
Master i kommunikationsledelse
Wrocław, Polen
VARIGHED
2 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid, Deltid
ANSØGNINGSFRIST
31 Aug 2025*
TIDLIGSTE STARTDATO
01 Oct 2025
STUDIEAFGIFTER
EUR 2.300 / per year **
STUDIEFORMAT
På campus
* startdato for optagelse: 1. februar 2024
** for EU-ansøgere; Ikke-EU-ansøgere betaler 3750 EUR for det første år, derefter 3600 EUR for hvert på hinanden følgende år
Introduktion
Dyk ned i en verden af Communication Management-studier, hvor vi ikke kun taler om kommunikation – vi lever det!
Slip din kreativitet løs, naviger i brandingens dynamiske landskaber, og bliv en kommunikationsninja i den digitale tidsalder.
I dette program får du ikke kun teoretisk viden; du vil være hands-on i annoncering, public relations og branding – de fede ting, der former et brands personlighed. Derudover spilder vi bønnerne på hemmelighederne i den kreative industri, hvilket giver dig et overblik over de forskellige roller og kompetencer inden for organisationer.
Oplev det dynamiske område af Communication Management på vores universitet, hvor vi dyrker en omfattende tilgang til både eksterne og interne kommunikationsstrategier for brands, organisationer og deres image gennem eksisterende kommunikationssystemer. Som kandidat på vores program får du ikke kun teoretisk viden, men også praktiske kompetencer inden for afgørende områder som annoncering, public relations og branding. Dyk dybt ned i forviklingerne af kommunikation i organisationer, udforsk forskellige enheder og deres roller i den kreative industri.
Vores uddannelsesmål er at styrke dig med kompetencer inden for design, herunder grafisk design, som et centralt element i organisations- og brandimage. Kernen i vores studier i kommunikationsledelse ligger i at opbygge et mangfoldigt færdighedssæt, der omfatter kommunikation, økonomi, marketing, markedsprocesser og medieviden. I et stadigt udviklende marked og medielandskab er behovet for innovation, kreativitet og målorienteret ledelse altafgørende. Ved at skærpe disse kompetencer vil du ikke kun etablere en stærk position på arbejdsmarkedet, men også løbende tilpasse dig dets dynamiske krav.
Tag et nærmere kig på Master in Communication Management .
Indlæggelser
Programresultat
Din vej til succes
Som uddannet kommunikationsledelse vil du blive klædt på til at dygtiggøre dig inden for forskellige faglige områder, herunder:
- Samarbejde med eksterne kunder, yde rådgivning, kommunikationsstyring og træning (som freelancer) eller etablering af dit reklame-, PR- og/eller brandingbureau.
- Ansættelse i marketing-, PR- eller kommunikationsledelsesafdelinger i virksomheder eller institutioner.
- Roller i virksomheder, virksomheder eller organisationer, der fører tilsyn med kunderelationsprocessen.
- Lederskab i styring af kommunikation i multikulturelle organisationer.
- Design af intern og ekstern kommunikation, samt implementering af visuelle kommunikationssystemer.
- Branding og brand management.
- Involvering i de kreative industrier, omfattende reklame- og interaktive bureauer, sociale medier, PR-bureauer, mediehuse, produktionsstudier og mere.
Vores program forbereder dig til forskellige roller, hvilket gør dig til en:
- Kommunikationsrådgiver for virksomheder og kommercielle organisationer.
- Billedskabende rådgiver for offentlige personer, herunder politikere og show-business personligheder.
- PR eller image-opbyggende afdelings medarbejdere i forskellige organisationer.
- Imageskabende og effektiv kommunikationscoach.
- Designer.
- Medarbejder i film- eller reklameproducerende grupper.
- Medarbejder hos interaktivt agentur.
- Udviklere i virksomheder, der beskæftiger sig med computerspil og/eller software.
- Selvpræsentations- og forhandlingsrådgiver.
Desuden vil du være godt rustet til at starte din virksomhed inden for brancher som PR, reklame, branding, medierelationer og imageopbygning.