Keystone logo

13 Kandidat Programmer i Markedsføring Markedsføring Forbrugeradfærd 2024

Filtre

Filtre

  • Kandidat
  • MSc
  • MA
  • Markedsføring
  • Markedsføring
  • Forbrugeradfærd
Studieområde
  • Markedsføring (13)
  • Tilbage til hovedkategori
Placeringer
Find flere lokationer
Grad type
Varighed
Studietempo
Sprog
Sprog
Studieformat

Kandidat Programmer i Markedsføring Markedsføring Forbrugeradfærd

Forbrugeranliggender er en verdensomspændende nye område, der undersøger købere i deres økonomiske, sociale og økologiske miljø. En videregående uddannelse i forbrugeranliggender er for personer, der ønsker at videreudvikle sig fagligt og udvikle ekstra kvalifikationer til at være mere konkurrencedygtige i arbejdsstyrken. Der er mange stier, at de studerende kan forfølge, og programmer er tilgængelige i hele verden.

Hvad er en Master i forbrugeranliggender? Programmer kombinerer de centrale grundlæggende i forbrugerspørgsmål, teknologi, innovation og bæredygtigt forbrug. Du kan tage klasser i forbrugernes adfærd, udviklingsøkonomi, eller adfærdsmæssige prissætning. Når du har grundlæggende forbruger økonomi uddannelse, kan du fokusere på mere funktionelle områder som forskning metoder i iværksætteri, strategi og organisation, og kontraktforhandlinger.

Studerende kan få et væld af kompetencer, der gavner både deres professionelle og personlige liv ved at opnå en master 's grad.Den faglige fokus centrerer på kunden i forbindelse med den teknologiske udvikling, produkter og ydelser inden for markederne og i virksomhederne. Desuden diskussionspunkter for kørsel innovationer og den rolle, som forbrugeren er vigtigste komponenter i dette program.

Optjening en mester kan tage alt fra et til tre år, afhængigt af skolen. Der er mange internationale muligheder, og omkostningerne kan variere mellem skoler. Enkeltpersoner bør kontakte specifikke programmer, der interesserer dem at bestemme omkostningerne forventninger.

Studerende med en master 's grad kan finde karrieremuligheder i en række discipliner og felter. Disse omfatter Consumer Insight Managers og public relations specialister, der primært arbejder i markedet forskning for at opdage målområder, der driver kreative strategier. De kan også føre et team af markedsføring fagfolk til at identificere, hvad forbrugerne ønsker.

Studerende kan tilmelde sig på en hel eller deltid.De mennesker, der har travlt liv og kræver mere fleksibilitet i uddannelsesprocessen bør overveje at deltage online kurser. De fleste universiteter tilbyder de fleste, hvis ikke alle, af deres klasser i en distance-learning modul. For at finde den rigtige skole for dig, at søge efter dit program nedenfor og kontakt direkte optagelse kontor på skolen efter eget valg ved at udfylde den ledende form.