik, Planlægning og Udvikling
- Destination Marketing og Branding
- Field Course Module
- Administration af turist-, begivenheds- og gæstfrihedsvirksomheden
- Personlig faglig udvikling
Følgende er en illustrativ liste over muligheder. Valgfri moduler kører, så længe mindst ti studerende vælger dem. Tidsplanlægningsordninger kan begrænse tilgængeligheden af nogle moduler. Da mulighederne afspejler personaleforskningsinteresser, kan de ændre sig over tid på grund af personalets tilgængelighed.
- Digital Marketing
- Katastrofehåndtering
- Event design og implementering
- International Entrepreneurship
- Besøgendeoplevelsen på kultur- og kulturattraktioner
Studerende kan derefter udvikle sig til at gennemføre det obligatoriske afsluttende projekt, der giver mulighed for at anvende og udvikle de færdigheder og viden, der er erhvervet under det lærte element i programmet.
Professionel praksis
Dette kursus er også alternativt tilgængeligt med en Professional Practice Pathway . Denne to-årige version af graden giver mulighed for at påtage sig en periode med professionel praksis i slutningen af det første år for at få praktisk erfaring gennem en betalt placering. Studerende vil være ansvarlige for at købe deres egne betalte placeringer, men vil blive støttet af akademisk personale. Studerende, der accepteres til Professional Practice-programmet, deltager i en konsultation med en programleder og placeringskoordinator tidligt i deres første semester for at diskutere tidslinjer, processer og krav.
Perioden for erhvervsmæssig praksis vurderes ikke, men studerende vil være forpligtet til at præsentere et placeringsprojekt knyttet til deres erfaring. Studerende, der med succes gennemfører deres grad med et år i professionel praksis, modtager prisen titel MSc International Tourism Management (med professionel praksis). De, der ikke gør det, modtager MSc International Tourism Management-prisen eller tilsvarende exit-pris. Der er ingen studieafgifter for Professional Practice-året, men studerende skal dække deres egne rejse-, indkvarterings- og generelle leveomkostninger.
Kontakt timer og uafhængig undersøgelse
Ugentlige kontakttider på dette program kan variere afhængigt af de valgte modulmuligheder og studietrin.
Postgraduate niveau undersøgelse involverer en betydelig andel af uafhængige studier, der udforsker det materiale, der er dækket af forelæsninger og seminarer. Som en generel vejledning forventes eleverne at bruge mindst fire til fem timer i en uafhængig undersøgelse for hver time, der bruges i klassen. For mere detaljeret information bedes du kontakte programlederen.
Kontakt åbningstider
På grund af karakteren af postgraduate programmer vil en betydelig del af din tid blive brugt på uafhængig undersøgelse og forskning. Forskningsstuderende vil have møder med deres akademiske vejledere, men regelmæssigheden af disse vil variere afhængigt af individuelle krav, fagområde, personalets tilgængelighed og programmets fase. For undervisningsprogrammer kan ugentlige kontakttider variere afhængigt af de valgte modulindstillinger og studietid.
Metoder til vurdering
Den måde, du bliver vurderet på dit kursus på, varierer afhængigt af emnet og typen af kandidatuddannelse, du vælger. Et undervist program kan omfatte en skriftlig afhandling, eksamener, præsentationer og projekter. Et forskningsprogram kan omfatte en afhandling, mundtlig eksamen og præsentation for en gruppe forskere. Det kan forventes, at du demonstrerer, hvordan dine forskningsresultater har bidraget til viden eller udviklet eksisterende teori eller forståelse. Se de enkelte kursussider for at finde ud af mere.
moduler
- Kundeservicestyring (kerne)
- Destinationsstyring: Politik, planlægning og udvikling (kerne)
- Destination Marketing og Branding (Core)
- Feltkursusmodul (kerne)
- Afsluttende projekt (kerne)
- Personlig professionel udvikling (kerne)
- Digital markedsføring (option) †
- Katastrofestyring (valgmulighed) †
- Begivenhedsdesign og implementering (Option) †
- Internationalt iværksætteri (option) †
- Professionel praksis (mulighed) †
- Strategi Making (Option) †
- Besøgserfaringen ved kultur- og kulturarvsseværdigheder (valgmulighed) †
Hvordan man vurderes
Levering og vurdering er baseret på virkelige casestudier, der forbereder de studerende på et skiftende forretningslandskab. Vurdering og feedback gives fra både akademikere og repræsentanter i branchen i henhold til individuelle modulspecifikationer. Mentoring og coaching tilbydes gennem hele graden af erfarne akademikere og praktikere i marken.
Studerende har også mulighed for at deltage i en ekskursion, der vil blive leveret og vurderet som en del af graden.
Stipendier
Der er flere måder end nogensinde før til at finansiere din postgraduate studier, uanset om du ønsker at tage et undervist eller et forskningskursus. For dem, der ønsker at tage et kandidatkursus, kan du ansøge om et lån som bidrag til kurset og leveomkostningerne. Lån er også tilgængelige for dem, der ønsker at gennemføre doktorgrad. Universitetet tilbyder en række stipendier og finansierede stipendier til dem, der er interesseret i postgraduate studier.
"Programmet har udstyret mig med væsentlig brancheviden, mens jeg udvikler bløde færdigheder som kommunikation, lederskab og kritisk tænkning. Undervisningsundervisningen holder sig ajour med nutidige spørgsmål som bæredygtighed, big data og kommercialisering. Klasser er godt designet med blanding af forelæsning og interaktive aktiviteter, der giver os en chance for at anvende det, vi lærer, i virkelige problemer. "
Chi Nguyen, MSc International Tourism Management studerende
Kursusspecifikke yderligere omkostninger
Som en del af et obligatorisk kernemodul vil de studerende deltage i en ekskursion for at undersøge turistrelaterede spørgsmål gennem praktisk erfaring. De vigtigste omkostninger til rejsen er dækket af universitetet (f.eks. Fly, indkvartering, indgang til attraktioner) studerende har dog brug for nogle udgifter, mens de er på turen.
Med hensyn til lærebøger giver universitetet studerende, der tilmelder sig en omfattende læseliste, og du vil opdage, at vores omfattende bibliotek indeholder enten væsentlige eller virtuelle versioner af de grundlæggende tekster, som du skal læse. Du kan dog foretrække at købe nogle af disse til dig selv, og du vil være ansvarlig for denne pris.
Adgangskrav 2021-22
Honours degree eller tilsvarende.
Hvis du har studeret uden for Storbritannien og er usikker på, om din kvalifikation opfylder ovenstående krav, skal du besøge vores landsider for information om tilsvarende kvalifikationer.
Oversøiske studerende vil være forpligtet til at demonstrere engelsksprogede færdigheder svarende til IELTS 7.0 samlet set med mindst 5,5 i hvert element. Denne kvalifikation skal være opnået inden du indsender din ansøgning.
For information om andre engelsksprogede kvalifikationer, som vi accepterer, kan du besøge siden Engelske krav .
Hvis du ikke opfylder ovenstående IELTS-krav, kan du muligvis deltage i et af vores kurser inden for engelsk og akademisk studiekompetence før sessionen. Disse specialkurser er designet til at hjælpe studerende med at opfylde de engelsksprogede krav til deres tilsigtede studieprogram.
Undervisning og læring under Covid-19
I Lincoln har Covid-19 opfordret os til at gennemgå vores praksis og som følge heraf benytte lejligheden til at finde nye måder til at forbedre de studerendes oplevelse. Vi har foretaget ændringer i vores undervisnings- og læringsmetode og på vores campus for at sikre, at studerende og personale kan nyde en sikker og positiv læringsoplevelse. Vi vil fortsætte med at følge regeringens vejledning og arbejde tæt sammen med de lokale folkesundhedseksperter, når situationen skrider frem, og tilpasse vores undervisning og læring i overensstemmelse hermed for at holde vores campus så sikker som muligt.
Industri Ekspertise
Levering og vurdering er baseret på virkelige casestudier overalt med det formål at forberede de studerende på det skiftende forretningslandskab. Kurset sigter mod at udstyre de studerende med de praktiske og faglige færdigheder, der kræves i branchen. Mentoring og coaching tilbydes gennem hele graden af erfarne akademikere og praktikere inden for deres områder.
Lincoln International Business School er vært for en række gæstetalere hvert år. Som en del af skolen får de studerende mulighed for at lære af branchens eksperter. Tidligere talere har inkluderet repræsentanter fra organisationer som Deloitte, Santander, HSBC, Innocent, Institute of Internal Auditors og Sir David Tweedie (tidligere formand for IASB). Skolen har også forbindelser med Visit Lincoln og East Lindsay District Council.
Studerende har chancen for at opbygge deres færdigheder og viden yderligere med aktiviteter uden for undervisningen som at tilslutte sig et samfund, frivilligt arbejde eller blive studenterambassadør.
Udflugter
Studerende har mulighed for at deltage i en ekskursion, som regel arrangeret på en international placering, hvor de får mulighed for at undersøge turistrelaterede spørgsmål gennem praktisk erfaring. Alle udgifter til rejsen er dækket af universitetet.
100 finansierede feltudflugtssteder
Som en del af din globale uddannelse på Lincoln International Business School tilbyder vi studerende mulighed for at gennemføre finansierede internationale ture til spændende oversøiske destinationer. Postgraduate studerende har mulighed for at rejse til destinationer i Storbritannien, Europa, USA og De Forenede Arabiske Emirater.
Disse ekskursioner kombinerer akademisk undersøgelse med førstehåndsoplevelser af sprog, kultur og industri, så du kan omsætte teori til praksis. Vi har designet temaer specifikt til postgraduate studerende, der passer til læringsområder som industri (4.0), finansielle tjenester og besøgsøkonomi.
Karriere og personlig udvikling
Uanset hvilken Pathway , er studerende, der med succes gennemfører dette kursus, forberedt på en karriere i en lang række sektorer, herunder fritids-, turisme- og begivenhedsindustrien.
University Careers and Employability Team tilbyder kvalificerede rådgivere, der kan arbejde sammen med dig for at give skræddersyet, individuel support og karriererådgivning i løbet af din tid på universitetet. Som medlem af vores alumner tilbyder vi også en-til-en support det første år efter afslutningen af dit kursus, herunder adgang til begivenheder, ledige oplysninger og webstedsressourcer; med adgang til online ledige stillinger og virtuelle ressourcer og webstedsressourcer i de følgende to år.
Denne service kan omfatte en-til-en coaching, CV-rådgivning og interview forberedelse til at hjælpe dig med at maksimere dine fremtidige muligheder.
Tjenesten arbejder tæt sammen med lokale, nationale og internationale arbejdsgivere, der fungerer som en gateway til erhvervslivet.
Arbejder i partnerskab
Lincoln International Business School arbejder med studerende og organisationer for at øge virksomhedens bidrag til samfundet. For studerende betyder det at udvikle deres forretningsfærdigheder og viden for at forbedre deres karriereberedskab.
University of Lincoln er medlem af AACSB, en global nonprofitforening, der forbinder undervisere, studerende og virksomheder for at nå et fælles mål: at skabe den næste generation af store ledere.