PhDLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo

133 Journalistik og massekommunikation MSc degrees found

Search for subject or location
Filtre
Filtre
  • MSc
  • Journalistik og massekommunikation
Sorter efter

    427
    284
    133

    Journalistik og massekommunikation
  • Kommunikation90
  • Mediekundskab69
  • Journalistik5
  • Tv-videnskab2

  • Europa70
  • Nordamerika40
  • Asien9
  • Afrika3
  • Mellemamerika og Caribien3

    48
    56

    108
    33

    122
    4
    3
    3
    2

    111
    18
    3

133 Journalistik og massekommunikation MSc degrees found

MSc Programmer i Journalistik og massekommunikation

En Master of Science, eller MSc, er typisk tildelt til personer, der har gennemført en række avancerede, videnskabsmæssige kurser. At tjene en kandidatgrad er ofte et krav om adgang til et ph.d.-program.

Hvad er en MSc i Journalistik og Massekommunikation? Selvom det specifikke programfokus kan variere afhængigt af institutionen, søger disse programmer typisk at forberede eleverne til strategiske eller operationelle stillinger inden for kommunikation. Programmer kræver ofte, at eleverne demonstrerer deres læring gennem både teoretisk og praktisk anvendelse af deres viden. Kursusarbejde kan omhandle spørgsmål som projektledelse, mobilkommunikation, reklame, hændelsesstyring, offentlige taler og social media marketing. De fleste programmer afsluttes med en afhandling eller et forskningsprojekt og kan afsluttes på færre end tre år.

Kandidater fra disse programmer kan opnå færdigheder, som viser sig værdifulde i alle aspekter af deres liv. Effektive interpersonelle kommunikationsevner, webteknologi viden og præsentation færdigheder er nyttige ind og ud af arbejdspladsen.

Faktorer som programvarighed, institutionens placering og tilmeldingsstatus spiller en rolle for at bestemme udgifterne til at tjene en MSc. Fremtidsstudenter skal kontakte en repræsentant ved et universitet direkte for at lære detaljer.

Med en MSc i Journalistik og Massekommunikation finder mange kandidater, at de er blevet mere omsættelige på arbejdspladsen. Nuværende og potentielle arbejdsgivere kan søge individer med kandidatgrad til at udfylde højtstående holdninger inden for deres organisationer, såsom markedsanalytiker, PR-manager, reklamemanager, social media strateg, marketing communications director, broadcast analytiker og senior copywriter. Disse stillinger kræver ofte, at kandidaten bruger deres interpersonelle og kommunikationskendskab og færdigheder til at producere materiale eller løse virksomhedsproblemer.

MSc i journalistik og masse kommunikation grad programmer tilbydes normalt på institutioner over hele verden. For at finde den der passer bedst til dig, søg efter dit program nedenfor og kontakt direkte adgangskontoret for den ønskede skole ved at udfylde hovedformularen.