Keystone logo

1 På campus MSc Programmer i Forbrugeradfærd i Berlin, Tyskland for 2024

Filtre

Filtre

  • MSc
  • Tyskland
  • Markedsføring
  • Markedsføring
  • Forbrugeradfærd
  • Berlin
  • På campus
Studieområde
  • Markedsføring (1)
  • Tilbage til hovedkategori
Placeringer
Find flere lokationer
Grad type
Varighed
Studietempo
Sprog
Sprog
Studieformat

Popular education type

På campus MSc Programmer i Forbrugeradfærd

Berlin er en region, der har status som både en by og en stat. Det er hovedstaden og den største by i Tyskland og hjem til mere end 3 millioner indbyggere. Det er en tysk by, der er hjemsted for berømte uddannelsesinstitutioner for videregående uddannelse.

En MSc grad i Forbrugeranliggender har til hensigt at lære eleverne om forbrugerbeskyttelse og myndiggørelse. Den fokuserer på forbrugerne sociale og økonomiske miljøer. Dette skaber eksperter i forbrugeranliggender ledelse, der er værdifulde for enhver organisation, der giver en service eller et produkt.

Tyskland er en fantastisk destination for international scholarsand har en høj kvalitet videregående uddannelser. Værdien af ​​dette niveau af uddannelse er blevet forbedret med Tyskland 's stærke økonomi. Udenlandske studerende nyde fremragende levestandard i en sikker og sikre omgivelser. Berlin er hovedstad.

MSc, eller Master of Science, er en internationalt anerkendt akademisk grad, der angiver færdigheder og viden om et givet emne eller område. De fleste MSc programmer tager omkring fire år til at afslutte, hvorefter nogle deltage i arbejdsstyrken, mens andre fortsætter i klasseværelset.

On-campus læring refererer til at deltage i klasser personligt. Det involverer typisk at gå til traditionelle klasser og foredrag, deltage i gruppeaktiviteter og engagere sig med fakultetet og kammerater personligt. Læring på campus inkluderer også ofte adgang til laboratorier, biblioteker og andre campusressourcer såsom studenterklubber, karriereservicekontorer og rekreationscentre.