MSc International Management (Marketing)
University of Nottingham Ningbo China
Nøgleinformation
Campus placering
Ningbo, Kina
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
CNY 110.000 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* internationale studerende; 110.000 RMB / år - Kinesiske, Hongkong, Macau og Taiwan studerende på fastlandet; 100.000 RMB / år
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Nøgleinformation
- Grad: International Management (Marketing) MSc
- Undersøgelsestyper: Fuldtid
- Varighed: Et år
- Startdato: September 2021
University of Nottingham Ningbo China"}" />
© University of Nottingham Ningbo China
Kursusoversigt
MSc International Management (Marketing) hos NUBS China er et års fuldtidsprogram, der er designet til at udvikle din forståelse af nøgleområder inden for forbrugeradfærd, marketingstyring, digital marketing og markedsføringsstrategi, støttet kurser fra Chartered Institute of Marketing (CIM) ).
Med stærk undervisning og forskning har vores marketingafdeling en imponerende international profil, der giver de studerende førsteklasses undervisning og praktisk fokuseret og forankret i de nyeste ideer og principper inden for marketingpraksis. Som placeret i Kina arbejder vi også med mange kinesiske og internationale organisationer og industri for at sikre, at undervisningen forbliver relevant for arbejdsgivere.
Særlige funktioner
MSc International Management (Marketing) er et års fuldtidsprogram, der er designet til at udvikle din forståelse af nøgleområder inden for forbrugeradfærd og forbrug, marketingstyring, strategi, analyse og kritisk marketing. Takket være et partnerskab med Chartered Institute of Marketing (CIM) kan studerende have mulighed for at erhverve sig CIM Diploma in Professional Marketing efter eksamen.
CIM er et verdensledende professionelt marketingorgan, der leverer uddannelse og kvalifikationer, som mange globale arbejdsgivere har brug for.
Kursusstruktur
År 1
Semester 1 Obligatoriske moduler
- BUSI4376 Marketing Management i digital økonomi (20 kreditter)
- BUSI4379 Forbrugeradfærd og analyse (20 kreditter)
- BUSI4378 marketingstrategi (20 kreditter)
Semester 2 Obligatoriske moduler
- BUSI4530 Research Methods in Marketing (20 credits)
- BUSI4383 Kritisk marketing (20 kreditter)
Sommer modul
- Studerende skal tage 60 point fra denne gruppe
- BUSI4386 Marketingafhandling (60 kreditter)
- BUSI4387 Anvendt marketingprojekt (60 kreditter)
University of Nottingham Ningbo China"}" />
© University of Nottingham Ningbo China
Karriere og videre undersøgelse
Undervisning i små grupper, der er forstærket af kerneseminar-sessioner, er noget, du ikke finder overalt. Du har mulighed for at lære af gæstetalere og deltage i brancheophold og feltrejser.
Derudover har vi opbygget et partnerskab med industrien og virksomhederne for at give industrierfaringer og reflekterende læring. Vi har regelmæssigt samarbejdet med rekrutteringsmesser med internationale virksomheder som L'Oreal, Nielsen, China Resources (Holdings) Co., Ltd, KPMG og Mars China, som giver marketingkarriere muligheder for kandidater.
Stipendier, sponsorater og stipendier
For at tilskynde til akademisk ekspertise tilbyder vi en omfattende og udvidende vifte af hele og delvis stipendier.
Historisk set blev over 40% af vores postgraduate studerende tildelt stipendier for deres indrejse. Når de er tilmeldt, er aktuelle studerende berettiget til yderligere fortjeneste og / eller præstationsbaserede stipendier og priser, der dækker cirka 32,5% af hele vores studerende organ.
Adgangskrav
Selvom adgangskravene varierer afhængigt af kurset, forventes du som hovedregel at have en honours degree på 2: 1 niveau eller derover (eller internationalt ækvivalent). Ansøgere skal have en bachelorgrad i et beslægtet emne, såsom ledelse, forretningsundersøgelser, marketing, økonomi, regnskab, økonomi og kommunikation.
Engelsk sprogkrav
Ud over akademiske kvalifikationer, skal dit første sprog ikke engelsk, eller der ikke er opnået adgangskvalifikation i det engelske medium for at dokumentere din sprogfærdighed i engelsk. Minimumskravene er IELTS 6,5 ikke mindre end 6,0 i ethvert element, eller PTE Academic 62 (minimum 55).