MSc Digital Marketing
Manchester, Det Forenede Kongerige
VARIGHED
1 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Sep 2025
STUDIEAFGIFTER
GBP 16.560 / per year *
STUDIEFORMAT
På campus
* fuldtids internationale studerende; Hjemmestuderende £8.550 om året
Introduktion
Digital markedsføring dækker mange forskellige områder, herunder kampagnemålinger og research, content marketing, copywriting, databasestyring og analyse, digital analyse og strategi, e-mail og mobil marketing, Pay-Per-Click (PPC), Search and Social Media Marketing (SSMM). ), Søgemaskineoptimering (SEO), videoproduktion/podcasting, webdesign og udvikling, blogging og meget mere. Det er afgørende, at det involverer ethvert indhold i et onlinemiljø, der er designet til at engagere en bestemt målgruppe. Dette kursus er passende for både hjemme- og internationale studerende og enkeltpersoner, der er medlemmer af eller tilknyttet UK-baserede faglige organisationer.
Der er i alle vores kurser lagt vægt på at forstå, reagere på og forme virksomhedens dynamiske og skiftende karakter, såvel som overvejelser om fremtiden for organisationer i det globale forretningsmiljø, ansvarlig indførelse af kunstig intelligens og andre nye teknologier, og miljømæssig bæredygtighed.
Gennem hele programmet vil du få muligheder for at anvende din teoretiske viden til problemer i den virkelige verden og levende forretningsprojekter i samarbejde med eksterne partnere. Du vil også udvikle en række færdigheder og egenskaber, der er særligt relevante for forretning og ledelse, såsom kommerciel sans, analytisk tænkning og problemløsning, kritisk tænkning, iværksættertankegang, innovationsevne, risikobevidsthed og evnen til at påvirke og arbejde med andre. På den måde udvikler du dig til initiativrige og ansvarlige ledere, der er globalt, socialt og etisk bevidste om det nutidige forretningsmiljø, som virksomheder opererer inden for.
Du vil:
- Udvikle viden og forståelse af teorier, begreber og principper gældende for iværksætteri og virksomhedsledelse
- Evaluer den hurtigt skiftende karakter af erhvervsmiljøet på lokalt, nationalt og globalt niveau
- Anvend en socialt ansvarlig tilgang til information, data og beslutningstagning
- Brug en række ledelsesteknikker til at udvikle kreative løsninger på forretningsproblemer
- Har mulighed for at gennemføre yderligere faglige kvalifikationer, der forbedrer din beskæftigelsesegnethed, inden for områder som Carbon Literacy, Microsoft osv.
Ideelle studerende
Dette er til dig, hvis...
- Du har interesse for alt digitalt
- Du er opsat på at evaluere forskellige digitale marketingkanaler
- Du er interesseret i kritisk at udforske teorier om forbrugeradfærd
Læreplan
Dette kursus har tre indgangspunkter om året: januar, juni og september. Det første optag vil være i september 2024 (med forbehold for endelig godkendelse).
Du vil gennemføre 180 point i alt, omfattende kerne- og valgfri moduler. Efter afslutning af kernemodulerne nedenfor, vil du vælge ét valgfrit modul som dit sidste stykke arbejde.
Kernemoduler
- Digital markedsføringsstrategi og globalisering
- Den digitale kunde
- Bruger- og kundeoplevelse
- Kampagnestyring
- Content Creation Marketing
- Webanalyse og datadrevet markedsføring
- Search & Social Media Marketing
- Forskningsmetoder for ledere
Efter afslutningen af kernemodulerne vil du vælge et af følgende valgfrie moduler som dit sidste stykke arbejde:
- Arbejdsplacering
- Virksomhedskonsulentprojekt
- Iværksætterudviklingsprojekt
- Erhvervspraktik
- Business Dissertation
Karrieremuligheder
Du vil få en højt respekteret formel kvalifikation samt personlige og organisatoriske ledelsesevner, der vil forbedre dine karrieremuligheder. Vores kandidater har fået beskæftigelse i en bred vifte af organisationer, der arbejder inden for områder, herunder brand management, marketingkommunikation, social media marketing og arvsmarkedsføring.