Keystone logo

1 Kandidat Programmer i Kunderelationer i Frankrig for 2024

Filtre

Filtre

  • Kandidat
  • MSc
  • MA
  • Frankrig
  • Handelsstudier
  • Kunderelationer
Studieområde
  • Handelsstudier (1)
    • Tilbage til hovedkategori
    Placeringer
    Find flere lokationer
    Grad type
    Varighed
    Studietempo
    Sprog
    Sprog
    Studieformat

    Popular degree type

    Popular study format

    Popular education type

    Kandidat Programmer i Kunderelationer

    Kunderelationer refererer til de strategier, virksomheder bruger til at kommunikere med og opretholde et positivt forhold til deres kunder. Målet med kunderelationer er at opbygge langsigtede relationer mellem virksomheden og dens kunder.

    En Customer Relations-grad vil give dig de færdigheder og den viden, der er nødvendig for at få succes i kundeservice og ledelsesroller. Du lærer at udvikle effektive kunderelationer og håndtere kundekontakt. Derudover vil du få en forståelse af forbrugeradfærd, marketingstrategier, public relations, kassedrift og meget mere.

    Med en grad i Customer Relations kan du forfølge en række forskellige karriereveje, såsom marketingchef eller kundeservicerepræsentant. Du kan også finde på at arbejde for offentlige myndigheder eller non-profit organisationer, hvor dine færdigheder kan omsættes i praksis ved at hjælpe andre. Uanset hvor du ender med at arbejde efter endt uddannelse, vil det at have en grad i Customer Relations give dig de nødvendige værktøjer til at få succes i enhver kundevendt rolle.

    Frankrig er i øjeblikket blandt de 20 bedst præsterende lande i form af økonomien på grund af deres fremragende resultatorienteret videregående uddannelse læring. De fleste af de kurser på universiteterne udbydes i det franske sprog. Frankrig har 60 offentlige og 100 private universiteter.

    En mestre er optjent efter studerende gennemføre en bachelor-grad program. For at opnå en mestre, du normalt nødt til at fuldføre 12 til 18 college kurser, der ofte involverer udfylde omfattende test og / eller et speciale.