
Executive Master i hotelledelse og digital turisme 4.0
VARIGHED
120 Hours
SPROG
Italiensk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
Anmod om studieafgift
STUDIEFORMAT
Fjernundervisning
Introduktion
Baggrund & Situation
Turisme er bestemt et område i stærk og vedvarende fremgang. Det er virkelig vigtigt at få opdaterede ledelsesevner og at have de rigtige instrumenter og være konkurrencedygtig. For at fortolke denne markedsefterspørgsel og foretage en analyse af behovene, organiserer Sida Group en Executive Master, der udelukkende er dedikeret til gæstfrihed gennem erhvervede tekniske og praktiske færdigheder, der er nødvendige for at være forberedt og i tråd med nutidens kontekst i dag. Mesteren sigter mod at uddanne en professionel figur til at blive Hotel Manager. Og sikre, at kandidaterne ved, hvordan de spiller en vigtig rolle inden for et hotel, er i stand til at tilføje værdi til virksomheden og ikke blot bruges til at dække operationelle roller. Mesteren forbereder kandidaterne til industrien.
Ideelle studerende
Læreplan
Program
- Modul 1: Ledelse af hotelbranchen
- Modul 2: Innovativ markedsføring, strategisk ledelse
- Modul 3: Front office, salgsteknikker og kunderelationer
- Modul 4: Husholdningsledelse
- Modul 5: Digital turisme
- Modul 6: Revenue Management
- Modul 7: Fokus: Mad og drikke
- Modul 8: Fokus: Event Management
- Modul 9: Fokus: Wellness & Spa Management
- Modul 10: Management Software, i samarbejde med Serenissima Informatica i Padova
- Modul 11: Datastyring og privatliv i hotelbranchen
- Modul 12: Oplevelsesturismedesign
Varighed og fremmøde
120 timers træning/lektioner + 6 måneders formativ praktik
Næste udgave
- Bologna: september
Plus & Certificering
Plus
- Praktikmulighed for virksomheder af høj kvalitet.
- Erfarne trænere arbejder i øjeblikket med specifikke emner.
- Casestudie, vidnesbyrd og reelt projektarbejde for partnervirksomhederne.
- På forespørgsel coaching og mentoring i virksomheden gennem garanti og betalt praktik.
- Støtte til praktikpladssøgningen takket være vores enorme partnernetværk.
- Tildeling af stipendium til fremragende kandidater.
- Mulighed for at deltage i seminarer knyttet til uddannelsen.
- fuld multimedie- og dybdegående uddannelsesstøtte med mulige workshops og aktiviteter.
- Orientalsk coaching.
Certifikater
Ved afslutningen af træningen vil deltageren erhverve:
- Deltagerbevis i masteruddannelsen
- Certifikat for erhvervede færdigheder
- Bevis for deltagelse i engelsk kursus i udlandet (hvis deltagelse)
- Certifikat for sikkerhed og forebyggelse på arbejdspladsen (generel formular)
Certificering
Galleri
Programresultat
Mål
Executive Master i Hotel Management & Digital Tourism har som mål at uddanne specialiserede profiler inden for gæstfrihed. Mesteren er også for personale, der arbejder på et hotel, og besidder ansvarsfulde stillinger. Den strategiske variabel for succes og værditilvækst til hotelindustrien er professionalismen af menneskelige ressourcer, i viden om hotellets sektorer eller funktioner og dets sammenkoblingssystem. Mesteren ønsker at forberede fagfolk med høje problemløsningsevner, der udnytter mulighederne for at øge rentabiliteten og synlighed.
af hotellet. I en æra med oplevelsesturisme er ikke længere nok til at opfylde alle gæsters behov, men det er absolut nødvendigt at gå ud over deres behov. For at opnå det, er det nødvendigt at passe på hver eneste detalje i ledelsen af hotellet og sikre en kvalitetsservice. Det foreslåede træningsprogram for ekspertise er unikt på den nationale scene, fordi det fremmer en iværksættervision og ledelse i gæstfrihedsbranchen, der bygger bro mellem efterspørgslen og markedsudbuddet. Uddannelsesforløbet har støtte fra virksomheden og om den rolle, som kandidaten vil blive kaldt til at udfylde i trinnet med placering, for at sikre, at under oplevelsen, learning by doing, straks er i stand til at skabe merværdi. Alt er at maksimere mulighederne for integration.