13 Forbrugeradfærd programs found
Filtre
- Kandidat
- MSc
- MA
- Markedsføring
- Markedsføring
- Forbrugeradfærd
13 Forbrugeradfærd programs found
Filtre
Udvalgte
EAE Madrid
Kandidatuddannelsen i psykologi og forbrugeradfærd
- Madrid, Spanien
Kandidat
Fuldtid
10 Måneder
På campus
Spanish
Kandidatuddannelsen i forbrugerpsykologi og adfærd ved EAE Business School Madrid er designet, så du er i stand til at anvende al viden om forbrugeradfærd i den forskning og analyse, der udføres af en marketingafdeling, og fokuserer deres behov på den centrale kerne til få en god oplevelse.
Udvalgte
POLIMI Graduate School of Management
International Master i Marketing Management, Omnichannel og Consumer Analytics
- Milan, Italien
Kandidat
Fuldtid
12 Måneder
På campus
Engelsk
International Master in Marketing Management - Omnichannel & Consumer Analytics (IM4) er et program, der sigter mod at udvikle den viden og de færdigheder, som en fremtidig manager, der arbejder i marketing, skal have. Dette opnås under Master ved en kombination af aktiviteter, der sigter mod at opbygge en teoretisk baggrund for deltagerne, men også giver dem mulighed for at anvende deres viden og færdigheder i den virkelige forretningsverden med særlig fokus på italienske bedste praksis. Takket være det unikke samarbejde med IBM, Nielsen og UM vil studerende desuden indgå i direkte kontakt med virksomhederne gennem Business Seminars, Foredrag, Workshops og Business Games.
Udvalgte
CESIF
Online kandidatgrad i lægemiddelovervågning og regulatoriske anliggender
- Madrid, Spanien
- Barcelona, Spanien
Kandidat
Fuldtid
1 År
Fjernundervisning
Spanish
Online mastergraden i lægemiddelovervågning og reguleringsforhold er designet til at uddanne højt kvalificerede fagfolk inden for farmaceutisk regulering i forhold til sundhedsmyndigheder inden for medicin og andre juridiske grundlag såsom medicinsk udstyr, kosmetik og kosttilskud.
Udvalgte
IE University
Master i markedsforskning & Forbrugeradfærd
- Madrid, Spanien
Kandidat
Fuldtid
10 Måneder
På campus
Engelsk
Master i markedsforskning & Consumer Behavior er et unikt 10-måneders program, der kombinerer forbrugerpsykologi med forsknings- og analysemetoder, der er fuldt ud tilpasset en strategisk forretningssammenhæng. Det giver de studerende mulighed for at udnytte deres evner til at skabe indsigt ved hjælp af praktisk udførelse. I takt med at verden bliver mere afhængig af teknologi, kræver den nu innovation med lysets hastighed. Dette program vil give dig den viden og de færdigheder, der er nødvendige for at styre forretningsstrategier og udvikle handlingsorienterede planer for at imødekomme ønsker og behov på markedet i dag og foregribe morgendagens behov. Desuden er den håndlavet og konstant opdateret med udgangspunkt i de bedste rekrutteringsfolks behov, hvilket gør dig til en af de bedste kandidater til de mest konkurrencedygtige stillinger inden for området.
Udvalgte
Arden Study Centre, Berlin
MSc Strategisk Digital Marketing
- Berlin, Tyskland
MSc
Fuldtid
12 Måneder
På campus
Engelsk
MSc Strategic Digital Marketing-kurset leveret på vores Berlin-campus er designet til at lære dig de kerneprincipper og færdigheder, der bruges i moderne markedsføring. I betragtning af arten af nutidens konstant udviklende marketinglandskab er dette kursus ideelt for både karriereskiftere og professionelle marketingfolk, der ønsker at skifte til roller på mere seniorniveau. Kurset vil give dig efterspurgt viden om datadrevet markedsføringspraksis, brugeroplevelse (UX) og Martech sammen med færdigheder inden for kritisk tænkning, brand building, ledelse og digital kreativitet. Kurset vil give dig de praktiske færdigheder, du har brug for til at reagere på fremtidige ændringer i marketingteknologi og forbrugeroplevelse, og tilpasse din marketingviden til ethvert miljø.
Udvalgte
Università Cattolica del Sacro Cuore
MSc i forbrugeradfærd
- Cremona, Italien
MSc
Fuldtid
2 år
På campus
Engelsk
Målene for bæredygtig udvikling og global sundhed kan ikke nås ved teknologisk udvikling alene. Vi ønsker at uddanne en ny generation af psykologer med speciale i at bygge bro mellem videnskab og samfund. Psykologi og samfundsvidenskab er afgørende for adfærdsændring og accept af innovation inden for fødevare- og sundhedsvidenskab.
Udvalgte
University of Southern Denmark
MSc in Economics and Business Administration - Global Marketing and Consumer Culture
- Odense, Danmark
- Sønderborg, Danmark
MSc
Fuldtid
2 år
På campus
Engelsk
This unique program prepares you for the changing role of marketing and communication in a fast-paced globalized cultural economy. It teaches you to understand the relationships between marketing and culture as a foundation for adjusting to cultural differences and responding to contemporary challenges and trends in consumer societies around the globe.
Udvalgte
University of Parma
Master i handel og forbrugermarkedsføring
- Parma, Italien
Kandidat
Fuldtid, Deltid
2 år
Blandet, På campus
Italiensk
Kandidatkursus i handel og forbrugermarkedsføring blev grundlagt i 2005. Det var den første kandidatuddannelse i marketing i Italien og var designet til at give specifik uddannelse til udvikling af markedsføringsstrategier og kommercielle politikker for produktions-, detail- og servicevirksomheder. Det stammer fra den 50-årige forskningsaktivitet inden for marketingområdet på University of Parma , en velkendt ”forskerskole” inden for detail-, distribution- og kanalstyring.
Udvalgte
ESPM – Brasil
Master i adfærds- og forbrugervidenskab
- São Paulo, Brasilien
Kandidat
Deltid
3 semestre
På campus
Portugisisk
Forstå og forstå den nye praksis inden for købsrejsen og forbrugssessionerne af produkter og tjenester: fra opdagelse til forskning, analyse og erhvervelsesprocessen, forståelse af oplevelsen, forbruget og bortskaffelsen. Overvåg, forstå og foregribe ændringer og tendenser i markedet, forbrug og livsstil og købsadfærd i omnichannel-æraen.
Udvalgte
ESPM – Brasil
Master i markedsundersøgelser og forbrugerindsigt
- São Paulo, Brasilien
Kandidat
Deltid
3 semestre
Fjernundervisning
Portugisisk
Et af målene for Master i markedsundersøgelser og forbrugerindsigt er at opdatere og træne markedsundersøgelser og efterretningsprofessionelle, analytikere og strategisk planlægningsfagfolk til bedre at bruge de forskellige metoder og teknikker til markedsundersøgelser og for at forstå dynamikken og forbrugsvanerne.
Udvalgte
ESPM – Brasil
Master i Consumer Neuroscience
- São Paulo, Brasilien
Kandidat
Deltid
4 semestre
Blandet
Portugisisk
Igennem denne Master vil de studerende være forberedt på at lære, hvordan neurovidenskab kan bringe en dybere indsigt i forbrugeradfærd fra videnskabelige modeller for adfærdsbiologi.
Udvalgte
ESPM – Brasil
Master i kundeoplevelsestyring
- São Paulo, Brasilien
Kandidat
Deltid
4 semestre
Fjernundervisning
Portugisisk
I Master i Consumer Experience Management vil de studerende være forberedt på at: Kende og administrere det grundlæggende i den responsive og kundecentrerede marketingmodel, vide, hvordan man administrerer brugernes købs- og forbrugsrejser, ved at bruge både datamarketingteknologier og -værktøjer, integrere dem med de tværfaglige begreber og praksisser inden for anvendt samfunds- og adfærdsvidenskab.
New Mexico State University Online
Master of Science Familie- og forbrugervidenskab Undervisning, forskning og administration
- Las Cruces, USA
MSc
Engelsk
NMSU Online-gradsprogrammer er designet til at betjene studerende, der ønsker at forfølge et program eller kursus (er) via teknologi (100% online-, hybrid- eller ITV-formater). NMSU Online tilbyder programmer i online- og hybridformater til certifikater, tilknyttede, bachelorer, kandidater, kandidatcertifikater og doktorgrader samt og K-12 NM-underviserlicens- og godkendelsesprogrammer. Master of Science Family and Consumer Sciences Undervisning, forskning og administration grad er designet til at forberede studerende til at arbejde i agenturer og akademiske omgivelser såsom skoler, hospitaler, rehabilitering, centre, menneskelige servicefaciliteter, boligprogrammer eller privat praksis. Programmet udstyrer kandidater til at gennemføre forskningsprojekter i disse indstillinger. Der er mulighed for at skrive en afhandling.
Populært studieformat
Populær uddannelsestype
Kandidat Programmer i Markedsføring Markedsføring Forbrugeradfærd
Forbrugeranliggender er en verdensomspændende nye område, der undersøger købere i deres økonomiske, sociale og økologiske miljø. En videregående uddannelse i forbrugeranliggender er for personer, der ønsker at videreudvikle sig fagligt og udvikle ekstra kvalifikationer til at være mere konkurrencedygtige i arbejdsstyrken. Der er mange stier, at de studerende kan forfølge, og programmer er tilgængelige i hele verden.
Hvad er en Master i forbrugeranliggender? Programmer kombinerer de centrale grundlæggende i forbrugerspørgsmål, teknologi, innovation og bæredygtigt forbrug. Du kan tage klasser i forbrugernes adfærd, udviklingsøkonomi, eller adfærdsmæssige prissætning. Når du har grundlæggende forbruger økonomi uddannelse, kan du fokusere på mere funktionelle områder som forskning metoder i iværksætteri, strategi og organisation, og kontraktforhandlinger.
Studerende kan få et væld af kompetencer, der gavner både deres professionelle og personlige liv ved at opnå en master 's grad.Den faglige fokus centrerer på kunden i forbindelse med den teknologiske udvikling, produkter og ydelser inden for markederne og i virksomhederne. Desuden diskussionspunkter for kørsel innovationer og den rolle, som forbrugeren er vigtigste komponenter i dette program.
Optjening en mester kan tage alt fra et til tre år, afhængigt af skolen. Der er mange internationale muligheder, og omkostningerne kan variere mellem skoler. Enkeltpersoner bør kontakte specifikke programmer, der interesserer dem at bestemme omkostningerne forventninger.
Studerende med en master 's grad kan finde karrieremuligheder i en række discipliner og felter. Disse omfatter Consumer Insight Managers og public relations specialister, der primært arbejder i markedet forskning for at opdage målområder, der driver kreative strategier. De kan også føre et team af markedsføring fagfolk til at identificere, hvad forbrugerne ønsker.
Studerende kan tilmelde sig på en hel eller deltid.De mennesker, der har travlt liv og kræver mere fleksibilitet i uddannelsesprocessen bør overveje at deltage online kurser. De fleste universiteter tilbyder de fleste, hvis ikke alle, af deres klasser i en distance-learning modul. For at finde den rigtige skole for dig, at søge efter dit program nedenfor og kontakt direkte optagelse kontor på skolen efter eget valg ved at udfylde den ledende form.